- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KloptPrima weer en het dan toch vertikken om de fiets te pakken.. Zo wordt het natuurlijk nooit wat hé#TGIF
#foreverfattyWe zien wel waar het schip strandGa je nu weer jezelf uitmergelen tot 76-77kg? Jammer hoor![]()
AardigVrijdag...reldag!
Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 16, Gasten: 1)
- Skatermarvin
- Vardy
- EigenWereld
- Koppie
- Rambo1
- Portonia1
- wovano
- Punjab
- KategorieC
- Banshee
- Weetvanwanten
- NBa94
- Basma
- JochemB
- ... en 2 meer
Dat zou het beste kuurlog ooit kunnen worden!Ga gewoon aan de tren, dan word je ook droger, maar dan heb je eens massa![]()

Hoeft niet perse hoor..lekker rustig, maar het was wel even redelijk druk..
Best ok zeg maar..
Klopt..en maak je gains met weinig effort..beetje pompen of verzuipen en gainen maarGa gewoon aan de tren, dan word je ook droger, maar dan heb je eens massa![]()

Ik zou wel willen hoor..maar doe het niet.Dat zou het beste kuurlog ooit kunnen worden!
Beter nog dan het MrGreen log en Flex123 log![]()
Klopt niet.Klopt, de light versies doen er niet voor onder overigens vanwege al het koolzuur.

Wetenschap leert van niet. Koolzuur is een zwak zuur en heeft dus weinig invloed op de pH.
Wetenschap leert van niet. Koolzuur is een zwak zuur en heeft dus weinig invloed op de pH.
Naast het koolzuur. Excuus dat ik onvolledig was hier op het forum der feiten 
Marvin had dat als chemicus wel mogen weten. Er is wel degelijk een groot verschil tussen een glas water met prik en cola.Het zal vast een combinatie zijn van nog andere zuren in frisdrankenNaast het koolzuur. Excuus dat ik onvolledig was hier op het forum der feiten
![]()
Marvin had dat als chemicus wel mogen weten. Er is wel degelijk een groot verschil tussen een glas water met prik en cola.

Het zal vast een combinatie zijn van nog andere zuren in frisdrankenNaast het koolzuur. Excuus dat ik onvolledig was hier op het forum der feiten
![]()
Marvin had dat als chemicus wel mogen weten. Er is wel degelijk een groot verschil tussen een glas water met prik en cola.

BEK HOUWE VIEZE ANNABOLENGEBRUIKER GR KRISTELHet is door dit soort gebrekkige informatie dat mensen verkeerde conclusies trekken. Mensen moeten eens leren dat, wanneer ze posten op een forum, ze ofwel volledig moeten zijn of beter hun mond houden.
#relvrijdag
Het zal vast een combinatie zijn van nog andere zuren in frisdrankenNaast het koolzuur. Excuus dat ik onvolledig was hier op het forum der feiten
![]()

Dit dusIk vind bruisend water ook niet echt frisdrank, maar laten we niet flauw gaan doen![]()

Hmm..Het is door dit soort gebrekkige informatie dat mensen verkeerde conclusies trekken. Mensen moeten eens leren dat, wanneer ze posten op een forum, ze ofwel volledig moeten zijn of beter hun mond houden.
#relvrijdag
Uhu

In de meeste gevallen wel.. echter;
https://soranews24.com/2018/06/07/c...onth-we-get-to-try-it-before-it-goes-on-sale/
Waarom??

Het lijkt hier zoals altijd meer op een internet cafe dan een kuurlog ... eehhh .... contestlogHoeft niet perse hoor..lekker rustig, maar het was wel even redelijk druk..