AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

klopt wel een beetje, je gaat door dit soort fotos steeds meer bijstellen wat een 'normale' hoeveelheid spieren is, en wat minder dan normaal is....

+ je borst die ook onbestaande is bij een FDB. In principe zou je een classic benadering moeten hanteren, je heupen zo wat shiften. Dan komt je rug beter tot zijn recht (hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel). Maar daarvoor is mijn posing weer niet goed genoeg:rolleyes:

Je shape is overigens echt top. Bedankt voor je reactie. Om even te reageren op de punten die je noemt en vragen:
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens een PWO gebruik, maar ik bewaar het voor die momenten dat ik het echt nodig heb. Als ik structureel gebruik, heeft het geen effect meer. Momenteel in de cut zit ik op een deficit van ca. 1000 kcal per dag. Doe dit nu 7 weken (de eerste 2 weken op een 500 kcal deficit) zonder cheatmeals; nog 6 te gaan. Ik herken het niet kunnen slapen wel met deze warmte en doordeweeks heb ik al gauw een slaap tekort omdat het mij niet lukt op tijd op bed te liggen. De luxe om om 9 uur in slaap te vallen op de bank heb ik niet, want dan ben ik pas net thuis van werk en training en moet ik nog eten. Mijn gym is ook een broeikas en momenteel zit de temperatuur rond de 30 graden, dus ik zweet mij ook de pl**ris (maar heb daar geen problemen mee). Ik snap heel goed dat je soms op bent, zeker als je op 1800-1900 kcal zit. Een paar weekjes op onderhoud is daarom niet verkeerd, maar ik snap dat je gezien je planning en bruiloft shredded wil blijven :D. Je bruiloft is iets geweldigs om naar uit te kijken, uiteindelijk zijn dat de belangrijke dingen in het leven. Ik heb alleen maar mijn werk, de gym en mijn bed. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.408
Ja toch:roflol:
Ziet er degelijk uit hoor, maar zo'n eerste pose kun je als natty vaak beter achterwege laten ..
Klopt..Daarom is het ergens ook jammer dat er verplichte poses zijn voor de contest.

Ergens begrijp ik het wel, want we zitten per slot van rekening wel op een bodybuilding forum..
Goeie vacuüm hoor!
Ja, hier hetzelfde. Vol verwachting keek ik vanochtend op mijn telefoon, maar helaas. Nog even wachten dus.
Jup..ik durf niet te kijken naar de stemming nu..:bang:
Hier hetzelfde ... :sad:

Heb er zelfs over gedroomd xd
:roflol: Nu weer een beetje rustig?
Welke vacuum? Zie geen echte hehe
Ik kan overigens best goede vacuum, veel verder dan dit. Maar dan steekt mijn ribbekast echt een meter uit en vanaf de voorkant ben ik daar (je raadt het al) niet buffe genoeg voor..
Beter dan 90% hier op het forum. Z'n shape trouwens ook :windup:
Haha, thanks:o
Oh dat is zeker waar, @jaywhey heeft bijv een zieke vacuum. Fysiek heb je wel gelijk
Klopt..maar die heeft ook een heel ziek fysiek. Denk dat je je qua size IRL dood schrikt..:o
Goed droog maar mist imo echt massa
Respect voor het harde werk :)
I know..gaat ook niet snel gebeuren als natty..droog en (veel) massa

Wat ie niet heeft kan ie ook niet verliezen :D
Dat zeg ik zelf altijd..:roflol:
True, true
Je spelde 'kutten' verkeerd.
Maar, maar..ik hou van kutten!

:popcorn: en het is nog geen vrijdag, bonusronde!!
:roflol: en dat op woensdag!
:D:D
Marvin is eigenlijk gewoon een vrouw in een mannenlichaam(pje) :haha:
:roflol: dat zou een hoop verklaren idd
Uhu..ik kan me toch een partij zeiken en zeuren..
klopt wel een beetje, je gaat door dit soort fotos steeds meer bijstellen wat een 'normale' hoeveelheid spieren is, en wat minder dan normaal is....
Jup..zowieso als je je op een forum als dit bevind of uberhaupt veel sport krijg je een raar beeld van wat normaal is..

+ je borst die ook onbestaande is bij een FDB. In principe zou je een classic benadering moeten hanteren, je heupen zo wat shiften. Dan komt je rug beter tot zijn recht (hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel). Maar daarvoor is mijn posing weer niet goed genoeg:rolleyes:
Jup..:o
Je shape is overigens echt top. Bedankt voor je reactie. Om even te reageren op de punten die je noemt en vragen:
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens een PWO gebruik, maar ik bewaar het voor die momenten dat ik het echt nodig heb. Als ik structureel gebruik, heeft het geen effect meer. Momenteel in de cut zit ik op een deficit van ca. 1000 kcal per dag. Doe dit nu 7 weken (de eerste 2 weken op een 500 kcal deficit) zonder cheatmeals; nog 6 te gaan. Ik herken het niet kunnen slapen wel met deze warmte en doordeweeks heb ik al gauw een slaap tekort omdat het mij niet lukt op tijd op bed te liggen. De luxe om om 9 uur in slaap te vallen op de bank heb ik niet, want dan ben ik pas net thuis van werk en training en moet ik nog eten. Mijn gym is ook een broeikas en momenteel zit de temperatuur rond de 30 graden, dus ik zweet mij ook de pl**ris (maar heb daar geen problemen mee). Ik snap heel goed dat je soms op bent, zeker als je op 1800-1900 kcal zit. Een paar weekjes op onderhoud is daarom niet verkeerd, maar ik snap dat je gezien je planning en bruiloft shredded wil blijven :D. Je bruiloft is iets geweldigs om naar uit te kijken, uiteindelijk zijn dat de belangrijke dingen in het leven. Ik heb alleen maar mijn werk, de gym en mijn bed. :P
Dat klopt allemaal. Het scheelt ook wel dat jij nu wel echt een zeer concreet doel hebt en je volgens mij ook laat coachen als ik dat goed heb begrepen?

Echt shredded blijven is en blijft lastig..zo ook vandaag!

We hadden een laatste gesprek bij de trouwlocatie en hebben daar uiteindelijk gelunched. Vervolgens naar Amsterdam gereden, waar ik continue hangry was..dus zo geschiede het volgende...

Voeding: Is all you can eat toch?:"
7:15 2 koppen koffie
8:15 2 koppen koffie
10:00 35g whey delicious (XXL) + 15g caseine (Prozis)
11:30 1 kop koffie + 3 kleine koekjes
13:00 1 stuk landbrood + ei, spek & kaas + 1 stuk landbrood + kroket & mosterd
15:00 Crunchy protein bar kokos (~300kcals, 20g eiwit) + Blik monster energy rehab
17:00 McKroket + Hamburger
18:00 Paar snoepstaven & andere snoepjes
19:30 Passion fruit Mai Tai + stukje garlic bread
20:30 Rocky road stroopwafel + halve stroopwafel met choco en nootjes (Van Wonderen)

E/K/V, geen idee

Zie het maar als een refeed...:o

• #1.411
De contest photo ook maar even in mijn log..

En vandaag eindelijk weer trainen:woot:

Vanmorgen en even gewogen en gemeten..viel niet tegen:o

Meting & weging:
Gewicht: 79.3kg (+1.6kg t.o.v zaterdag)
Taille: 73.0cm (+2.0cm t.o.v zaterdag)

Hopelijk weer wat opgeladen voor mijn pull workout vanmiddag:D

Pull:
??

??

??

En de voeding..

Voeding, donderdag 02-08-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1.5 scoop the curse (Cobralabs)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 Avondeten (~750kcals)
19:30 25g caseine (Prozis)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)

Morgen denk ook nog even wat strafcardio, want heb zaterdag weer een feestje/verjaardag + etentje aan het strand:o

Waarschijnlijk de meest nutteloze post uit mijn volledige DBB-geschiedenis, maar heb je een plan voor aankomende winter?

BB-wise, krachtgerelateerd of toch maar marvinnen?

• #1.413
Waarschijnlijk de meest nutteloze post uit mijn volledige DBB-geschiedenis, maar heb je een plan voor aankomende winter?

BB-wise, krachtgerelateerd of toch maar marvinnen?
Gewoon Marvinnen, maar wie weet besluit ik wel wat anders..

Over het algemeen laat ik en mijn sociaal leven in combinatie met mijn vriendin het niet toe om steady te gaan bulken of iets. Verder geloof ik ook werkelijk niet dat ik na 12jaar (!!) nog de gains van mijn leven ga maken.

Dat er dan ook gezegd is dat ik..'aanleg voor de sport' heb is in mijn ogen onzin. Dan had ik er wel beter uit gezien.

Admiral...die heeft aanleg voor de sport ;)

Die twaalf jaar is natuurlijk niet relevant als je de laatste jaren bagger hebt getraind en gegeten. Als je gewoon een goed progressiemodel opstelt kn je heus nog wel wat gainen

En ja, dat kan ook wel met sociaal zijn

• #1.415
Die twaalf jaar is natuurlijk niet relevant als je de laatste jaren bagger hebt getraind en gegeten. Als je gewoon een goed progressiemodel opstelt kn je heus nog wel wat gainen

En ja, dat kan ook wel met sociaal zijn
Laat er hier eerst op het forum een stuk of 10 zien..en dan praten we weer verder:wave:

Kan er al gestemd worden? En waar kan dat :o?

Oh-oh ik denk dat er een realistische kans is dat je in de top-3 gaat eindigen... :(:haar:

Terug
Naar boven