Fitness Seller

Setje van mij op de bankdruk

gwizzard zei:
He maar ff over spotten he.
Als je er over nadenkt, dopa drukt 165 zonder enige hulp, zn max 1x = 212,5. Ik kan easily 80 kilo optillen vanuit mn rug. dus maak het reken sommetje maar.....dopa zou makkelijk dus 245 kunnnen drukken en dan help ik hem. maar 245 drukt ie niet want hij weet dat t hm op t moment toch niet lukt....
wat ik er mee wil zeggen: als spotter moet je niet super veel kunnen drukken want als echt alle power van dopa weg zou vloeien dan zou een ongelooflijke big guy ook geen 200 keys van ze borst afdrukken!
ik zelf zwijg;-)

mm ben geen wiskunde man

;-)

maar je zal wel gelijk hebben

ok 191 en 82 kg

ok ! mmm tja! ik zeg niks meer weet niet meer wat ik moet zeggen nu

Oja voor alle mensen die geinteresseerd zijn in de prestaties en foto's en nog meer shit van dope en de rest van onze vriendengroep. Er komt binnen nu en een week een speciale pagina op mijn site waar al oze ontwikkelingen en foto's op staan,.

Markywannabee zei:
ik zelf zwijg;-)
mm ben geen wiskunde man
;-)
maar je zal wel gelijk hebben
ok 191 en 82 kg
ok ! mmm tja! ik zeg niks meer weet niet meer wat ik moet zeggen nu

ja goed ik weet t ben nog steeds een lightweight, maar dat te denken dat ik bijna 2 jaar geleden 12 kilo minder woog en 14% vetpercentage had. Ben dus ca. 14 keys muscle aangekomen

• Topic Starter Topic Starter
wat wel interessant is: december is er een bankdrukwedstrijd bij ons op de gym misschien leuk voor de mensen in zuidholland om mee te doen?

ik zou het ook niet leuk vinden als jullie kritiek zouden hebben op mn housebroek :D

Wat maakt iedereen zich hier druk over de prestaties van GayWizzard ??? Ging het niet om de bankdrukprestatie van Dopie?

Inderdaad, mijn dank is erg groot dat je wilt vertalen!

fitness paradise in de hoeksche waard, is vlakbij rotterdam

gwizzard zei:
ja goed ik weet t ben nog steeds een lightweight, maar dat te denken dat ik bijna 2 jaar geleden 12 kilo minder woog en 14% vetpercentage had. Ben dus ca. 14 keys muscle aangekomen
respect! doe je goed man

ik heb geen 11.7% hoor en je ziet er goed uit hoor! let niet op mijn eerdere woorden!

het is gewoon z;n groot verschil als je dat ziet in de video snappie

dan krijg je snel vooroordelen:D

sorry! karma komt er heb vandaag te veel gegeven!

Markywannabee zei:
respect! doe je goed man
ik heb geen 11.7% hoor en je ziet er goed uit hoor! let niet op mijn eerdere woorden!
het is gewoon z;n groot verschil als je dat ziet in de video snappie
dan krijg je snel vooroordelen:D
sorry! karma komt er heb vandaag te veel gegeven!

ik vergeef t je. Ja goed verschil is er idd, black/white hehe. Ja goed zo heeft iedereen wat he.

ik heb btw ook nog picture van t feit dat ik die 165 kilo, ff uitdruk

gwizzard zei:
ik vergeef t je. Ja goed verschil is er idd, black/white hehe. Ja goed zo heeft iedereen wat he.
ik heb btw ook nog picture van t feit dat ik die 165 kilo, ff uitdruk
uh??
welke site heb je het trouwens over?

uitdrukken? was da?

laat zien man

ik zal de video nog een smoeten gaan zien ! is mij niet eens op gevallen dat 1 wit en andere zwart zou zijn! ik let daaar niet zo op

gaan jullie nou over broeken praten of wat? Wat boeit die broek nou, kerel heeft tenminste een broek aan. En geef maar toe, niemand hier heeft sT. Alleen vrouwen hebben "sT". Mannen zijn varkens, het liefst doen we een broek aan met vlekken van vorige week er nog in.

ONTOPIC!!!

Wat me opviel is dat je die 165 kg doet alsof het niks is, wat is je max?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

johndope zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ok ik houd mijn mond al!

alles behalve een ecto moet ik nou zeggen

en betere borst dan mij:o :(

sorry dude voor voorheen

je moet wel wat doen aan je poten! die kuiten zijn niks man

even wat opbouwende kritiek

ben je nou serieus of neem je ons in de zeik:D