mouss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.366
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marvin is eigenlijk gewoon een vrouw in een mannenlichaam(pje)![]()
dat zou een hoop verklaren iddklopt wel een beetje, je gaat door dit soort fotos steeds meer bijstellen wat een 'normale' hoeveelheid spieren is, en wat minder dan normaal is....dat komt er gewoon niet uit omdat we dit gewend zijn..
klopt wel een beetje, je gaat door dit soort fotos steeds meer bijstellen wat een 'normale' hoeveelheid spieren is, en wat minder dan normaal is....

. Je bruiloft is iets geweldigs om naar uit te kijken, uiteindelijk zijn dat de belangrijke dingen in het leven. Ik heb alleen maar mijn werk, de gym en mijn bed. 
Ja toch

Klopt..Daarom is het ergens ook jammer dat er verplichte poses zijn voor de contest.Ziet er degelijk uit hoor, maar zo'n eerste pose kun je als natty vaak beter achterwege laten ..
Jup..ik durf niet te kijken naar de stemming nu..Goeie vacuüm hoor!
Ja, hier hetzelfde. Vol verwachting keek ik vanochtend op mijn telefoon, maar helaas. Nog even wachten dus.

Nu weer een beetje rustig?Ik kan overigens best goede vacuum, veel verder dan dit. Maar dan steekt mijn ribbekast echt een meter uit en vanaf de voorkant ben ik daar (je raadt het al) niet buffe genoeg voor..
Haha, thanksBeter dan 90% hier op het forum. Z'n shape trouwens ook![]()

Klopt..maar die heeft ook een heel ziek fysiek. Denk dat je je qua size IRL dood schrikt..Oh dat is zeker waar, @jaywhey heeft bijv een zieke vacuum. Fysiek heb je wel gelijk

I know..gaat ook niet snel gebeuren als natty..droog en (veel) massaGoed droog maar mist imo echt massa
Respect voor het harde werk![]()
Dat zeg ik zelf altijd..

True, true
Maar, maar..ik hou van kutten!
en dat op woensdag!

ThanksMarvin is eigenlijk gewoon een vrouw in een mannenlichaam(pje)![]()

Uhu..ik kan me toch een partij zeiken en zeuren..
Jup..zowieso als je je op een forum als dit bevind of uberhaupt veel sport krijg je een raar beeld van wat normaal is..klopt wel een beetje, je gaat door dit soort fotos steeds meer bijstellen wat een 'normale' hoeveelheid spieren is, en wat minder dan normaal is....
Jup..+ je borst die ook onbestaande is bij een FDB. In principe zou je een classic benadering moeten hanteren, je heupen zo wat shiften. Dan komt je rug beter tot zijn recht (hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel). Maar daarvoor is mijn posing weer niet goed genoeg![]()

Dat klopt allemaal. Het scheelt ook wel dat jij nu wel echt een zeer concreet doel hebt en je volgens mij ook laat coachen als ik dat goed heb begrepen?Je shape is overigens echt top. Bedankt voor je reactie. Om even te reageren op de punten die je noemt en vragen:
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens een PWO gebruik, maar ik bewaar het voor die momenten dat ik het echt nodig heb. Als ik structureel gebruik, heeft het geen effect meer. Momenteel in de cut zit ik op een deficit van ca. 1000 kcal per dag. Doe dit nu 7 weken (de eerste 2 weken op een 500 kcal deficit) zonder cheatmeals; nog 6 te gaan. Ik herken het niet kunnen slapen wel met deze warmte en doordeweeks heb ik al gauw een slaap tekort omdat het mij niet lukt op tijd op bed te liggen. De luxe om om 9 uur in slaap te vallen op de bank heb ik niet, want dan ben ik pas net thuis van werk en training en moet ik nog eten. Mijn gym is ook een broeikas en momenteel zit de temperatuur rond de 30 graden, dus ik zweet mij ook de pl**ris (maar heb daar geen problemen mee). Ik snap heel goed dat je soms op bent, zeker als je op 1800-1900 kcal zit. Een paar weekjes op onderhoud is daarom niet verkeerd, maar ik snap dat je gezien je planning en bruiloft shredded wil blijven. Je bruiloft is iets geweldigs om naar uit te kijken, uiteindelijk zijn dat de belangrijke dingen in het leven. Ik heb alleen maar mijn werk, de gym en mijn bed.
![]()

Sure? ... o, wacht:Verder moet je er niet invergissen dat ik dag in, dag uit 1700 tot max 1900kcals eet.
Tuurlijk komt er wel eens een dagje gevreet tussendoor, maar dat laadt blijkbaar de batterij niet genoeg op.

Dit was ook wel heel erg een f**k it dag. Hopelijk kan ik daar morgen lekker op teren

Gewoon Marvinnen, maar wie weet besluit ik wel wat anders..Waarschijnlijk de meest nutteloze post uit mijn volledige DBB-geschiedenis, maar heb je een plan voor aankomende winter?
BB-wise, krachtgerelateerd of toch maar marvinnen?

Laat er hier eerst op het forum een stuk of 10 zien..en dan praten we weer verderDie twaalf jaar is natuurlijk niet relevant als je de laatste jaren bagger hebt getraind en gegeten. Als je gewoon een goed progressiemodel opstelt kn je heus nog wel wat gainen
En ja, dat kan ook wel met sociaal zijn

Ik zit op bijna 3 jaar en heb al het gevoel dat er niet veel meer inzit. Wel 3 jaar vol dedicated trouwens...Laat er hier eerst op het forum een stuk of 10 zien..en dan praten we weer verder![]()
Oh-oh ik denk dat er een realistische kans is dat je in de top-3 gaat eindigen...![]()