Fitness Seller

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

• Topic Starter Topic Starter
Meet jij je taille s'morgens?

Ja, klopt, als ik eet zet mijn buik uit.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Thanks broeder! Bench gaat weer beter (was weer erg laag door die rare nieuwe grip van mijn barbell).

Jij ook prettige feestdagen!

Raar dat ik bij de andere spiergroepen nooit (of bijna nooit) spierpijn heb, maar bij benen wel.

Soms train je echt hard maar de dag erna heb je geen spierpijn en soms doe je ook hard maar niet als de keer ervoor en kan je bijna niet meer lopen!

Meeste spier waar ik echt last van hem zijn mijn kuiten, echt 4 dagen spierpijn maar ze groeien ook denk ik harder.

Maja we wachten op foto's :D:D:D:D:D:D:D

Had je niet aan keto gedacht? Misschien was je sneller gezakt, zelf hou ik de 2 maanden nooit vol denk ik wil kijken wat ketose kan doen met vezels erbij voor mijn stoelgang

Soms train je echt hard maar de dag erna heb je geen spierpijn en soms doe je ook hard maar niet als de keer ervoor en kan je bijna niet meer lopen!

Meeste spier waar ik echt last van hem zijn mijn kuiten, echt 4 dagen spierpijn maar ze groeien ook denk ik harder.

Maja we wachten op foto's :D:D:D:D:D:D:D

Had je niet aan keto gedacht? Misschien was je sneller gezakt, zelf hou ik de 2 maanden nooit vol denk ik wil kijken wat ketose kan doen met vezels erbij voor mijn stoelgang

Ik wil wel keto doen, maar mijn ouders maken er een probleem van :).

Je had toch leverproblemen destijds toen je TAD/keto deed, toch eens terug proberen?

Gelukkig kerstfeest man!

Je had toch leverproblemen destijds toen je TAD/keto deed, toch eens terug proberen?

Klopt, en mag dus niet meer van mijn ouders. Achja... Heb enorm veel gelezen tijdens mijn vakantie, evenals BFFM.

Ben sinds 6 uur deze avond terug en pff, kijk ik in de spiegel, lijkt net of 10kg bij zit! Morgen weer eens wegen...

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Als je vliegtuig mag vliegen heet dat:P
Heb 9 uur in het vliegtuig gezeten ipv 4 uur :P. 5 uur gewoon stil gestaan...

Dankje, jij ook!

En en, hoe was je reis? Ik had toch een kort verslag verwacht :D.
Hoe was het eten?

En en, hoe was je reis? Ik had toch een kort verslag verwacht :D.
Hoe was het eten?
Echt heerlijk! Nou, veel is er niet echt gebeurd :P, ben met mijn ouders geweest. Veel aan het strand gelegen, gegolfd, met vrienden gaan eten en natuurlijk heerlijk (en veel) gegeten!

Het eten was er natuurlijk super heerlijk, heel erg veel eiwitjes gegeten :D. KH heb ik zo veel mogelijk gemeden, maarja.... Ik kan me trouwens morgen pas wegen omdat mijn broer ervandoor is met de weegschaal (hij zit nu in Leuven).

Wb, geen nood, dat is maar ff een lange refeed geweest en ff rust voor je lichaam. Je kan nu verder uitkijken naar een cut.
Veel succes en veel knaltrainingen voor 2011 ;)

long time no see :)

Terug
Naar boven