- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed blijven eten en dan komt die energie ook vanzelf weer terug![]()
, dus ik let een beetje op, het kan ook wel zijn dat het is van koffie te drinken, dat die even pept en daarna een soort down-gevoel geeft. Ik drink normaal niet veel koffie, zelden eigenlijk.
.Ik had ook maar 30 minuten tijd, later deze week komen dikte-oefeningen.
Aaah, jij hebt het opgesplitst ... sorry, my bad.
Bevalt dat een beetje?
het is de eerste keer
. Ik kan deze week 4 x trainen en mijn benen wil ik nog niet trainen i.v.m. de instabiliteit van en de pijn aan mijn enkel.Jammer man, maar, volgend log ben ik er ook weer bij![]()

Alweer een tijdje geleden dat ik getraind heb. Ik heb momenteel stage en moet steeds lessen voorbereiden wat veel tijd in beslag neemt. Stress heb ik vrij veel last van, veel eten lukt niet, tijd voor te trainen is er niet. Ik weeg nu nog 86 kg op die paar dagen tijd.
Morgen zit mijn stageweek erop en maar goed ook, tot nu toe is alles wel al gelukt, dus even niet trainen en een plots gewichtsdaling neem ik er graag bij. Vanaf maandag komen er weer rustigere periodes aan voor mij. Ik denk meteen ook een nieuw log te beginnen.