Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Hoe zwaar is de slee dan 18kg? En wat een p*ssy gewichten voor je kuiten :trollface:

Hoe zwaar is de slee dan 18kg? En wat een p*ssy gewichten voor je kuiten :trollface:

Op hoeveel clen zit je ed?

Goed clen aan het eten

• Topic Starter Topic Starter

hey hey..1 keer mijn kuiten beledigen is geneoeg hè.

Slee weegt 53kg..vandaar de rare gewichten. En kuiten doe ik vaak ramping..inderdaad ivm MMC

precies..

0mcg ed
mwoah..vandaag was niet zo clen..

Tagliatelle met spinazie, cherry tomaatjes, pesto roomsaus met Italiaanse kaas en 10 grote garnalen..

IMG_20180614_184337_283.jpg

Voordat iemand iets zegt over het kleine bord..wees gerust, ik heb ook de leftovers van mijn vriendin opgegeten:eating:

Lekkere meal. :drool:
V.w.b. kuiten: uitvoering bepaalt zo veel. Ik train nu pakweg 20 lichter dan voorheen, maar wel 50% effectiever. Langzaam en geconcentreerd met hold, volledig naar beneden. Niet dat gestuiter van de meeste mensen.

Lekkere meal. :drool:
V.w.b. kuiten: uitvoering bepaalt zo veel. Ik train nu pakweg 20 lichter dan voorheen, maar wel 50% effectiever. Langzaam en geconcentreerd met hold, volledig naar beneden. Niet dat gestuiter van de meeste mensen.
Zo doe ik ze ook. Toch kan ik ze standing in de smith gerust met 180-200kg..zal wel wat zijn wat ik van mijn skater tijd heb overgehouden..

Enfin, vanmorgen eerst weer gewogen en gemeten..

Mag niet klagen, na net een klein weekje weer thuis..

Weging & meting (6 dagen na vakantie):
Gewicht: 80.5kg (-1.9kg t.o.v zondag)
Taille: 74.5cm (-1.5cm t.o.v zondag)

Dit dus:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag een rustdag! Wilde eigenlijk gaan fietsen, maar moest voor bijzondere productie weer om 6:00uur beginnen..

Noway dat ik om 5:00uur op de fiets ga zitten ;)

Voeding..low carb, low kcals..

Voeding, vrijdag 15-06-2018:
6:00 2 koppen koffie + Xamoi + Yohimbine
7:30 1 kop koffie
9:00 2 kop koffie
11:00 35g whey isolaat (XXL) + 15g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet + 100g wok verde mix + 15g notenmix
17:00 6g BCAA (Scitec)
18:15 40g nightprotein (XXL)
19:15 Spinazie stamppot + 135g duitsebiefstuk (~750kcals)

~1750kcals, E/K/V = 195g (44%) / 90g (20%) / 70g (35%)

Dat gaat alweer de goede kant op zeg :bow:

Ziet er al goed shredded uit!

Je staat er nog goed bij:thumbup:

Prima weer en het dan toch vertikken om de fiets te pakken.. Zo wordt het natuurlijk nooit wat hé :( #TGIF

Terug
Naar boven