- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha idd, vroeger gebeurde het wel vaker, maar de afgelopen 2 jaar drink ik in 1 jaar tijd net zoveel als vroeger in 1 maand tijd.Ah, het viel me gewoon op dat je om de 2 dagen wel een biertje ging drinken. Toevallig die ene week dat dit eens gebeurd.
Ja, droog worden je handen er wel van. Persoonlijk nog geen problemen met kapotte handen, maar ik me er wel iets bij voorstellen.
Scrub ze nu ook voor maximale fuckboi gainzHandcrème na het trainen gebruiken dan.
Lekker dat leer soepel houden.
Yes, al is voor powerlifting de low superieur. Het was dus ook tijd om.over te stappen en mijn schouders voelen goed dus ideaal.Jij heb nauwelijks low bar gesquat en ik heb nog nooit meer dan 2 reps high bar gesquat. 't Is maar wat je gewoon bent he.
Toch al heel degelijke gewichten gebruikt.
Net zoals mijn lower abzDaar gaat mijn lower-abb advies. Als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik denk trouwens dat ik zo een ab wheel koop als ik woensdag weer loon heb, toch handig.Net zoals mijn lower abzIk denk trouwens dat ik zo een ab wheel koop als ik woensdag weer loon heb, toch handig.

Gelukkig heeft mijn gym wel genoeg alternatieven, maar hanging leg raises en ab wheels vind ik het leukste. Andere ab oefeningen val ik van in slaapHeb ik ook even geleden aangeschaft voor nog geen 10 euro geloof ik en vind het top.
Ik skipte altijd abs met het excuus dat dr geen ab wheel in de sportschool was & ik andere ab-oefeningen niks vond.
Nu doe ik ze gewoon direct na m'n training thuis. Echt een superieure oefening als je het mij vraagt![]()
Hoe doe jij je goeiemorgens danMooie training! De squats gaan lekker heb ik de indruk.
Maar ik snap niet dat je de meest verschrikkelijke beweging ooit als "heerlijke oefening" durft omschrijven.Goodmornings worden steevast uit mijn programma geweerd.
![]()
Gewoon, met een barbell. Maar dat ding ligt nooit aangenaam.Ssb zeker goat bij gm beide varianten. Maar met een bb relatief goed te doen uiteindelijk.Gewoon, met een barbell. Maar dat ding ligt nooit aangenaam.
Met een SSB zou ik ze wel leuker vinden denk ik.
Gaan zeker lekker en dat gaat mogelijk weer een hele mooie verrassing worden in februari.Mooie training! De squats gaan lekker heb ik de indruk.
Maar ik snap niet dat je de meest verschrikkelijke beweging ooit als "heerlijke oefening" durft omschrijven.Goodmornings worden steevast uit mijn programma geweerd.
![]()
Idd, een vereiste voor de powerlifter.
Wel high bar leggen niet low dan werkt het niet.Gewoon, met een barbell. Maar dat ding ligt nooit aangenaam.
Met een SSB zou ik ze wel leuker vinden denk ik.
Dan hebben we jammer genoeg niet maar met barbell is die na verloop van tijd goed te doen. Zelfde met skwuats, dat is ook even wennen en dan houd je er opeens van.Ssb zeker goat bij gm beide varianten. Maar met een bb relatief goed te doen uiteindelijk.
Pijn is fijn, wen je wel aanIk kan de barbell niet high-bar leggen zonder mijn nekvel naar de kloten te schuren of een blauwe plek op een wervel te krijgen. High-bar squat lukt me ook niet.
Ik kan die barbell daar gewoon niet leggen.
Wennen? Aan een barbell die je wervel ligt te verpletteren? Ik vrees van niet.