MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Ga je nu weer jezelf uitmergelen tot 76-77kg? Jammer hoor :p

• Topic Starter Topic Starter
Je wil te graag.. /out

Hoeft niet perse hoor..lekker rustig, maar het was wel even redelijk druk..

Best ok zeg maar..
Ga gewoon aan de tren, dan word je ook droger, maar dan heb je eens massa:o
Klopt..en maak je gains met weinig effort..beetje pompen of verzuipen en gainen maar:woot:
Dat zou het beste kuurlog ooit kunnen worden!

Beter nog dan het MrGreen log en Flex123 log :cool:
Ik zou wel willen hoor..maar doe het niet.

Het zal vast een combinatie zijn van nog andere zuren in frisdranken ;) Naast het koolzuur. Excuus dat ik onvolledig was hier op het forum der feiten :o
Marvin had dat als chemicus wel mogen weten. Er is wel degelijk een groot verschil tussen een glas water met prik en cola.

Het zal vast een combinatie zijn van nog andere zuren in frisdranken ;) Naast het koolzuur. Excuus dat ik onvolledig was hier op het forum der feiten :o

Het is door dit soort gebrekkige informatie dat mensen verkeerde conclusies trekken. Mensen moeten eens leren dat, wanneer ze posten op een forum, ze ofwel volledig moeten zijn of beter hun mond houden.

#relvrijdag

Het is door dit soort gebrekkige informatie dat mensen verkeerde conclusies trekken. Mensen moeten eens leren dat, wanneer ze posten op een forum, ze ofwel volledig moeten zijn of beter hun mond houden.

#relvrijdag
BEK HOUWE VIEZE ANNABOLENGEBRUIKER GR KRISTEL

:roflol::roflol:

Ik vind bruisend water ook niet echt frisdrank, maar laten we niet flauw gaan doen :p
Dit dus:exactly:

Spa rood e.d mogen ze wat mij betreft direct naar de hel verplaatsen..dat is toch niet te zuipen!

#relvrijdag
Hmm..

...welkom op DBB wat zijn je doelen..
Uhu:exactly:
:roflol: Waarom??
BEK HOUWE VIEZE ANNABOLENGEBRUIKER GR KRISTEL
:roflol:

@Kristel* :windup:

Terug
Naar boven