MuscleMeat

Setje van mij op de bankdruk

goede prestatie hoor ! ik hoop over 7-8 jaar ook zoiets te drukken :D

gwizzard zei:
hij heeft gewoon oog voor KWALITEIT hehehe

ja misshcien wel als ie toch wil likken dan liever bij jou als bij mij ;).

Ben jij dat trouwens op die foto met 165 kg? Als je een filmpje maakt met de volledige beweging wil ik nog wel is geloven dat je dat drukt :P

:kots: Ik ga maar eens ergens anders kijken.

trouwens mooi setje hoor dope.Sterke prestatie

Leuk om te zien, misschien kun je ook nog filmpjes online zetten van andere oefeningen dan bankdrukken?

Ja goedemiddag, ik zie dat het filmpie van dopa aardig wat heeft teweeg gebracht. Ik (de spotter) zal deze week nog meer filmpies gaan maken van dopa en de rest van onze groep. Jullie zullen de filmpjes dan terugzien op mijn site onder het kopje Jim.

mss handig om tzt nog even de link van je website hier neer te zetten Gwizzard

gwizzard zei:
Oja voor alle mensen die geinteresseerd zijn in de prestaties en foto's en nog meer shit van dope en de rest van onze vriendengroep. Er komt binnen nu en een week een speciale pagina op mijn site waar al oze ontwikkelingen en foto's op staan,.

who gives a **** :windup:

Chapeloere zei:

ik vind het wel lachen om vorderingen van anderen te kijken, misschien kan ik nog wat leren. Helemaal als er ff 165 kg weggepompt wordt.

"who gives a ****" hoezo kijk je dat filmpje dan? wat kan jou het schelen hoeveel iemand anders bankt......

Mooie prestatie John! reps zien er ok uit, gaat je aardig makkelijk af zo te zien :)

goede prestatie bro. het gaat je nog makkelijk af zo te zien. Ik hoop binnen nu en 3-4 jaar ook op zoiets te zitten. Ben nu 19, druk op dit moment 5 * 150 kg max. Ik blijf wel clean, maar dat terzijde.

attitude probleem das dan wel weer jammer.

Voor de eerste en gelijk de laatste keer, kunnen we in deze thread normaal reageren? Agressieve postings krijgen een waarschuwingspunt en slowchatten ook, John zet een mooie prestatie neer jammer dat er dan zo gebitched moet worden.

EricR zei:
Voor de eerste en gelijk de laatste keer, kunnen we in deze thread normaal reageren? Agressieve postings krijgen een waarschuwingspunt en slowchatten ook, John zet een mooie prestatie neer jammer dat er dan zo gebitched moet worden.

Ben ik het helemaal mee eens! En waarschijnlijk deze week en anders volgende week zal John Dope te zien zijn met een nieuwe bankdruksessie!! En dan nog even meer dan 165 kilo!

Terug
Naar boven