MuscleMeat

Setje van mij op de bankdruk

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de leuke reacties :D

morgen schouderdag, als gwizzard morgen meegaat kan ie wat leuk materiaal schieten, kunnen we chemicalbrother maikel ook op de film zetten je weet niet wat je ziet ,dat is echt een freak :D

johndope zei:
morgen schouderdag, als gwizzard morgen meegaat kan ie wat leuk materiaal schieten, kunnen we chemicalbrother maikel ook op de film zetten je weet niet wat je ziet ,dat is echt een freak :D
ben benieuwt:)

johndope zei:

Dat wil ik ook wel even zien:p

johndope zei:

ja leuk man ben benieuwd:D

The Rock zei:
goede prestatie bro. het gaat je nog makkelijk af zo te zien. Ik hoop binnen nu en 3-4 jaar ook op zoiets te zitten. Ben nu 19, druk op dit moment 5 * 150 kg max. Ik blijf wel clean, maar dat terzijde.

Dat lijkt me toch een noemenswaardige prestatie makker!

chapeau.

VOlgens mij zijn het fakers :cool:

weet je wat je doet! je maakt een neiuwe opnamen en dan zeg je tegen de camera nadat je 200kg hebt gedrukt ;-) ik ben geen faker!

en die post je hier ahahaahah dan weten ze het zeker dat je echt bent!

Markywannabee zei:
weet je wat je doet! je maakt een neiuwe opnamen en dan zeg je tegen de camera nadat je 200kg hebt gedrukt ;-) ik ben geen faker!

LOL je verwacht bewijzen dat hij dat echt is....Hoe lame. Wat maakt het uit? Het is gewoon tof om te zien!

eduardjanssen zei:
LOL je verwacht bewijzen dat hij dat echt is....Hoe lame. Wat maakt het uit? Het is gewoon tof om te zien!

als je de post even lees en het zijn maar een paar hierboven hoor dus dat lukt je best:D dan zie je dat iemand zegt dat hij het fake vind! en dat er word gezegt dat dit niet zo is

dus doe ik een voorstel om dit uit de wereld te helpen

simple! begrijpenlijk?:o

w8 weet je wat ik zal het nog wat makelijker maken voor je

Infinity zei:

waarop ik reageer

markywannabee zei:

MarkyWB, lees nog eens mijn posting eerder in deze thread. Nokken met dat slowchatten.

• Topic Starter Topic Starter
ergens op het forum stond al es een filmpje van de wedstrijd dat ik 212,5 druk ik ben wat lichter nu dan toen :D maar je kan wel zien dat ik het ben :D

johndope zei:
gisteren ff borst getrained, maatje van me had de camera mee ;)

het is 165 kilo die 2,5 kilo schijven zie je net niet door die big ass gewichten

[Link niet meer beschikbaar]

He Biker :cool: , zei het op ander forum al, kick ass filmpje ;)

Tenzij ik de verkeerde johndope voor me heb, maar dat lijkt me niet ;)

Terug
Naar boven