MuscleMeat

Serie: Banshee

Vraagje:

wel relaxt voor Kai dat Rebecca is gebleven. Wist die oma nu van hun verhouding of had ze t gewoon over de slechte invloed van Kai? En waar is Burton?

Vraagje:

wel relaxt voor Kai dat Rebecca is gebleven. Wist die oma nu van hun verhouding of had ze t gewoon over de slechte invloed van Kai? En waar is Burton?

Ze had het over dat kai slechte dingen doet en dat ze nog makkelijk bij kai weg kan komen. Burton komt niet in alle episodes voor, burton komt vanzelf wel een keer weer terug ( hopelijk snel:rolleyes: )

Vraagje:

Amish is toch een hoop incest dus dat zal het punt niet zijn. Ik dacht tenminste gewoon dat Kay slecht is, en zij ook slecht wordt. Maar het was nog niet te laat om het goede te doen, terug keren naar de Amish.

Verder was het wel beetje een bottle episode. Voornamelijk de main cast, weinig verschillende ruimtes. Betekend meestal dat er iets groots/duurs aankomt:D
Of misschien moest Burton nog herstellen van ze 10 tomahawk wonden:rolleyes:

Vond die nazidude wel tof trouwens! Was er in het begin nog niet uit of ie goed of slecht was

Toevallig dat ik dit topic twee dagen geleden ontdekte. Direct de afleveringen van seizoen 3 binnengehaald. Echt een topserie dit :thumbup:. Weet iemand of er ook al een seizoen 4 in de maak is? Er verdwijnen in seizoen 3 best in rap tempo personages....

Hier nog wat extra achtergrond van Burton, mocht dit nog niet gepost zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=xurB-ELazSE&list=PL_1_vgzQdhad1U_xPwlHVS5sg_sIiaH9C&index=8

nice, goeie post! karma. Burton blijft toch mn favo char. Zijn er meer origins over hem? Vond t einde van seizoen 2 wel tof dat hij die kamer moest opruimen, met die klassieke muziek erbij met die flashbacks.

Ik heb alle origins van dit seizoen sws gezien, leuk om die verduidelijking bij de hand te hebben.

kwam er vorige week pas achter dat de origins bestonden :o

Ik heb alle origins van dit seizoen sws gezien, leuk om die verduidelijking bij de hand te hebben.

heb heel seizoen 1 origins gezien, waren wel leuke filmpjes maar niet echt dingen die veel extra vertellen. Is de rest de moeite waard?
Nog meer shit over burton? haha

heb heel seizoen 1 origins gezien, waren wel leuke filmpjes maar niet echt dingen die veel extra vertellen. Is de rest de moeite waard?
Nog meer shit over burton? haha

Ik gok dat 1/3 interessant genoeg is om te kijken, eigenlijk moet je ze vlak voor de aflevering kijken van die week.

nice, goeie post! karma. Burton blijft toch mn favo char. Zijn er meer origins over hem? Vond t einde van seizoen 2 wel tof dat hij die kamer moest opruimen, met die klassieke muziek erbij met die flashbacks.

Naar mijn weten zijn er verder geen Origins meer van Burton. Dus daar kunnen we dan mooi in een aflevering naar uitkijken. Haha ja dat schoonmaken van die motelkamer was een goede scene, sowieso wel mooi hoe ze dat personage hebben neergezet.

Ik zag trouwens toevallig een comment onder een youtube filmpje dat er ook een seizoen 4 aankomt maar dit heb ik nog nergens bevestigd gezien...

Redelijk seizoen wel, vind alleen die indianen verhaallijn belachelijk.
Brb ongestraft het leger aanvallen en ik vind die opperdude een slechte acteur.

Redelijk seizoen wel, vind alleen die indianen verhaallijn belachelijk.
Brb ongestraft het leger aanvallen en ik vind die opperdude een slechte acteur.

Indd. Dat gehuil ook om iets wat 500 jaar geleden is gebeurd, get over it. Neerknallen die gast en verder gaan.

---------- Post added at 16:22 ---------- Previous post was at 16:21 ----------

Vind alleen dat we dat 'brilletje afzetten' wanneer hij iemand iets gaat aandoen, nu wel gezien hebben, hij hoeft dat niet elke keer te doen van mij.

Vind alleen dat we dat 'brilletje afzetten' wanneer hij iemand iets gaat aandoen, nu wel gezien hebben, hij hoeft dat niet elke keer te doen van mij.

Het past wel bij zijn karakter hij ziet eruit als iemand die van rituelen houd, hij draagt immers altijd dezelfde kleding.

Was weer een aardige aflevering.

Ik ga zo naar kijken. Beloofde weer flink wat actie, van de trailer uitgaand.

holy shit wel nice ep.

gaat wel hard dit seizoen. Rebecca is pislink omdat ze kais c**k nu moet delen, en voelt zich niet meer equal. En die kut chayton had van mij wel meer pijn mogen lijden;
vond die ''what could have been' flashes wel tof. Feels man.

holy shit wel nice ep.

gaat wel hard dit seizoen. Rebecca is pislink omdat ze kais c**k nu moet delen, en voelt zich niet meer equal. En die kut chayton had van mij wel meer pijn mogen lijden;
vond die ''what could have been' flashes wel tof. Feels man.

Chayton leeft nog gewoon toch? Hij sprong in het water en is toen gok ik ontsnapt, hij wist natuurlijk wel waar hij heen aan het rennen was.

Chayton leeft nog gewoon toch? Hij sprong in het water en is toen gok ik ontsnapt, hij wist natuurlijk wel waar hij heen aan het rennen was.

zeker..! na de aftiteling is er altijd nog een scene van 5 sec oid, bij elke aflevering.
bij deze zag je hem uit het water lopen.

http://www.tv.com/shows/banshee/com...l-someone-else-yesterday-review-142380224901/
season 4 confirmed!!

Man, ik vind dit echt zo'n sicke serie.
Antony Starr acteert ook echt geweldig vind ik. Zn mimiek deze aflevering.. wauw

Terug
Naar boven