smokey juul
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gwizzard zei:Sorry maar hou je commentaar maar ff voor je, of laat eerst ff zien wat je zelf omhoog krijgt sucker! Anders zal jij degene zijn die ze rug breekt!!!

Loo zei:chill bro![]()
je bent het toch wel met me eens dat het een beetje een aparte verschijning was of niet?
die dope die daar als ****ing reus (jij bent echt groot, respect!) die gewichten aan het wegpompen is, en dan kom jij in 1 keer het beeld in "huppelen", met je hawai-zwembroek, je zweetbandje, en je horloge, en je hemdje. Was gewoon lachwekkend zoals je er een beetje lullig bij stond, dat is zeker een feit. Kijk dat filmpje zelf nog maar een keer, dan kan je er ook om lachen.
Desalniettemin, wel tof dit soort filmpjes, altijd wijs om te zien. En een chille site, ook altijd wat te zien van anderen![]()
En jij drukt zelf ook al aardig wat weg, netjes hoor!
Succes jongens![]()
PS; ik zit zelf op 6x 110 nou....![]()
gwizzard zei:Dat is juist t lekkere eraan zon outfitje, heerlijk schijt hebben aan iedereen. Over chille site, bedoel je mijn site daarmee?? Want die is namelijk nog lang niet af. Ik ga vanaf morgen ff wat vaker mn camera meenemen, en dan zal ik dopa ff filmpie als ie ff nog wat zwaarder gaat drukken.
Dus de site wordt nog veel groter, maar daar met je nog ff geduld voor hebben....
.gwizzard zei:damn mag je best wel ff wat meer gaan drukken vriend.....
Maarja sommige hebben die power en andere zullen nooit veel drukken. Of je meot ff die spuit tot je nemen, hehehe
Buffster zei:Dat begreep ik, maar dan nog, om daar nu negatieve karma voor te geven... dat is ieder voor zich toch?
.Dan moet ik je meegeven dat jij iig een ruige bink bentAdema zei:En het is aan mij te bepalen of ik het nodig vind om iemand positieve of negatieve karma te geven. Niemand geeft hier ooit negatieve karma omdat iedereen bang is dat zijn digitale reputatie bij een paar ecto's aan de andere kant van het land(die je van je leven nooit zult zien) verdoet raakt.

Adema zei:Markywannabe, stop for **** sake met dat kontenlikken