timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idee van de bulk klinkt inderdaad leuk, soort zigzag bulk in princiepe.
alleen je zegt laag in kcal en kh op de 3 rustdagen
Maar wat noem je laag, is dat onderhoud? en kh, 50% van totale kcal?
Nieuwe pics voor 2 kg VVM erbijNieuwe pics?
En wat bedoel je met 'Mijn BF zou zo rond de 12% zijn, maar het lijkt wel of ik nog erg hoog sta, vind het bijzonder raar ... '
Heb je een meting laten doen waar 12% uitkwam maar is het voor je gevoel een stuk hoger?

. Op armen/schouders haast niets, maar bij buik en tepels ...Eerder 800kcal boven onderhoud. Klopt, dit zijn de trainingsdagen.hoi, ik vind je manier van bulken best wel interesant en zit er aan te denken van het ook op zo een manier te doen. Vraagje dat ik hierbij heb is de volgende. Je zegt dat je vier van de zeven dagen hoog ik kcal en kh zit. Welke vier dagen zijn dit dan? Trainingsdagen? En Wat bedoel je dan met hoog in kcal en kh? Zit je dan 500kcal boven onderhoud?
thx alvast!
Eerder 800kcal boven onderhoud. Klopt, dit zijn de trainingsdagen.
).Hebt ge ooit al een gast gezien die veel vet opslaagd op zijn armen en schouders (al zeker bij je vetpercentage).
Dat zijn nu eenmaal plaatsten waar een man niet makkelijk vet zal opslagen.
Die mannier van bulken werkt idd erg aardig, ik ben eind augustus terug begonnen met bulken op 83,5kg en ben eind februari gestopt op 92.5kg met een stijging in vetpercentage van maximaal 1-2%. Momenteel ben ik bezig om naar een vetpercentage van 8 à 10% toe te werken.
.
Bij mijn vriendin ook.. Erg raar! Ze heeft een strakke buik, maar die armen dan weer![]()