AndroidHealthClinic

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Zou in ieder geval die 1e week van 32 erbij pakken. En dan gewoon het schema helemaal opnieuw maar dan 11 weken dus dus begin je bij 2e week 37. Weet je in ieder geval waar je nu staat. Weet je ook waar je aan toe bent.
Het is toch anders gelopen. Ik had nu de ideale dag en omgeving om te maxen. We waren met een groep aan het liften en hebben uiteindelijk allemaal PR's gezet. Ik ga nu de volledige 12 weken draaien, vanaf 37 tot 32. Mss dat ik de maandag tren nog skip aangezien het maxen best zwaar was.

Gewicht 86,7kg vies veel en laat nog gegeten dus verwacht.

Sheiko 31 week 1 training 2 (piek voor squat en bench)

Squat
12x20kg
5x60kg

3x85kg
3x102,5kg
3x120kg
2x135kg
1x152,5kg
1x172,5kg moest eigenlijk 162,5kg zijn.
1x180kg +10kg PR


Bench press
12x20kg

3x50kg
3x60kg
2x70kg
2x80kg wrist wraps
1x90kg
1x100kg met 2 sec pause +5kg PR
0x105kg met 1 sec pause zat er vandaag niet in.

Geen slimme keuze, maar ik weet nu wel mijn maxen voor de komende 12 weken. Waar ik van een 174 / 102,5 / 219 uitging, ga ik nu van 180 / 102,5 / 220 uit.
 
Die squat was op het randje. Maar je hebt 'm wel. :)
Mooi zo, 2 PRs op 1 dag.
 
Die squat was op het randje. Maar je hebt 'm wel. :)
Mooi zo, 2 PRs op 1 dag.
Zeker, ik heb ook niet hoger geprobeerd omdat het een goede max leek.

Heerlijk om te PR'en en ik voel dat er nog meer inzit zeker met een goede deload. Fox ga ik verrassen.:wl:
 
Damn goeie squat! Gaat hier de goeie kant uit!!
 
Gewicht zondag 85,6kg

Sheiko 37v2 week 1 training 1
Bench press
12x20kg

5x50kg
4x62,5kg
3x72,5kg
5x3x77,5kg wrist wraps en 2 sec pauze 1ste rep

Easy reps.

Squat
5x60kg

5x90kg
Perongeluk 5x107,5kg vergeten
5x5x125kg belt

Laatste 2 sets waren rete zwaar maar gelukt.

Bench press
6x51kg
6x62,5kg
4x6x67,5kg wrist wraps en 2 sec pause laatste rep

Makkelijke reps ondanks het gebencht van zaterdag.

Dumbell flyes
4x6x12kg

Goeie ass chest gains gemaakt

Standing good mornings
5x5x50kg

Ik zag sterretjes na de eerste set.

Goede training ondanks de vermoeidheid van zaterdag. Woensdag en vrijdag gaan wat zwaarder worden gok ik. 7/10 solid gains gemaakt.

NK 2018 eisen zijn bekend; 545kg. Wordt nog een hele grote uitdaging omdat op een wedstrijd te halen, maar ik heb er vertrouwen in.
 
Opzich heb je nog 3 maanden tot en met fox cup.
Meegenomen dat wedstrijdomstandigheden (optimaal materiaal, sfeer en aanmoedigingen) ook nog meehelpen is het wel een erg mooi doel toch?
 
Opzich heb je nog 3 maanden tot en met fox cup.
Meegenomen dat wedstrijdomstandigheden (optimaal materiaal, sfeer en aanmoedigingen) ook nog meehelpen is het wel een erg mooi doel toch?
Zeker, 12 weken is veel tijd, maar ik zit nu op een 180 / 100 / 220? = 500 totaal @86kg dus dat wordt nog pittig. Zou betekenen dat ik 45/12=3,75kg per week op mijn totaal moet gooien, wat denk ik verre van realistisch is. Al kan mijn dl nu al 225kg zijn, ik heb werkelijk waar geen idee.
 
Je bent goed bezig. Hoeveel is je totaal nu? Op je bench zou je zoiezo wel nog wat kilos moeten pakken. Die ligt relatief laag tegenover de rest. Dus als je daar ook al kilos op kan plakken..
 
Zeker, 12 weken is veel tijd, maar ik zit nu op een 180 / 100 / 220? = 500 totaal @86kg dus dat wordt nog pittig. Zou betekenen dat ik 45/12=3,75kg per week op mijn totaal moet gooien, wat denk ik verre van realistisch is. Al kan mijn dl nu al 225kg zijn, ik heb werkelijk waar geen idee.

Deadlift kan wel een goed wapen zijn op een wedstrijd heb ik nu gemerkt.
Als je die al tot het uiterste kan pakken kan dat veel schelen.

In 3 maanden heb je tevens genoeg tijd om je techniek nogmaals te herzien en daar nog progressie op te maken.
Met name bench kan dan wel eens nog omhoog schieten.
 
Je bent goed bezig. Hoeveel is je totaal nu? Op je bench zou je zoiezo wel nog wat kilos moeten pakken. Die ligt relatief laag tegenover de rest. Dus als je daar ook al kilos op kan plakken..
500kg gok ik al kan mijn deadlift hoger zijn. En op mijn bench moet ik sws nog flink wat kilo's pakken. Techniek wordt steeds beter en die 105kg haal ik binnenkort wel. Ik mik op een 110kg bench op de wedstrijd. Dat zou betekenen dat ik 435kg uit mijn Squat en dl moet halen, wat neerkomt op een +35kg in 12 weken. Geen idee of dat haalbaar is?
Deadlift kan wel een goed wapen zijn op een wedstrijd heb ik nu gemerkt.
Als je die al tot het uiterste kan pakken kan dat veel schelen.

In 3 maanden heb je tevens genoeg tijd om je techniek nogmaals te herzien en daar nog progressie op te maken.
Met name bench kan dan wel eens nog omhoog schieten.
Dl is sws mijn favoriete en beste oefening. Op de sbd wilde ik 220kg gaan trekken, maar door die kramp een 212,5kg getrokken en technisch afgekeurd.

Bench zit sws nog wat extra's in, maar ik arch Al flink en technisch is die een stuk beter geworden.
 
Misschien ook je bench eens wat filmen van verschillende punten en hier posten? Mss dat er mensen nog een paar kleine puntjes zien ofzo. 35Kg lijkt me sterk op squat/dl maar tis alleszins een stevig doel die je erdoor hebt. En iets om goed de motivatie erin te houden
 
Ik zit zelf op 505Kg totaal op 83Kg met in verhouding squat als zwakste lift en bench mijn sterkere. Dit is wel geen wedstrijd totaal (nog nooit wedstrijd gedaan). 2018 Mss wel eens een wedstrijd mee doen.
 
Misschien ook je bench eens wat filmen van verschillende punten en hier posten? Mss dat er mensen nog een paar kleine puntjes zien ofzo. 35Kg lijkt me sterk op squat/dl maar tis alleszins een stevig doel die je erdoor hebt. En iets om goed de motivatie erin te houden
Zal ik binnenkort eens doen.

Het is hoog, maar who knows op Sheiko.
Ik zit zelf op 505Kg totaal op 83Kg met in verhouding squat als zwakste lift en bench mijn sterkere. Dit is wel geen wedstrijd totaal (nog nooit wedstrijd gedaan). 2018 Mss wel eens een wedstrijd mee doen.
Net totaal en als je squat zo zwak is kun je die nog makkelijk verbeteren. De sbd is in sept en drc eind december. Ik zeg doen!
 
Zal ik binnenkort eens doen.

Het is hoog, maar who knows op Sheiko.

Net totaal en als je squat zo zwak is kun je die nog makkelijk verbeteren. De sbd is in sept en drc eind december. Ik zeg doen!
Thx ja ik ben ook nog nergens ingeschreven bij een club of bond. Ik woon ook in België dus ik moet eens kijken welke wedstijden en clubs en bonden ik me gemakkelijk kan inschrijven :) ook bezig met sheiko op dit moment. Lekker schema wel! Heb em al eens gedaan en toch mooie gains op gemaakt.
 
Thx ja ik ben ook nog nergens ingeschreven bij een club of bond. Ik woon ook in België dus ik moet eens kijken welke wedstijden en clubs en bonden ik me gemakkelijk kan inschrijven :) ook bezig met sheiko op dit moment. Lekker schema wel! Heb em al eens gedaan en toch mooie gains op gemaakt.
Je kunt je in nl inschrijven als algemeen lid om de sbd en drc te doen. In belgie is het powerliften volgens mij een stuk kleiner.

Mooi schema inderdaad, zie soms dat er zieke gains op worden gemaakt.
 
Gewicht: 85,3kg

Sheiko 37v2 week 1 training 2
Deadlifts
5x60kg

3x110kg
3x132,5kg
3x155kg vanaf hier mixed grip
4x3x165kg

Grip was er vandaag niet. Kapot zwaar, teveel gegeten waardoor mijn belt niet paste en ik alles Beltless heb gedaan.

Incline bench press
3x45kg
3x60kg
4x3x70kg
Gingen zwaar maar goed, denk dat dit exact het juiste gewicht was.

Deadlifts from boxes
3x130kg
3x155kg mixed
4x3x175kg

Wat een vieze sets, was hierna echt helemaal op en het was een wonder dat mijn vorm nog goed was.

Twijfelde nog of ik de 5x8 leg extensions en 3x8 abz zou doen, maar kon me er niet toe zetten.
Het was ook een beetje verwacht na het maxen. Dat ik nu voor het eerst in mijn leven telkens om half 7 moet opstaan, voor een nieuwe baan waar ik sinds maandag werk, helpt ook niet. 3/10 trens die heb je soms. De tren van vrijdag doe ik zaterdag en dan zal ik wel goed hersteld zijn. Het was vandaag vooral mentaal even op en die halve scoop v2 gaf geen boost.:headbang:
 
Zulke trainingen zitten er helaas tussen. Maar daar herpak je je de volgende keer weer op!
 
Back
Naar boven