virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Procentueel gezien zit er in die van Calvé meer van dat stofje erin, dan die van een goedkope merk pindakaas.
Thanks, over paar weken weer kuurtje pindakaas doen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Procentueel gezien zit er in die van Calvé meer van dat stofje erin, dan die van een goedkope merk pindakaas.

Blokjes heb je niks aan.. Chicks vinden gewoon een plat buikje als jij hebt meer sexy.
Ik moet zeggen dat ik het er ook wel warm van krijg![]()
Zit dat alleen in Calvé pindakaasik nam altijd gewoon de goedkope namelijk.

Lol oke xD toch wil ik mooie blikjes ^^ en daar gaat pindakaas voor zorgen.
Je moet alleen een beetje uitkijken. Ik had vooral last van een beetje geïrriteerde huid door de Calve. Je kan het beste anderhalve eetlepel (niet afgestreken) mixen met 3 eetlepels olijfolie, dit zorg namelijk dat je het makkelijker kan smeren maar dat je huid gelijk gevoegd wordt met sneller opneembare gezonde vetten.
En qua folie kan ik je vershoudfolie aanraden, cellofaanpapier kan scheuren als je slaapt, en dat maakt rommel
Succes!

sorry hoor maar snap nietdat een moderator niet ingrijpt. DUIDELIJK dat mensen hier aandelen hebben in Calve.... ik ging net zo goed op die Aldi panda pindakaas.
TS, laat je niet bullshitten. zoek gewoon goeie pindakaas waar jij je prettig bij voelt.
Tuurlijk kun je iedere pindakaas gebruiken, maar je kunt niet ontkennen dat je op Calve gewoon harder gaat !!

Tuurlijk kun je iedere pindakaas gebruiken, maar je kunt niet ontkennen dat je op Calve gewoon harder gaat !!
En jam? Zag namelijk dat Bonne Mamam jam in de aanbieding is bij de Appie![]()
En jam? Zag namelijk dat Bonne Mamam jam in de aanbieding is bij de Appie![]()
sorry hoor maar zover ik weet, zijn het allemaal grondstoffen uit china... waar kom jij dan met je Calve gaat beter op? ik weet iig, dat de andere producenten even hard kunnen concureren als Calve.. en sws niet onder doen aan Calve. En tot nu toe kan iedereen wel roepen ja ondergedoseerd dit dat, slechte vetten weet ik t allemaal, maar niemand durft een potje op te sturen voor een goede test. dus, voor je gaat promoten, probeer ook objectief te blijven. Ik denk dat TS nu een volle PM box heeft.. stel gieren hier.

Wel eerst folie om je middel rollen om te zien of je genoeg hebt, dan smeren en dan pas bevestigen.
Paar weken terug nog gehad dat het folie zo goed als op was, dus voor niks gesmeerd![]()

Heeft te maken met geharde palmvetten die hebben een negatief effect op je vetverbranding.
Calvé (heb zelf gesproken met klantenservice) gebruikt deze niet in hun pindakaas, wat een essentieel verschil maakt!
Was wel grappig, meisje van klantenservice vroeg nog waarom ik het wilde weten...
Vertelde maar dat het me ging om gezondheidsfactoren met het eten ervan![]()
![]()
Ja je merkt duidelijk verschil tussen cheap stuff (Vita D'or, Helaes, Huismerken) en Calvé...
Dus als je denkt nu al goed effect te merken, neem eens Calvé en je zal nooit meer terug gaan!![]()
Een vriend van mij heeft circa 5 maanden geleden een kuur gedaan met UGL pindakaas (merken mogen niet besproken worden maar is van dat lab met die hamstereeeeh reclames) en kreeg ontzettende gyno en bloat, gains vielen tegen.
Ik zou alleen maar the real deal calve doen idd.