MuscleMeat

Shuffle leuker dan jumpen !!!!

Gheh, doe mij dan maar gewoon de

Wall of Death

ofzo... Gewoon lomp losgaan zoals lomp losgaan bedoeld is :D

Ben ook erg bang dat dit gaat gebeuren en dat zou ook erg zonde zijn :(
Toch is de Melbourne Shuffle wel een stuk ingewikkelder dan de standaardversie van het jumpen,
Dus hopelijk laten de meeste kinderen het dan ook voor wat het is...

Ja jumpen was eerst ook iets meer dan alleen de standaard pasjes (okeej shuffle heeft zelfs moeilijk standaard pasjes) maar net als bij jump gaan ze alleen de standaard pasjes toen of zelf bedacht niet uitziende pasjes er tussen fl*kkeren, zo was ik laast al een filmpje tegen gekomen shuffle gecombineert met jump.
Allemaal verneukerij van TV en kleine kinderen die alles moeten doen wat " HIP " is.
Dan gaan we maar allemaal weer de vogeltjes dans doen. En the rest will follow like always.

als ik iemand zo zou zien dansen (als op dat eerste filmpje) op een feest of waar dan ook zou ik hem zo belachelijk hard uitlachen.. jumpen was al te triest en nu hebben ze dus een manier gevonden om zichzelf nog erger voor schut te zetten?

jaja crips en bloods zal nooit zwaar liefde worden tenzij er genoeg geld id omloop is ;) ( snoop dogg en suge knight in de goeien ouden tijd)

blood walking is wel iets trager he, crip walking gaat soms echt hard.

okee dus om tegenwoordig een superdude te mogen zijn moet je een petje hebben en een shirt dat 3x te groot is en doen alsof je een epileptische aanval hebt ???

Terug
Naar boven