XXL Nutrition

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die bench is gruwelijk!

geen bovenkant borst?

• Topic Starter Topic Starter
Thx Nicolas en Rob.

die bench is gruwelijk!

geen bovenkant borst?

Bench is normaal nog beter hoor, über i.v.m. andere lifts eigenlijk.
Bovenkant borst komt later deze week aan bod samen met schouders omdat ik die een tijdje apart ga aanpakken.

Vandaag goed gegeten en een beetje rope skipping gedaan overdag, behoorlijk lastig nog.

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Is echt op en af die oefening, soms zou ik er 20 reps na elkaar uit persen, nu was 8 al ****ing lastig.

Pulldown behind neck
8 x 63 kg
8 x 70 kg
6 x 77 kg

Straight arm pushdown
8 x 35 kg
8 x 42 kg
8 x 42 kg

Barbell curl
8 x 30 kg strikt
8 x 35 kg strikt
6 x 40 kg beetje gooien

Bent over dumbbell curl zonder steunpunt dus
8 x 15 kg
6 x 15 kg

Ik zag er vrij scherp uit vond ik, maar ik mis energie. Misschien binnenkort maar eens een high-rep parcours bedenken om eens in de zoveel tijd te doen. Ik heb nieuws opgevangen dat er een nieuwe gym zou komen waar ik woon. Hopelijk wordt het wat, dan kan ik eindelijks eens fatsoenlijk gaan deadliften en squatten.

Goed blijven eten en dan komt die energie ook vanzelf weer terug :)

Goed blijven eten en dan komt die energie ook vanzelf weer terug :)

Ik wil niet verdikken:), dus ik let een beetje op, het kan ook wel zijn dat het is van koffie te drinken, dat die even pept en daarna een soort down-gevoel geeft. Ik drink normaal niet veel koffie, zelden eigenlijk.

gaat nog steeds lekker hier...

Ik vind het nogal weinig voor een rug training :p

Beetje recovery

Bench
5 x 10 x 70 kg
Close grip bench
3 x 10 x 70 kg

Gewoon voor wat doorbloeding, want mijn borst was massa's stijf.

Alweer een tijdje geleden dat ik getraind heb. Ik heb momenteel stage en moet steeds lessen voorbereiden wat veel tijd in beslag neemt. Stress heb ik vrij veel last van, veel eten lukt niet, tijd voor te trainen is er niet. Ik weeg nu nog 86 kg op die paar dagen tijd.
Morgen zit mijn stageweek erop en maar goed ook, tot nu toe is alles wel al gelukt, dus even niet trainen en een plots gewichtsdaling neem ik er graag bij. Vanaf maandag komen er weer rustigere periodes aan voor mij. Ik denk meteen ook een nieuw log te beginnen.

Jammer man, maar, volgend log ben ik er ook weer bij ;)

Dit weekend eindelijk mee gemogen met de eerste ploeg in de voetbal:), het werd verdorie eens tijd. Gewonnen ook dus nog een aardig centje er bij ook, een betere motivatie om scherper en droger te worden is er niet:).

Fijn joh :)

Alweer een tijdje geleden dat ik getraind heb. Ik heb momenteel stage en moet steeds lessen voorbereiden wat veel tijd in beslag neemt. Stress heb ik vrij veel last van, veel eten lukt niet, tijd voor te trainen is er niet. Ik weeg nu nog 86 kg op die paar dagen tijd.
Morgen zit mijn stageweek erop en maar goed ook, tot nu toe is alles wel al gelukt, dus even niet trainen en een plots gewichtsdaling neem ik er graag bij. Vanaf maandag komen er weer rustigere periodes aan voor mij. Ik denk meteen ook een nieuw log te beginnen.

zelfde gezeik als mij, stage zuigt zwaar. Alleen die van mij was 5 maanden fulltime.
dat heeft me -6kg en twee chronische blessures opgeleverd.

succes ik leef met je mee.

Log gesloten op verzoek van de topicstarter.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven