XXL Nutrition

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

Idee van de bulk klinkt inderdaad leuk, soort zigzag bulk in princiepe.
alleen je zegt laag in kcal en kh op de 3 rustdagen
Maar wat noem je laag, is dat onderhoud? en kh, 50% van totale kcal?

• Topic Starter Topic Starter
Idee van de bulk klinkt inderdaad leuk, soort zigzag bulk in princiepe.
alleen je zegt laag in kcal en kh op de 3 rustdagen
Maar wat noem je laag, is dat onderhoud? en kh, 50% van totale kcal?

Laag = 500 onder onderhoud
En hoog kh is 50% van totale van kcal

In 2 weken 2.6kg gegained zonder stijging in BF en zonder stijging in taille. Gaat tot nu toe lekker! Komt wel een kleine rebound bij te kijken (kwam net van cut).

Laatst bewerkt:
Nieuwe pics?
En wat bedoel je met 'Mijn BF zou zo rond de 12% zijn, maar het lijkt wel of ik nog erg hoog sta, vind het bijzonder raar ... '
Heb je een meting laten doen waar 12% uitkwam maar is het voor je gevoel een stuk hoger?

hoi, ik vind je manier van bulken best wel interesant en zit er aan te denken van het ook op zo een manier te doen. Vraagje dat ik hierbij heb is de volgende. Je zegt dat je vier van de zeven dagen hoog ik kcal en kh zit. Welke vier dagen zijn dit dan? Trainingsdagen? En Wat bedoel je dan met hoog in kcal en kh? Zit je dan 500kcal boven onderhoud?
thx alvast!

Nieuwe pics?
En wat bedoel je met 'Mijn BF zou zo rond de 12% zijn, maar het lijkt wel of ik nog erg hoog sta, vind het bijzonder raar ... '
Heb je een meting laten doen waar 12% uitkwam maar is het voor je gevoel een stuk hoger?
Nieuwe pics voor 2 kg VVM erbij???

Ja, klopt, mijn vet word echt "raar" verdeeld :). Op armen/schouders haast niets, maar bij buik en tepels ...

hoi, ik vind je manier van bulken best wel interesant en zit er aan te denken van het ook op zo een manier te doen. Vraagje dat ik hierbij heb is de volgende. Je zegt dat je vier van de zeven dagen hoog ik kcal en kh zit. Welke vier dagen zijn dit dan? Trainingsdagen? En Wat bedoel je dan met hoog in kcal en kh? Zit je dan 500kcal boven onderhoud?
thx alvast!
Eerder 800kcal boven onderhoud. Klopt, dit zijn de trainingsdagen.

Hebt ge ooit al een gast gezien die veel vet opslaagd op zijn armen en schouders (al zeker bij je vetpercentage :p ).
Dat zijn nu eenmaal plaatsten waar een man niet makkelijk vet zal opslagen.

Die mannier van bulken werkt idd erg aardig, ik ben eind augustus terug begonnen met bulken op 83,5kg en ben eind februari gestopt op 92.5kg met een stijging in vetpercentage van maximaal 1-2%. Momenteel ben ik bezig om naar een vetpercentage van 8 à 10% toe te werken.

Hebt ge ooit al een gast gezien die veel vet opslaagd op zijn armen en schouders (al zeker bij je vetpercentage :p ).
Dat zijn nu eenmaal plaatsten waar een man niet makkelijk vet zal opslagen.

Die mannier van bulken werkt idd erg aardig, ik ben eind augustus terug begonnen met bulken op 83,5kg en ben eind februari gestopt op 92.5kg met een stijging in vetpercentage van maximaal 1-2%. Momenteel ben ik bezig om naar een vetpercentage van 8 à 10% toe te werken.

Ja, klopt, maar het is echt heel raar :D.

hee ik had nog een vraagje .
ik wil ook een soort methode als jou volgen maar ik volg een anderen soort trainings split ik train 5xpw 1spiergroep perdag waaronder dus 2dagen rustdagen vallen moet ik dan op die 2rustdagen 500onder behoefte eten en trainings dagen 500=800 erboven om me vet gains te minimaliseren ?

even bumpie je logt niet meer?

Terug
Naar boven