MuscleMeat

Serie: Banshee

bedankt voor de spoiler..

schrok al :), ga em zo kijken

Vette ep, jammer dat Carrie (ex van Hood) nu al dood is

haha dacht al wtf heb ik iets gemist?

Anyway, hij wou m wel dooi denk ik, aangezien hij wel duidelijk op zn kop mikte. En hoezo had hij hem nu naar de gevangenis gelokt? Omdat hij zich herinnderde dat iedereen zei dat hij de enige was die wat tegen kai deed en hij wilde niet weg zonder nog iets goeds te doen?

Ben iig superhappy dat Burton nog leeft :P

haha dacht al wtf heb ik iets gemist?

Anyway, hij wou m wel dooi denk ik, aangezien hij wel duidelijk op zn kop mikte. En hoezo had hij hem nu naar de gevangenis gelokt? Omdat hij zich herinnderde dat iedereen zei dat hij de enige was die wat tegen kai deed en hij wilde niet weg zonder nog iets goeds te doen?

Ben iig superhappy dat Burton nog leeft :P

Haha Burton is wel baas ja! Vind wel jammer dat die indiaanse chick vorige ep gedood is. Had liever fight gezien met haar en het nichtje van Protoc.
Maar dacht dat hij hem naar de gevangenis zou lokken omdat hij wist dat daar nog van die Red Bone Gang Members waren.
Maar misschien heb je wel gelijk, heb srs nu al zin in de volgende ep

zieke ep weer! kan niet wachten op ep5

Geweldige ep weer, het gevecht was weer insane.

Laatst bewerkt:
Word weer aftellen naar volgende week.

e04 was echt bizar. niet normaal :roflol:

fantastisch camerawerk en de cowbow/auto standoff was ook echt fucking hard

meesterlijke serie dit.

zal dr hierna nog een seizoen komen denk je?

Laatst vroeg iemand aan mij waar de serie over ging. Dit is echt zo'n serie die je moet kijken want valt niet uit te leggen hoe bruut t is ;)

Elke ep wordt alleen maar beter en harder!!

:eek: Maar was te verwachten dat ze er aan zou gaan.

Fucking harde aflevering weer. Voor een aflevering, nog nooit zo tegen een week wachten opgezien.
Nu Chayton die meid(naam was iets met een S) heeft afgemaakt is er een beetje een mexican standoff tussen Kay, hood en Chayton die elkaar allemaal kapot willen maken.

meesterlijke serie dit.

zal dr hierna nog een seizoen komen denk je?

Tenzij ze er nog een twist aangeven zie ik het einde wel naderen. Ik hoop alleen dat ze de finale niet verneuken, zoals bij de meeste series.

Tenzij ze er nog een twist aangeven zie ik het einde wel naderen. Ik hoop alleen dat ze de finale niet verneuken, zoals bij de meeste series.
Daar zijn ze bij hbo wel goed in Finale's verpesten... sopranos.. prisoners of Oz... true blood..

noooooooo siobhan!:eek:

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

denk trouwens dat er nog wel meerdere seizoenen komen, hoop et:D

meehhhh sneue ep :(

sneu voor hood (weten we eigenlijk zn echte naam xD? ) dat siobhan dood is, net nadat ze zei wel door te willen

Zieke episode veste nogtoe.

idd wel sneu :(

Hood is bozer dan ooit te voren, en dat word episch dat siobhan dood moest gaan was natuurlijk spijtig maar het wakkert wel het vuur aan om tegen chayton te battlen en die staat op mijn most wanted fight lijst :).

Terug
Naar boven