MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Bezoekers in dit topic

Ik snap het wel, maar in de basis moet je gewoon vast blijven houden en bijsturen met de dingen die je reeds zover hebben gebracht. Al die middeltjes die je overal ziet zou ik pas over na gaan denken als ik sub 7% zou willen geraken en het echt niet meer zou weten. Dan kan een extra middel links of rechts soms wel net dat ene duwtje zijn.

Ik maak ook mijn huidige 'middeltjes' op en koop dan voorlopig helemaal niets meer, behalve wat pomppoeder (met of zonder stim) en whey...:D
 
Heerlijk met dit weer hahaha...Shaking behind my desk :zweet::shake::angstig:
Always fun!
Heb je ook wel eens efedrine gebruikt voor fatloss? Dan ben ik wel eens benieuwd naar Yohimbine vs. Efedrine, er zijn namelijk een paar argumenten die zeggen dat Yohimbine beter is.
De ECA's van tegenwoordig zijn IMO weinig bijzonder..

Je moet ook niet verwachten van dergelijke producten dat je verbruik ineens 20% stijgt..
Eph onderdrukt meer de honger, maar is niet echt een fatburner ansich.
Hongeronderdrukken..was daar maar wat voor:roflol:
Men zegt...dat Yohimbine zich focust op het stubborn fat. Ik hoop dus dat het helpt de bekende tractorband te verwijderen :D Dat is bij mij de lastigste plek om droog te worden. Voornamelijk zij- en achterkant rug :treuren:
Laten we hopen dat het waar is!
Nu heb ik niet echt googleskills, maar als ik ga opzoeken hoe en wat over yohimbine krijg ik alleen dingen met erectieproblemen en lustopwekkershit?
:roflol: Daar gebruik ik het gelukkig niet voor..
Ja dat zegt men ook over groene thee extract :rolleyes:
:roflol:
:thumbs: goed bezig!
I know...maar nog steeds fatty in the mind hè? Dan probeer je nog wel eens wat. Ik heb het in ieder geval niet nodig voor erectieproblemen. Die werkt nog prima :doggy::D
Dit dus!

Lekker pillen vreten:woot:
Idd. Vroeger kreeg je dat gewoon bij de apotheek hier in BE. Lang genomen. Voordeel? Nada, zip, zero, rien...
En nog vies ook!
Ik snap het wel, maar in de basis moet je gewoon vast blijven houden en bijsturen met de dingen die je reeds zover hebben gebracht. Al die middeltjes die je overal ziet zou ik pas over na gaan denken als ik sub 7% zou willen geraken en het echt niet meer zou weten. Dan kan een extra middel links of rechts soms wel net dat ene duwtje zijn.
Jij gebruikt al genoeg middelen die een duwtje hier of daar geven..
Ik maak ook mijn huidige 'middeltjes' op en koop dan voorlopig helemaal niets meer, behalve wat pomppoeder (met of zonder stim) en whey...:D
Jij wat???
 
De ECA's van tegenwoordig zijn IMO weinig bijzonder..

Je moet ook niet verwachten van dergelijke producten dat je verbruik ineens 20% stijgt..

Hoezo zijn de ECA's van tegenwoordig anders dan voorheen? Maar dan nog heb ik nog nooit een ECA gekocht. Heb wel puur efedrine (in de zin van: zonder aspirine en cafeïne). Volgens de studies stijgt je stofwisseling met 1 tot 3%. Hiernaast is de energie en honger ook verbeterd.

Bij efedrine zijn er hier en daar ook wat studies die het hebben over een klein muscle preserving effect. Of dit waar is weet ik niet, het zal in ieder geval niet super denderend zijn. Maar is wel interessant aangezien efedrine zelf een stimulant is waar je dit dus niet van verwacht. Dit muscle preserving effect zal ook alleen maar aanwezig zijn wanneer je op energiebehoefte eet of net iets eronder, aangezien het een stimulant is zal je bij een diepe cut namelijk snel alweer catabolic gaan.

Hongeronderdrukken..was daar maar wat voor:roflol:

METH!
 
Zou me niet verbazen!

Ik krijg overigens van de meeste stims juist meer honger..daar schuilt wel een beetje een gevaar in overigens..

Ook van pak een beet 500mg speed? Zou me echt verbazen als je in de 24-36u daarna ergens trek in hebt :rolleyes:
 
Yohimbine is een alpha adrenergic receptor antagonist en Ephedrine is een beta adrenergic receptor agonist. Verschillende pathways maar zelfde uitkomst.
 
Yohimbine is een alpha adrenergic receptor antagonist en Ephedrine is een beta adrenergic receptor agonist. Verschillende pathways maar zelfde uitkomst.

Ofwel, werkt allebei niet? :D
 
Ofwel, werkt allebei niet? :D
Jawel, maar een combinatie is niet altijd even verstandig. Zelfde geldt voor Clenbuterol dat ook een beta adrenergic receptor agonist is.

Heel kort door de bocht inhibiteren alpha receptors lipolyse waar beta receptors dat stimuleren.
 
Oh de laatste SARM's en al die stim PWO's opmaken...kost klauwen met geld en wil even kijken hoe ver ik nu de komende maanden op 'eigen kracht' kom... If you know what I mean.
Welke SARMs eigenlijk
Nee klopt, we gebruiken ze met de reden dat het fat burners zijn. Maar stiekem gaat het puur om de simulanten die we mogen innemen :P.

Bij clen klinkt dit een beetje minder logisch naar mijn idee :P

:windup:
Stimejunkis zijn we! Clen zou ik op moeten zoeken.

Ik verlies zelf vrij weinig met cutten, maar tja..als je niks hebt, kun je ook niks verliezen
Ook van pak een beet 500mg speed? Zou me echt verbazen als je in de 24-36u daarna ergens trek in hebt :rolleyes:
ik weeg mijn pep nooit, maar kan na gebruik sochtends vaak alweer eten..soms op het feestje zelf al, maar dan eet ik vaak uit principe niet.

Overigens al heel lang niet genomen, word daar vaak ziek van

Yohimbine is een alpha adrenergic receptor antagonist en Ephedrine is een beta adrenergic receptor agonist. Verschillende pathways maar zelfde uitkomst.
:thumbs:
Ofwel, werkt allebei niet? :D
:roflol: maar wel lekker al die stims

Jawel, maar een combinatie is niet altijd even verstandig. Zelfde geldt voor Clenbuterol dat ook een beta adrenergic receptor agonist is.

Heel kort door de bocht inhibiteren alpha receptors lipolyse waar beta receptors dat stimuleren.
toch lees ik wel eens dat yohimbine wel met clen kan en zelfs de werking van de clen beter houdt..
 
ik weeg mijn pep nooit, maar kan na gebruik sochtends vaak alweer eten..soms op het feestje zelf al,

Ja idd. Zelf ook al tig opgewerkt op een avond. Gewoon de dag nadien lekker steak met frieten eten.
 
Effe checken..

32089673_2000920859981552_5578744715970347008_n.jpg
 
Ik heb nog wat Cardarine en Ostarine over...dat maak ik op en dan de laatste pot Yohimbine en vind ik het wel weer mooi geweest :D
Goede ostarine schijnt wel zijn ding te doen..wat zijn jouw ervaringen?
 
Back
Naar boven