Thanks groteman.
Donderdag
Donderdagavond ging ik even nieuws gaan melden op de voetbal over mijn enkel, dat het dus nog even duurt eer ik weer spelen kan. Erna ben ik tegen alle plannen in toch een stapje gaan zetten in de wereld met als gevolg dat ik ettelijke pilsjes en enkele Duvels later bij een maatje in de keuken pizza zat te eten om dan uiteindelijk rond 4 uur mijn bed in te kruipen.
Vrijdag
Om half 10 werd ik wakker omdat ik zonodig moest pissen en schijten van daags voordien en dan was het nu ook niet bepaald de moeite meer om opnieuw mijn nest in te duiken. Ik ben als straf dan maar weesten joggen om wat zinloze kcals te verbranden, een goed kwartiertje lopen met 10 tempoversnellingen is, was het resultaat. 's Avonds ben ik dan gaan trainen:
Push press
10 x 40 kg
6 x 60 kg
6 x 70 kg
4 x 75 kg (pr)
Side raises
10 x 10 kg
10 x 8 kg
10 x 8 kg
alles onder spierspanning
's Avonds laat was het pokeravond, daar wat pils, bruine rum cola en whisky cola gedronken om dan rond 3.30 uur nog eens wat van de wereld te gaan bekijken samen met koning Alcohol en vervolgens om 8u30 ladderzat te gaan slapen, nadat ik nauwelijks nog mijn 4 meter brede oprit kon bewandelen.
Zaterdag
Om 12 uur werd ik wakker gemaakt en ik moest even goed nadenken hoe of wat, maar de avond ervoor viel me snel terug te binnen, toen ik voor de eerste keer door mijn toch wel ietwat droge mond inamende. Dan maar snel een spaghetti, een tweetal liter melk en nog wat gezonde voeding naar binnen gewerkt om de katabole staat wat tegen te gaan. In de namiddag dan naar mijn voetbalploeg gaan kijken en iemand die op bezoek kwam geëntertaind.
's Avonds dan uitgegaan, ja toch? Duhh, het is zaterdagavond

! Gratis vat in (één van) mijn stamcafé('s), paar pilsjes, paar Duvels, bakje frietjes. Om 5 uur na heel wat gelach, gezuip, gezever, heerlijke verspilling van tijd e.d. mijn bed ingekropen.
Zondag
Ik was ronduit een wrak, mijn lichaam was in staat van ontbinding, de rigor mortis begon in te treden, kortom er waren lijken die zo wit niet zijn als ik toen. Al bij al voelde ik me zo slecht niet, ik had enkel wat dorst en nog een uurtje slaap nodig. Jammer genoeg kon ik niet te veel water drinken en heb ik niet geslapen in de namiddag, ik had namelijk ook niet veel tijd, want ik moest om 16 uur alweer paraat zijn om mijn favoriete voetbalploeg (Club Brugge) te gaan steunen, mijn god wat zou ik een goede hooligan zijn

. Alleen gisteren niet aangezien ik dood in mijn vest de wedstrijd zat te kijken. Het was een stuk aangenamer geweest als die andere 30 000 mensen in het stadion iets stiller wilden zijn voor mij, maar dat was blijkbaar te veel gevraagd

.
Vannacht heb ik dan het klokje rond geslapen en ik ben daarnet toch even de schade gaan bekijken in de gym en ik heb wat getraind:
Chins
10 x BW
8 x BW
8 x BW
Dumbbell rows met straps
8 x 42 kg
8 x 42 kg
8 x 42 kg
voorafgegaan door 12 BW rows
T-bar machine rows
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 50 kg
Bench press
12 x 70 kg
10 x 90 kg
10 x 100 kg
5 x 110 kg (zat vast wel 8 keer in, maar ik vond het welletjes na mijn escapades dit weekend)
Dinsdag ga ik uit in Gent en daarna de rem op het uitgaan!
Nu ga ik eten, straks maak ik nog wel wat pics.