Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwtjohndope zei:bedankt voor de leuke reacties![]()
morgen schouderdag, als gwizzard morgen meegaat kan ie wat leuk materiaal schieten, kunnen we chemicalbrother maikel ook op de film zetten je weet niet wat je ziet ,dat is echt een freak![]()

johndope zei:bedankt voor de leuke reacties![]()
morgen schouderdag, als gwizzard morgen meegaat kan ie wat leuk materiaal schieten, kunnen we chemicalbrother maikel ook op de film zetten je weet niet wat je ziet ,dat is echt een freak![]()

ja leuk man ben benieuwdjohndope zei:bedankt voor de leuke reacties![]()

The Rock zei:goede prestatie bro. het gaat je nog makkelijk af zo te zien. Ik hoop binnen nu en 3-4 jaar ook op zoiets te zitten. Ben nu 19, druk op dit moment 5 * 150 kg max. Ik blijf wel clean, maar dat terzijde.
Infinity zei:

johndope zei:

Markywannabee zei:weet je wat je doet! je maakt een neiuwe opnamen en dan zeg je tegen de camera nadat je 200kg hebt gedrukt ;-) ik ben geen faker!
en die post je hier ahahaahah dan weten ze het zeker dat je echt bent!
eduardjanssen zei:LOL je verwacht bewijzen dat hij dat echt is....Hoe lame. Wat maakt het uit? Het is gewoon tof om te zien!
dan zie je dat iemand zegt dat hij het fake vind! en dat er word gezegt dat dit niet zo is
Infinity zei:
markywannabee zei:weet je wat je doet! je maakt een neiuwe opnamen en dan zeg je tegen de camera nadat je 200kg hebt gedrukt ;-) ik ben geen faker!
en die post je hier ahahaahah dan weten ze het zeker dat je echt bent!
sorry ik ken de term slowchatten niet ? wat betekend dat?EricR zei:MarkyWB, lees nog eens mijn posting eerder in deze thread. Nokken met dat slowchatten.
Ik zou zeggen, vertaal het eens?Markywannabee zei:sorry ik ken de term slowchatten niet ? wat betekend dat?

Markywannabee zei:sorry ik ken de term slowchatten niet ? wat betekend dat?

johndope zei:ergens op het forum stond al es een filmpje van de wedstrijd dat ik 212,5 druk ik ben wat lichter nu dan toenmaar je kan wel zien dat ik het ben
![]()
johndope zei:gisteren ff borst getrained, maatje van me had de camera mee![]()
het is 165 kilo die 2,5 kilo schijven zie je net niet door die big ass gewichten
[Link niet meer beschikbaar]
, zei het op ander forum al, kick ass filmpje