Fitness Seller

Sharp's Road to 8%

Ziet er goed uit bij die front pose pompt je biceps er lekker uit!
Ben wel benieuwd naar je BF meting vanavond!

nice dude!

hoop dati k ook zo droog kan staan over 6/7 weken:p

Damn ziet er bruut uit man.

Geweldige prestatie om van ene hoof bf te komen en er zo uit te zien:D

Hele mooie grote armen alleen jammer van die borst :S maar dat komt nog wel

Goed bezig kerel, borst ziet er ook gewoon goed uit.

benieuwd naar je bf

Echt netjes man... ben benieuwd naar je nieuwe meting van vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
Taratata!! De Bf meting:

Triceps: 12
Pectoral: 8
Midaxilla: 10
Subscapula: 15
Abdomen: 12
Suprailiac: 12
Quadriceps: 12

Lean Weight: 73,66Kg
Fat Weigth: 9,33Kg

Fat %: 11,25%

Ben best tevreden

Nice!!!! Alsof je tevreden mag zijn :)

Nog een 3% te gaan dus nog 2,5kg Vet kwijt en we zijn er
Rare is dat mijn VVM gestegen is van 71,7 naar 73,6

Echt super resultaten! Netjes hoor.

Geslapen als een baby vanacht!Als ontbijt de lekker havermout pannekoekjes met whey en Suiker vrije jam, Damn wat vult dit goed.Vnv mn favoriete training: Schouder en Shrugs + cardio natuurlijk.Op naar de 8%.....

Nu een lekker bakkie rijst eten (65gr) met 125gr kipfilet gesneden met een gesneden ei erdoor + erwtjes en lekker wokken nu!Kom ik aan 464Kcal!

smakelijk, heb net ongeveer t zelfde op enkel meer kip en geen erwtjes :D

Nog 1 dagje op dieet en dan morgen junk(refeed) dag!!!!S'middags bak friet en s'avonds wokken a volonte, wordt weer lekker volproppen :D volg wel mijn schema, maar neem dit gewoon erbij.Steeds zit ik rond de 7000Kcal op een refeed dag.En dan s'nachts een tripje naar de H2O!!!!

Ik denk dat mijn weg naar vet verlies ziekelijk begint te komen, ik zie nog steeds overal ongepast vet zitten als ik de 8% bereik en nog niet tevreden ben met mijn defenitie op abs en benen ga ik wss nog dieper, tot ik tevreden ben (hopelijk)

Sharp, ik lees pas je log. Waarom wil je nog lager gaan in vet%, wil je deelnemen aan een wedstrijd?

Sharp, ik lees pas je log. Waarom wil je nog lager gaan in vet%, wil je deelnemen aan een wedstrijd?

Ik droom er wel van, maar dan moeten ze een categorie -75kg uitvinden eerst ;)... Maar ik heb idd wel ambitie om wedstrijden ooit te gaan doen.

Ah ik heb weer eens een beginnersvraag gesteld :p Iig succes blijf je logje volgen.

Normaal vnv cardio only (45min) Maar aangezien mn vriendin een pyama party houd, heb ik wereld van tijd en ga ik nog es borst bij pakken gevolgd door 45min cardio! en erna wat plakken aan de gym's bar :D....Heb dan zeker 72u tussen de volgende borst training

Terug
Naar boven