XXL Nutrition

Serie: Banshee

Ik vind juist dat er humor zat is met Job ;)
Hopelijk komt hij terug in S3.

Zou ten koste gaan van de grimmige sfeer imo.

Humor in overvloed zou niet echt geplaatst zijn in deze serie, dat ben ik met je eens.

Vind er juist wel humor in zitten ook. En sfeertje is epic. Vind dit de beste serie die ik ken

De kleine stukjes met job waren wel grappig, maar verder heb ik nergens iets komisch gezien.

Hopelijk krijgt Chayton een grotere rol in het volgende seizoen, ik vind dat wel 1 van de brutere characters in deze serie

Bedoel meer het stiff upper lip gehalte dat hoog is. Geen lekkere sarcastische dingen zoals in de Sons

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel meer het stiff upper lip gehalte dat hoog is. Geen lekkere sarcastische dingen zoals in de Sons

Ik vind deze serie zich sowieso beter staande houden dan Sons. Eerst seizoen Sons was goed, 2e werd al een stuk minder.. sterker nog.. ik kan me niks boeiends meer herinneren uit seizoen 2. Laatste seizoen was ronduit belachelijk, ze probeerde ze elke vorm van drama in 1 seizoen te proppen. Niet meer serieus te nemen en het einde/de cliffhanger was veel te voorspelbaar.

Maar goed, voorlopig weten we nog lang niet wat er met Banshee gaat gebeuren in seizoen 3. Misschien wordt het dan ook wel waardeloos.

Burton en Kai zijn badassssss

Hoop zeker ook meer van die burton te zien volgend seizoen. Hoop niet dat sinds t nichtje van Kai en Burton blijkbaar niet goed samen gaan en Kai zo'n beetje al doet met zn nichtje Burton de laan uit wordt gestuurd. Dan liever die b*ch dood.

Ik denk dat een karakter zoals burton het beste functioneert onder iemand zoals Kai, en dat maakt hem een interessant karakter. Burton mag wat mij betreft wel meer in actie komen, ben wel benieuwd of burton nog een keer een echt gevecht aangaat tegen iemand zoals chayton of hood.

Ik denk dat een karakter zoals burton het beste functioneert onder iemand zoals Kai, en dat maakt hem een interessant karakter. Burton mag wat mij betreft wel meer in actie komen, ben wel benieuwd of burton nog een keer een echt gevecht aangaat tegen iemand zoals chayton of hood.

dat zeker, zn rol als de stille hulp van is wel tof. Kai mag de rol van de grote baas blijven doen, want die doet m awesome. Maar vond de scene van burton dat hij die hotelkamer schoonmaakte wel nice bijv

Burton is echt een fantastisch karakter. We kregen aan het einde van dit seizoen eindelijk wat meer achtergrondinformatie over hem. Ben benieuwd wat zijn deal is en of hij wat vaker in actie komt.

Na het zien van dit topic eerste seizoen gedownload, net een aflevering gezien en ziet er veelbelovend uit.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Godver dat was S1 alweer:treuren:

Damn, brute serie!
Nog aanraders voor soort gelijke series?

Als je hannibal nog niet kijkt zou ik daar maar eens mee beginnen..!
Black sails is ook vermakelijk
en da vincis demons ook

Spartacus kijkt ook wel lekker weg (rtl 7, vrijdag 2200 uur)

kan niet wachten op volgende seizoen. Vind dit echt een van de vettere series

2015 toch?

Terug
Naar boven