MuscleMeat

Serie: Banshee

Prachtig, die non verbale communicatie van 'em!
Die look WTF you just did blik naar Rebecca toe :D

1e seizoen bijna klaar goeie serie

Focking harde aflevering vandaag. Burton voor het eerst in keiharde actione :)

Damn vette EP!

Nola :(

Was idd een nice ep.

jmmr van nola maar was toch voor burt.

Benieuwd wat shobain zegt over hood

dit is echt een zieke serie i love it

maannnnn was even bang dat mn favoriete char doodging.
BTW weet iemand of er nog een seizoen 4 komt? Gaat wel heel rap in een keer allemaal :(

---------- Toegevoegd om 01:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------

Focking harde aflevering vandaag. Burton voor het eerst in keiharde actione :)

fucking baas die gast.
Wil eigenlijk wel meer weten over wat er nou met hem is gebeurd dat ie zo fucked up is.
was dat zn pa die hij doodmaakte in die scene?

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:55 ----------

trouwens, you guys aware of banshee origins:
http://banshee.wikia.com/wiki/A_Thi...son_1_Origins_-_A_Thief_Not_a_Killer_(Cinemax)

zijn kleine filmpjes over wat er zich tussendoor afspeelde!

Damn wat een serie!

HARD!
Oh en good riddance to Nola :D

f**k wat een goede episode!
Burton vind ik echt geweldig, vind alleen van die fightscenes tegen vrouwen zoals Nola altijd beetje minder. Mannen masterrace, Burton zou haar bij dr strot moeten pakken en kapot maken:rolleyes:

Burton vind ik echt geweldig, vind alleen van die fightscenes tegen vrouwen zoals Nola altijd beetje minder. Mannen masterrace, Burton zou haar bij dr strot moeten pakken en kapot maken:rolleyes:

Ja, net als in Arrow. Word er ook moe van dat vrouwtjes van nog geen 50kg in een keer gewaagd zijn aan gasten van >80kg.

deed hij ook toch.. op het einde :)

Hoe bevalt seizoen 3?

Oke vet :D

Awesome maal 10 :)

morgen 4e aflevering

Vette ep, jammer dat Carrie (ex van Hood) nu al dood is

Terug
Naar boven