MuscleMeat

Sixpack (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

JacquesG

Cool Novice
Lid geworden
23 mrt 2014
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
83kg
En Tim? Zie je de werking van de pindakaas al? Als je Calvé hebt gebruikt gaat het snel hoor!

Justalog

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 feb 2014
Waardering
426
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Me collega's vragen zich af wat er zo grappig is, hardop aan het lachen hier. :roflol:

steelpan90

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 feb 2014
Waardering
154
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Me collega's vragen zich af wat er zo grappig is, hardop aan het lachen hier. :roflol:
niet focken met pindakaas bruh, zit nu op de 9% vet door de pindakaas kuur (Calvé)

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Waardering
2.377
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Met een pindakaas only dieet ben je snel een ripped mofo ja, mits je goed smeert

jeroenus

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 okt 2013
Waardering
1
Lengte
2m01
Massa
55kg
Vetpercentage
39%
De eerste helft van de pages waren best grappig eigenlijk, maar genoeg is genoeg. Help dat kind toch, we waren ooit allemaal jong en onwetend. We kunnen nu Door de onzin de zin niet meer zien.

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Waardering
5.431
Lengte
1m78
De eerste helft van de pages waren best grappig eigenlijk, maar genoeg is genoeg. Help dat kind toch, we waren ooit allemaal jong en onwetend. We kunnen nu Door de onzin de zin niet meer zien.
Als er tgv te veel onzin geen zin meer is, is die onzin dan nog wel onzin?

koreq

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
10 dec 2008
Waardering
3
six packs worden grotendeels geproduceerd in de keuken, niet in de sportschool. kort om, leer je lichaam met voeding en begin dan met gains en vet percentages want dit na anderhalf jaar is echt 'the fuc did you do the last year and a half'

Gilan

Novice
Lid geworden
25 jun 2014
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
18%
Compound trainingen!!!

Radijsje

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2014
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
10%

Greenmonkey

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 jul 2014
Waardering
340
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Wauw

Amazing alles gelezen geniaal leuk ook dat iedereen zolang ze bek hield en TS bleef suporten.

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.049
Lengte
1m83
Massa
86kg
Ik citeer @Galen
Hoi Suus03,

De beste manier om het vet rond jouw buik weg te krijgen is het smeren van pindakaas. Ja echt, dit klinkt heel raar, maar pindakaas bevat bepaalde vetzuren die aan bepaalde receptoren binden op de vetcellen die een proces genaamd 'lipolyse' stimuleren. Dat betekent kortgezegd dat er vet wordt vrijgemaakt uit de vetcellen, die vervolgens ergens anders worden gebruikt, zodat je verhoudingsgewijs meer vet verliest rond je buik. Het handigste is om dit voor het slapen gaan op je buik te smeren en af te dekken met wat van dat keukenfolie. Let wel op dat je geen light pindakaas oid. haalt, daarin is de concentratie van deze vetverliesstimulerende vetzuren veel lager. Succes!
Dus ik denk toch wel echt dat het werkt hoor.

@TS Calvé heb ik het beste ervaring mee gehad. Huismerken werkten bij mij niet -.-.
Als je trouwens klaar ben met pindakaas en je wilt massa bouwen: Ananas is je antwoord. Top trainer Ruben baars Schrijft het voor!

Bovenaan