TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine wijziging, vanaf nu vervalt de wekelijks junkdag, naar 1 refeed maaltijd op een zaterdag avond, geen troep, alleen kwaliteits voer in bulk portie's vb, 250gr rijst (droog gewogen) 1kg spiniazie + 500gr kip... zo'n stuff dus.Wat denk dat de junkdag mijn streven naar -10% in de weg gaat zitten.Anders eet ik rond de 7000Kcal op een junkdag, zaterdag moest ik er van kotsen 
lol,je gaat goed! Nog eventjes..hoelang verwacht je nog?
warom droger dan 10? je ziet er nu al goed uit.. Je gaan enkel spieren verliezen voor weinig verschil in zichtbaar BF
oke! Ga dr voor, je bent er bijna! Denk dat je zonder junks en met refeeds nog vlotter gaat.. Doe je nog zwaar werk hierbij?
Nee geen zwaar werk, lekkere relax job....
Das mijn wekelijks refeed schema:
s'ochtends: 3 oat meal pan cake's met choco pasta.
500ml magere melk.
100gr Bambix met 1banaan + kiwi (fruitpap)
tussendoortje: 500gr kwark met 90gr muesli en honing OF
Groot bruin brood met kaas,hesp, ei,sla,tomaat en mayo.
S'middags: 190gr rijst(droog gewogen) 400gr Kip met currysaus.
tussendoortje: 250gr pasta(droog gewogen) + kip curry saus OF
Groot bruin brood met Gehakt en mosterd incl groenten
s'avonds: Steak(400gr) of scampi's(500gr) of andere met aardappelen of rijst en groene groenten.
s'nachts: 500gr kwark met night protein
Totaal Kcal op refeed: 5700-6800Kcal per dag

That's insane ! Damn kerel ... dat eet ik op 3 dagen![]()
Word iets bij iets droger ook, abs zijn zichtbaar bij opspannen dus nog niet goed genoeg, eens ze in rust zichtbaar zijn vliegt het onderhoud schema erin voor de zomer te overleven op een aardig Bf
. Schema in bijlageNetjes man. Goed op weg jij
Verstandig om nooit boven de 12% te zitten tijdens een bulk.