- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had gelijk..tel er alvast maar gewoon de hele doos bij op, dan kan het alleen maar meevallen toch?

Die heb ik nog nooit op! Ik hou niet enorm van pistasche, dus weet ook echt niet wat te verwachten..
Thanks!

Jup...maar stond eigenlijk derde tot op 5 minuten voor de uitslag..Vorig jaar was je toch 4e?
Ben ik dement aan het worden?

Ik wandel circa 7km/uur..ik doe liever dat 2 uur, dan dat ik 30 minuten 12km/uur loopWandelen is geen cardio. Als je 3e wilt worden, zal je toch eens echt moeten gaan cardioënwel goeie kuiten.
Lekker bezig verder.
Wat is er mis met stevig doorwandelen als cardio? Veel minder belastend voor gewrichten ook..
Wat is er mis met stevig doorwandelen als cardio? Veel minder belastend voor gewrichten ook..
Dat bedoelde ik juist ! Wandelen wordt inderdaad meer en meer aangeraden ipv joggen of lopen, omwille dat het goed is voor hart en bloedsomloop, en minder belastend voor gewrichten![]()
In!
Je start foto is trouwens redelijk Lean. Wellicht kunnen nu je ‘after’ foto’s maken, en de komende maanden als een gek bulken voor de ‘before’.
DAt zou kunnen, maar zien wel waar het schip strand..
Tuurlijk, is een hoop vocht, maar ook een mooi beginpunt voor de forum contest

Besloten geen abs te doen, omdat ik morgenochtend legday heb..
) ss 10kg: 12 (prima!)
)
) ss 15kg: 10 (2f.
)
)
)
) ss 12kg: 10 (pff!
)
)
)
)
)

(boven verwaching!
)

Hou 't wel bij maximaal 1 keer per week, anders verdwijnen al je zuurverdiende gains als sneeuw voor de zon.
Precies! Niet teveel cardio doen!!Hou 't wel bij maximaal 1 keer per week, anders verdwijnen al je zuurverdiende gains als sneeuw voor de zon.

In jouw geval alleen als straf nadat je hebt gemarvind

Oooh yeah!

Vast wel

Jij gaat ook bijna op vakantie of niet
dan mag ik nog zowat iedere dagIn jouw geval alleen als straf nadat je hebt gemarvind![]()
Hou 't wel bij maximaal 1 keer per week, anders verdwijnen al je zuurverdiende gains als sneeuw voor de zon.