Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
hoeveel zal je nemen per dag? clen heeft wel een hele lange halfwaardetijd he![]()
Max 100mcg per dag, max wat je kan nemen is 150mcg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel zal je nemen per dag? clen heeft wel een hele lange halfwaardetijd he![]()
whahaha nee klopt ik doe niet genoeg cardio... funny men you are
Bart jij doet toch rugby ofzo.
Ik zag je volgens mij bij een klasgenoot op de foto namelijk.
wie is jou klas genoot?
)Ik denk dat shreddedness ten kosten zal gaan van je drijfvermogen en het waterpolo-gebeuren negatief zal beinvloeden. Een ripped waterpoloer gaat geheid zinken! Of doe je niet echt aan waterpolo?
. Maakt ook niet zoveel uit kerel
. En als je het erbij houd is het mooi. Zou moeten lukken het is ook geen test dus het gaat niet met je hoofd ****en. faking hell wat een squats kerel! Doe je trouwens mee met die beginners wedstrijd in papendal? Ik denk wel dat je goede kans maakt 1e te worden.
waarom zou ik mee doen met beginners? pro jonguuhh

Ik denk dat shreddedness ten kosten zal gaan van je drijfvermogen en het waterpolo-gebeuren negatief zal beinvloeden. Een ripped waterpoloer gaat geheid zinken! Of doe je niet echt aan waterpolo?
wel heel veel te danken aan de sport qua fysiek
Niet meer nee.
Zieke squats idd, en beestachtige foto tijdens hardlopen man. Je gaat echt lekker!

Nice, had wel verwacht dat je uiteindelijk aan iets zou gaan. Maakt ook niet zoveel uit kerel
. En als je het erbij houd is het mooi. Zou moeten lukken het is ook geen test dus het gaat niet met je hoofd ****en.
Succes! Enjah calves zijn gewoon een pain in the ass he, ik train ze nu standaard 2x pw.

die squats zijn ziek idd, zotezien geen kracht verloren in de benenbeasty foto heb em al cijfer gegeven, wie nam de foto btw?

Die squats zijn echt bizar, en dan nog ff die leg press erachter aan!!!