MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Zeker:roflol:.
Ik doe eerst een week onderhoud en cardio minderen. Vervolgens 2 weken diet break (wel beetje normaal natuurlijk lol).

Ja heerlijk vooruitzicht toch. Ik heb ook voor de contest idioot veel overal op gelet. Eet nu nog steeds onder onderhoud maar echt, ik zit elke dag zo vol :roflol:.
Maar daardoor krijg ik wel weer veel meer cravings. Lastaaaaaaaaaaagh

Ja heerlijk vooruitzicht toch. Ik heb ook voor de contest idioot veel overal op gelet. Eet nu nog steeds onder onderhoud maar echt, ik zit elke dag zo vol :roflol:.
Wat bij mij vaak helpt, ook om nog een beetje strict in het koppie te blijven, is om 1 maaltijd in je dag te knallen waar je echt super veel zin in hebt. Of het nou onbeschrijflijk vette meuk is of niet, gewoon lekker genieten van die maaltijd. De rest van de dag doe je gewoon normaal en minder je hier en daar wat calorietjes. Probeer echter niet die hele maaltijd te gaan compenseren, want dat is gewoon het begin van een vicieuze cirkel:roflol:. Je begint vanzelf die smerige cheatmaaltijden zat te worden:).

Wat bij mij vaak helpt, ook om nog een beetje strict in het koppie te blijven, is om 1 maaltijd in je dag te knallen waar je echt super veel zin in hebt. Of het nou onbeschrijflijk vette meuk is of niet, gewoon lekker genieten van die maaltijd. De rest van de dag doe je gewoon normaal en minder je hier en daar wat calorietjes. Probeer echter niet die hele maaltijd te gaan compenseren, want dat is gewoon het begin van een vicieuze cirkel:roflol:. Je begint vanzelf die smerige cheatmaaltijden zat te worden:).

Ik heb elke dag mijn magere kwark met 40 gram choco whey, pindakaas van xxl en 20 gram pure choco. Dat is echt mijn dagelijkse verwenning lmao.
Ik zit er wel sterk over na te denken om morgen gewoon weer eens een lekker wit broodje met filet american als lunch te doen.
Alleen het probleem daarvan is... ik krijg er nog meer honger van... xd

Ik heb elke dag mijn magere kwark met 40 gram choco whey, pindakaas van xxl en 20 gram pure choco. Dat is echt mijn dagelijkse verwenning lmao.
Ik zit er wel sterk over na te denken om morgen gewoon weer eens een lekker wit broodje met filet american als lunch te doen.
Gewoon doen. Dan ga je maar wat over je kcal doel heen. Overigens, als je een half uur wacht na die maaltijd dan ben je meestal wel over die enorme cravings heen:o.

Gewoon doen. Dan ga je maar wat over je kcal doel heen. Overigens, als je een half uur wacht na die maaltijd dan ben je meestal wel over die enorme cravings heen:o.

Ok, thats it.
Morgen nog een keer salade met tonijn. En donderdag broodje zalm ( zag ik net bij 'wat eet je nu :roflol:) en een broodje filet american. Nu al zin in.

Ok, thats it.
Morgen nog een keer salade met tonijn. En donderdag broodje zalm ( zag ik net bij 'wat eet je nu :roflol:) en een broodje filet american. Nu al zin in.
Heerlijk toch om naar uit te kijken ook:D. Als ik een AYCE sushi plan, dan zit ik eerlijk gezegd die dagen ernaartoe meer te genieten van het idee dan de avond zelf:roflol:

Heerlijk toch om naar uit te kijken ook:D. Als ik een AYCE sushi plan, dan zit ik eerlijk gezegd die dagen ernaartoe meer te genieten van het idee dan de avond zelf:roflol:

Ik moet zeggen, de laatste dagen voor mijn contest was ik zó aan het uitkijken naar mijn Johnny Doodle chocola. Onder de shoot dacht ik alleen maar aan de tosti die ik daarna zou eten. En eerlijk... het viel tegen :roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.379
Ik ook niet maar ik moet iets... XD
Toch maar koffie op net:woot:
Yes you can.. AMEN!!!
:woot:
Ken er nog één die helemaal gaar is.
Inmiddels 8,5 week strict aan het cutten, maar vandaag de knoop doorgehakt om te stoppen. Zelfs de trap op lopen zorgde voor verzuurde benen en duizeligheid.
Pff..dat herken ik wel. Zo sleur ik mezelf al weken de trappen op..
Dat is heftig... Zonder enige cheatdag ?
:bang:
Geen enkele.
Dagelijks 20-30min cardio rond de 130bpm na de training. Verder nog ongeveer 30-60min wandelen elke dag.

Ben praktisch een zombie lol.
Pff..DE HEL!
Ja kan ik me voorstellen...
Tijd om te genieten van de zomer nu dus.
Precies:cheer:
Zeker:roflol:.
Ik doe eerst een week onderhoud en cardio minderen. Vervolgens 2 weken diet break (wel beetje normaal natuurlijk lol).
Verstandig om wel een beetje normaal te doen inderdaad:o
Dat herken ik dus niet hè..hoe lang ik ook cut of 1700kcals eet. Als ik nu besluit er 6000 of mij part 8000kcals van te maken ram ik dat er zo in..

Maag = een rekbaar begrip..
Beetje hoe het bij mij ooit begonnen is dus..:rolleyes:
Brood met goede filet is goud! Daar kun je me voor wakker maken:heart:

Ik eet dat soort dingen vaak op zondag. Doordeweeeks overdag netjes prep..op mijn extra vrije dagen na dan..
Je moet eigenlijk ook eten voordat je cravings krijgt..eenmaal cravings dan verdwijnen ze niet zomaar:o
Sorry voor de topic hijack trouwens @Skatermarvin :o.
No problem..beetje leven in de Brouwerij:klink:
Ok, thats it.
Beetje genieten kan prima. Het zal natuurlijk volslagen idioot zijn als je de rest van je leven low carb moet lunchen..
Daarom plan je die dingen ook lekker goed ver van te voren..

Kun je overdag tenminste ook nog wat compenseren:marvin:
Toch wel mooi dat deze kleine dingen in het leven je zo gelukkig maken.
:heart:
Ik moet zeggen, de laatste dagen voor mijn contest was ik zó aan het uitkijken naar mijn Johnny Doodle chocola. Onder de shoot dacht ik alleen maar aan de tosti die ik daarna zou eten. En eerlijk... het viel tegen :roflol::roflol::roflol:
Hoezo viel het tegen??
Met 35 graden max 1L water drinken terwijl je wakker bent van 06:00 tot 23:30... Jaaaaaaaaaaaaaa dan ga je heel veel dingen in het leven waarderen :P
:roflol: True story..dat weinig water drinken is een grotere hel dan weinig of zelfs niets eten..
Dit is toch gewoon het eettopic dus ik zie de hijack niet?
Precies:marvin:
Inderdaad, dit is een combi van
'wat eet je nu'
'post je maaltijd'
'deel je lekkerste recepten'

oja.. en de contest log van marv:marvin:
:roflol:
Vergeet niet:
'wat was jouw cheat van vandaag?'
Daar doe ik maar al te graag aan mee. Nog niks vandaag.. #dedicated
Hoe veel strafcardio heb jij moeten doen vandaag.
Poll:
Is dit gelukt?
:roflol: Ook geen..

De hoeveelheid Roti gister viel goed mee, dus cardio was niet perse nodig..:woot:

Geen energie ondanks een PWO? Misschien moet je eens afkicken. :P
Ik merk dat, ondanks het weer en ondanks dat ik op het werk best gaar en loom ben, als ik eenmaal in de gym ben ik vanzelf wel weer een goeie pomp krijg, zonder PWO, enkel met een kop koffie en banaan. Soms een blikje zero energy drink. Koptelefoon met stevige muziek waar je een pomp van krijgt helpt ook wel (bijv. hardcore, als je daar van houdt; gezien de festivals waar je heen gaat verwacht ik van wel ;)), althans, is mijn ervaring.

Of is het omdat je klaar ben met de contest dat je niet een doel hebt om vol voor te gaan? Misschien even een rustweekje inplannen en weer even goed eten. Een maandje zonder PWO kan ook geen kwaad.

Terug
Naar boven