MuscleMeat

Sinds wanneer is armen scheren een ding?

  • Topic starter rob91
  • Startdatum
  • Reacties 78
  • Weergaven 5K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Oksels scheren doe ik ook. Is gewoon niet fris als je daar veel haar hebt staan, ziet er niet uit.
M'n reet scheer ik ook omdat tarrels kut zijn en je anders 10 minuten lang al die schijtstukjes uit je haren zit te vegen als je een beetje van die zachte plakpoep hebt.
Rughaar scheer ik trouwens ook.

Armen/Benen/Borst laat ik wel staan.
 
Ik scheer helemaal niets. Maar ik heb dan ook weinig haargroei en voornamelijk blond, dus je ziet het niet eens. Vond het al een wonder dat ik in staat was een baard te groeien.
Toen ik jong was had ik niets onder de oksels en werd ik juist uitgelachen als ik shirts zonder mouwen droeg. Nu is het normaal. Vage hypes.
Ook voor mijn tattoo's ga ik geen haar wegscheren, op bij het zetten na.
 
Ik citeer van een zeer beroemde website:
"De aanmaak van feromonen door de oksel in deze fase van de menselijke ontwikkeling suggereert dat er een verband bestaat tussen okselhaar en seksualiteit. Het okselhaar houdt de door de oksel aangemaakte geuren vast die voor prikkelingen zorgen bij het andere geslacht en zich daartoe voelt aangetrokken."
Conclusie: ik laat het zitten om vrouwen te lokken. ;)
 
Ik citeer van een zeer beroemde website:
"De aanmaak van feromonen door de oksel in deze fase van de menselijke ontwikkeling suggereert dat er een verband bestaat tussen okselhaar en seksualiteit. Het okselhaar houdt de door de oksel aangemaakte geuren vast die voor prikkelingen zorgen bij het andere geslacht en zich daartoe voelt aangetrokken."
Conclusie: ik laat het zitten om vrouwen te lokken. ;)

Daar gaat het dus mis bij mij. Dacht dat het aan m'n rotkop lag maar nee.
 
Ik citeer van een zeer beroemde website:
"De aanmaak van feromonen door de oksel in deze fase van de menselijke ontwikkeling suggereert dat er een verband bestaat tussen okselhaar en seksualiteit. Het okselhaar houdt de door de oksel aangemaakte geuren vast die voor prikkelingen zorgen bij het andere geslacht en zich daartoe voelt aangetrokken."
Conclusie: ik laat het zitten om vrouwen te lokken. ;)

En dikke vette geldbuidel geeft een beter resultaat.
 
Voor een shoot, en zeker met zo’n sick fysiek maakt dat haar wel verschil, daar heb je gelijk in. Maar er zijn van deze voorbeelden 0 foto’s te vinden met haar. (Julian Smith en Joesthetics.)



Hahhah :o :roflol:

Volledig glad heeft ook niet mijn voorkeur, vind dat veel mannen tegenwoordig te ver gaan. Denk dan aan geëpileerde wenkbrauwen, skinny jeans, manbags, lange t-shirts, etc. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
 
Oksels scheren doe ik ook. Is gewoon niet fris als je daar veel haar hebt staan, ziet er niet uit.
M'n reet scheer ik ook omdat tarrels kut zijn en je anders 10 minuten lang al die schijtstukjes uit je haren zit te vegen als je een beetje van die zachte plakpoep hebt.
Rughaar scheer ik trouwens ook.

Armen/Benen/Borst laat ik wel staan.
Godverdomme :roflol: ik ga helemaal stuk
 
Het is een resultaat van de decennialange stijgende mate van betutteling van de jeugd. Safe spaces, snel gekwetst, verwend en niks gewend, de idolisering van figuren zoals Justin Bieber enz. komen uiteindelijk tot expressie in een verschuiving naar metroseksualiteit als de norm. Fucking gay.

+1

Doe zelf alleen gezichtsbeharing (baard + wenkbrauwen). Momenteel aan het sparen voor wenkbrauw tattoos. Alpha as phuck.
 
Volledig glad heeft ook niet mijn voorkeur, vind dat veel mannen tegenwoordig te ver gaan. Denk dan aan geëpileerde wenkbrauwen, skinny jeans, manbags, lange t-shirts, etc. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Dat gaat inderdaad veel te ver. Er is een gezonde middenweg. Als je een dikke unibrow hebt kun je de wenkbrauwen bijwerken. Maar ze elke week gladjes maken is gay. Ik ga voor een verzorgde, semi behaarde look :o
 
Oksels scheren doe ik ook. Is gewoon niet fris als je daar veel haar hebt staan, ziet er niet uit.
M'n reet scheer ik ook omdat tarrels kut zijn en je anders 10 minuten lang al die schijtstukjes uit je haren zit te vegen als je een beetje van die zachte plakpoep hebt.
Rughaar scheer ik trouwens ook.

Armen/Benen/Borst laat ik wel staan.

spontaan geen trek meer in mijn eten:barf:
 
*rent naar de badkamer*
 
Ik zit gewoon mijn ommelet naar binnen te werken hoor, geen probleem.
Ik heb een beugel, dan blijven die haren er irritant tussen zitten.
 
Ik citeer van een zeer beroemde website:
"De aanmaak van feromonen door de oksel in deze fase van de menselijke ontwikkeling suggereert dat er een verband bestaat tussen okselhaar en seksualiteit. Het okselhaar houdt de door de oksel aangemaakte geuren vast die voor prikkelingen zorgen bij het andere geslacht en zich daartoe voelt aangetrokken."
Conclusie: ik laat het zitten om vrouwen te lokken. ;)
Dan denk ik dat je weinig vrouwen lokt. Ben nog nooit een vrouw tegengekomen die niet afknapt op een bos okselhaar :roflol:
Eigenlijk alle knappe vrouwen houden sowieso wel van zo min mogelijk beharing. Nu heb ik van mezelf nauwelijks beharing op mijn benen en armen, maar borst/buik, oksels scheer ik gewoon. En af en toe mijn bovenrug.
 
Tondeuse gekocht ik ga helemaal kaal.
 
Dan denk ik dat je weinig vrouwen lokt. Ben nog nooit een vrouw tegengekomen die niet afknapt op een bos okselhaar :roflol:
Eigenlijk alle knappe vrouwen houden sowieso wel van zo min mogelijk beharing. Nu heb ik van mezelf nauwelijks beharing op mijn benen en armen, maar borst/buik, oksels scheer ik gewoon. En af en toe mijn bovenrug.
Ik heb een babyhuidje en babyface, dus die 3 okselharen geven mij nog een klein beetje gevoel van mannelijkheid.
 
Back
Naar boven