- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roy.Rademaker zei:Gaaf filmpje Johndope. Het ziet er zo makkelijk uit dat ik bijna begin te twijfelen of het geen houten schijven zijn die er op zitten;-)))
Als ik jou was zal ik mijn borst pas weer in januari trainen;-)
Groetjes, Roy.Rademaker

Loo zei:brute set kerel!
maar what the ****; die trainingsmaat van jou, wat een mannetje.
wanneer ga je een setje laten zien die wel zwaar voor je is?
(en dan wel met een echte spotter erachter; die gozer breekt zijn rug als ie echt moet helpen)
Markywannabee zei:nou als ik je spotter was geweest dan had ik je niet geholpen dan had ik gezegt kom nog 1 en nog 1 huppa kom mietje!
zo hoort dat! jou spotter is wel lekker stil!
die jongen pakte de bar al vast ! en bleef erbij stilgwizzard zei:Als je een setje doet van 8 en je haalt t makkelijk hoef je spotter ook niet te brullen. En met 165 keys ben je geloof ik niet echt een mietje he?
En er zijn nog meer mensen die trainen. En als laatst als je de persoon die achter je staat (ik in dit geval) vertrouwt en je weet wanneer hij inspringt dan is dat al genoeg!!!
Kan ik jullie we alvast vertellen. Nee dat is hij niet en het zijn er ook maar weinig die dat alleen kunnen. Maaaar in de meeste gevallen zal een spotter enkel nodig zijn om een beetje te helpen.
Als hij wat scheurt en hij valt op zijn borst kan hij lachen.
Markywannabee zei:die jongen pakte de bar al vast ! en bleef erbij stil
ik zou dan zeggen kom nog 1 en nog 1
niet al de handen vooruit doen als hij nog makelijk zat een paar meer kan!
dat mietje is gewoon wat erbij hoort ik zeg niet dat hij een mietje is ik zeg allen dat ik dat zou roepen als hij niet verder wil om iemand te pushen!

ok sorry jullie zijn een echt teamgwizzard zei:Gelul want dope ging na dit setje nog 170 doen en had daar ff al zn kracht voor nodig, dus waarom onnodige energie verspillen
Ik weet wat hij doet en wat hij van mij verwacht!
gwizzard zei:Gelul want dope ging na dit setje nog 170 doen en had daar ff al zn kracht voor nodig, dus waarom onnodige energie verspillen
Ik weet wat hij doet en wat hij van mij verwacht!
het was denk ik maar een grapje hoor van hem!;-)gwizzard zei:Ja goed: in jou geval: al draagt een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding!!
En wat mij betreft: al draag ik gvd een vuilniszak, dan zie ik er nog beter uit dan jij!!! So please, hou je commentaar voor je, simpleton
Markywannabee zei:ok sorry jullie zijn een echt team
deze 1 video geeft dus ook geen goed beeld van jullie training
dat hij erna dus nog verder is gegaan had dat ook even op video gezet dat was pas cool geweest!
maar hoe dan ook complimenten hoor!
ok ik houd mijn mondgwizzard zei:he maar jongens die op enige manier commentaar hadden op de video icl spotter. Noem is wat statistieken op van jezelf?
Ik: aka surfdude
Lichaamsgewicht 82 kilo, vetpercentage: 11,7%
Bankdruk
Max: 107,5 kilo en setje 8x90 kilo

Markywannabee zei:het was denk ik maar een grapje hoor van hem!;-)
wat wel opvalt je hebt deze brede gast die bank drukt en dan die ecto die hem helpt!
niet verkeerd bedeolt hoor! maar ziet er gewoon grappug uit! en als je er bij na denkT dan heb je zo iets van tja stel dope gaat eens tot het uiterste ( wat niet zal gebueren want jullie trainen blijkbaar al langer )
dan kun je hem toch niet meer helpen of wel?
Markywannabee zei: