AndroidHealthClinic

Sharp's Road to 8%

Wel lekker blijven plakken he xD
Veel succes ;) en pompen maar die borst

• Topic Starter Topic Starter
Bonne de refeed is gisteren een beetje uit de hand gelopen...
Had zo danig veel gevreten dat ik moest kotsen...
Effin vandaag toch rustdag maar back on track (schema)
Aders komen wel zichtbaarder en zichtbaarder op heupen en getekend over mijn biceps horizontaal en verticaal erover

Blij dat het maandag is en dat om 1 reden...Kan ik weer trainen :DKleine wijziging, vanaf nu vervalt de wekelijks junkdag, naar 1 refeed maaltijd op een zaterdag avond, geen troep, alleen kwaliteits voer in bulk portie's vb, 250gr rijst (droog gewogen) 1kg spiniazie + 500gr kip... zo'n stuff dus.Wat denk dat de junkdag mijn streven naar -10% in de weg gaat zitten.Anders eet ik rond de 7000Kcal op een junkdag, zaterdag moest ik er van kotsen :D

lol,je gaat goed! Nog eventjes..hoelang verwacht je nog?

lol,je gaat goed! Nog eventjes..hoelang verwacht je nog?

Geen idee, ik verwacht wel op een 10% te staan eind april als alles normaal verloopt.Dan heb ik 2mnd tijd om diep te gaan. Dan 2mnd geen refeeds meer, 2mnd strikt aan het schema dus!

warom droger dan 10? je ziet er nu al goed uit.. Je gaan enkel spieren verliezen voor weinig verschil in zichtbaar BF

warom droger dan 10? je ziet er nu al goed uit.. Je gaan enkel spieren verliezen voor weinig verschil in zichtbaar BF

Ik vind persoonlijk 10% naar 8% een groot verschil op gebied van definitie in abs en lijnen...Kan ik lekker beginnen clean bulken op 8%, want wil nooit meer boven de 12% komen tijdens het bulken, heb ik ook een grotere marge.Ik maak me geen zorgen over spier verlies op 8% hoor...

oke! Ga dr voor, je bent er bijna! Denk dat je zonder junks en met refeeds nog vlotter gaat.. Doe je nog zwaar werk hierbij?

oke! Ga dr voor, je bent er bijna! Denk dat je zonder junks en met refeeds nog vlotter gaat.. Doe je nog zwaar werk hierbij?

Nee geen zwaar werk, lekkere relax job....

Das mijn wekelijks refeed schema:

s'ochtends: 3 oat meal pan cake's met choco pasta.
500ml magere melk.
100gr Bambix met 1banaan + kiwi (fruitpap)

tussendoortje: 500gr kwark met 90gr muesli en honing OF
Groot bruin brood met kaas,hesp, ei,sla,tomaat en mayo.

S'middags: 190gr rijst(droog gewogen) 400gr Kip met currysaus.

tussendoortje: 250gr pasta(droog gewogen) + kip curry saus OF
Groot bruin brood met Gehakt en mosterd incl groenten

s'avonds: Steak(400gr) of scampi's(500gr) of andere met aardappelen of rijst en groene groenten.

s'nachts: 500gr kwark met night protein

Totaal Kcal op refeed: 5700-6800Kcal per dag

Nee geen zwaar werk, lekkere relax job....

Das mijn wekelijks refeed schema:

s'ochtends: 3 oat meal pan cake's met choco pasta.
500ml magere melk.
100gr Bambix met 1banaan + kiwi (fruitpap)

tussendoortje: 500gr kwark met 90gr muesli en honing OF
Groot bruin brood met kaas,hesp, ei,sla,tomaat en mayo.

S'middags: 190gr rijst(droog gewogen) 400gr Kip met currysaus.

tussendoortje: 250gr pasta(droog gewogen) + kip curry saus OF
Groot bruin brood met Gehakt en mosterd incl groenten

s'avonds: Steak(400gr) of scampi's(500gr) of andere met aardappelen of rijst en groene groenten.

s'nachts: 500gr kwark met night protein

Totaal Kcal op refeed: 5700-6800Kcal per dag

That's insane ! Damn kerel ... dat eet ik op 3 dagen :D

That's insane ! Damn kerel ... dat eet ik op 3 dagen :D

Hehe ik in 2,5dagen normaal....Doe mijn refeed dag steeds op de dag dat ik mijn benen train, dan kan ik steeds lekker knallen en heb ik het hoogste verbruik ook. en het rare is dat de refeed dagen daad werkelijk helpen om droger te worden.Ben wel aan het twijfelen hoe ik ze ga doen de laatste 2%...

Lekkere training gehad gisteren, armen staan bikkel hard vandaag!! Niet normaal, loop vandaag met een ferme pomp rond erin :DWord iets bij iets droger ook, abs zijn zichtbaar bij opspannen dus nog niet goed genoeg, eens ze in rust zichtbaar zijn vliegt het onderhoud schema erin voor de zomer te overleven op een aardig Bf ;). Schema in bijlage

Bijlagen

Netjes man. Goed op weg jij ;)
Verstandig om nooit boven de 12% te zitten tijdens een bulk.

Heb me gisteren avond wat laten gaan ivm voeding, had zo'n danige honger dat ik nog 6sneetje brood met 200gr hesp heb binnen gespeeld...Maar heb de draad hopelijk weer opgepakt, Volhouden! Dan is het zaterdag weer pret!Mag rap eind juni zijn, kan ik weer op onderhoud eten (2951Kcal)

Begint zwaar te worden Bro's! Zit er door deze week...Hou me aan mn schema maar krijg s'avond zo'n trek dat ik paar sneedjes brood extra weg werk met pasta enz...Is moeilijk om vol te houden nu, want Bf blijft stabiel...Denk van tijdje op onderhoud te eten (3000Kcal) en dan keto ofwel maandag de Keto er in jassen om het laatste vet laagje weg te werken... Is ****ing hard nu:(

extra refeed inlassen? van een paar dagen of zo. en daarna gewoon weer lekker doorgaan met waar je gebleven was.

Hou me nog tot zaterdag aan mijn dieet...Dan ga ik clean bulken voor 6 weken tot 3mei, dan terug 8weken cutten. Ga Bulken op 3250Kcal, met een onderhoud van 3050Kcal...Bf mag NIET stijgen, kilo'tje pakken ben ik al tevreden, want ik hou het geen 14 weken meer vol dat gecut

Voor de geinterseerden hier mijn heeeeeeeel cleaaaaaaaaan bulk schema....Zeg maar wat je er van vind...

Bijlagen

gij eet graag smeerkaas hé :p

ziet er goed uit, nice & clean

Terug
Naar boven