AndroidHealthClinic

Shuffle leuker dan jumpen !!!!

die kerel met z'n donkere gestreepte broek vind ik super, die shuffled echt over de grond heen :cool:

maar wat een k*tecto's toch allemaal :D

pics van jou nu ! :rolleyes:

YouTube - Melbourne Shuffle

Deze klaart :D Wel gaar dat veel mensen ineens denken dat Melbourne Shuffle nieuw is... maar is al zó oud :O

Heb btw zelf veel geoefend, maar krijg de zogenaamde 'running man' niet vloeiend bij het shufflen :(

wat een homos, crip walk is nog wel vet,maar die melbourne shuffle is gewoon zwaar gay.

Shuffle word ook commercieel geloof me eerst was jump ook redelijk onbekent en zo na dat het op tv was ging elke stumper het doen echt zonde denk dat diet ook gaat gebeuren met de shuffle.

idd viel me ook direct op.

crip walking vinnik vet, muziek smaakt me veel beter, hoe paar simpele bewegingen tot oneindig veel combos kunnen leiden c-walking owns them all :D

c-walk is de vetste potentieel populaire dans die er is. Bloodz walk is ook wel cool... is van de rivaliserende gangsterbende.

Laatst bewerkt:
Shuffle word ook commercieel geloof me eerst was jump ook redelijk onbekent en zo na dat het op tv was ging elke stumper het doen echt zonde denk dat diet ook gaat gebeuren met de shuffle.

Ben ook erg bang dat dit gaat gebeuren en dat zou ook erg zonde zijn :(
Toch is de Melbourne Shuffle wel een stuk ingewikkelder dan de standaardversie van het jumpen,
Dus hopelijk laten de meeste kinderen het dan ook voor wat het is...

Terug
Naar boven