Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Haha ondertussen staat hij inderdaad gedeeld 3de
It's happening again! Tradities zijn iets mooi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ondertussen staat hij inderdaad gedeeld 3de
It's happening again! Tradities zijn iets mooi
Wat een stuk of tien? Bijna niemand hier post zijn foto's. Kijk eens rond tussen de instagram resultaten van bell bijvoorbeeld. Die post geen enhanced atleten. Je kan echt een stuk verder komen als je je daadwerkelijk gewoon in zetLaat er hier eerst op het forum een stuk of 10 zien..en dan praten we weer verder![]()
Haha ondertussen staat hij inderdaad gedeeld 3deIt's happening again! Tradities zijn iets mooi
![]()
Is het niet het aantal sterren dat je op de overzichtspagina onder elke deelnemer ziet dat telt?
Uhu..Ik zit op bijna 3 jaar en heb al het gevoel dat er niet veel meer inzit. Wel 3 jaar vol dedicated trouwens...

Jup..
Hier dus

Dat gaat IMO niet gebeuren, maar hoop toch mijn plaats vier te halen, mijn log heet niet voor niks zo!Oh-oh ik denk dat er een realistische kans is dat je in de top-3 gaat eindigen...![]()

Haha ondertussen staat hij inderdaad gedeeld 3deIt's happening again! Tradities zijn iets mooi
![]()
EllendeMisschien haalt Bell wel alleen de krenten uit de pap? Ik denk dat iedereen schroomlijk onderschat wat er natty haalbaar is.Wat een stuk of tien? Bijna niemand hier post zijn foto's. Kijk eens rond tussen de instagram resultaten van bell bijvoorbeeld. Die post geen enhanced atleten. Je kan echt een stuk verder komen als je je daadwerkelijk gewoon in zet
Precies dit. Kijk hier op het forum, naar bijvoorbeeld @nlbramnl die heeft serieus goede genen en is dedicated, maar weegt ook niet droog 85kg. Nu wil ik me daar helemaal niet mee vergelijken, maar ben gewoonweg minder dedicated en dan moet je er vrede mee hebben dat het niet veel meer wordt..of je leefstijl omgooien..of gaan kuren..De natty grens is erg relatief. Misschien zou Marvin best nog 5kg eraan kunnen plakken, maar dan moet hij als een autist gaan leven. Ik zou dan liever een leuk leven hebben met wat minder mussels.
5e..je moet even schikken op waardering..
Jawel..dus sta netjes 5eIs het niet het aantal sterren dat je op de overzichtspagina onder elke deelnemer ziet dat telt?

Nee dus niet volgens aantal sterren e, want bij jou staat er momenteel 29 en bij Mouss 23 en toch staat hij boven jou
Zal dus wel een gemiddelde zijn zeker?
Het is een gewogen gemiddelde, dus ergens zal er ook met de likes, het aantal comments, en/of het aantal mensen dat gekeken hebben misschien rekening mee gehouden worden...
Edit: Wel grappig om te zien dat niet iedereen die stemt even op alle deelnemers stemt. Mensen willen blijkbaar bij sommige deelnemers meer of minder invloed uitoefenen![]()

Het is nu duidelijk denk?Nee dus niet volgens aantal sterren e, want bij jou staat er momenteel 29 en bij Mouss 23 en toch staat hij boven jouZal dus wel een gemiddelde zijn zeker?
edit: waar ik naar keek was dus blijkbaar het aantal waarderingen, nvm![]()

True, true. Ach we zien het allemaal welElk jaar hetzelfde met stemmen hoor, de geeft 1-5, de ander stemt op gevoel, weer een ander alleen op persoon Y en X..
Niks nieuws imo, niets zo onvoorspelbaar als het gedrag van de gemiddelde dbber![]()

Doen ze niet. Stemming is al heel wat eerlijker geworden. We kunnen niet op elkaar stemmen en er kan alleen gestemd worden door actieve ledenHet is een gewogen gemiddelde, dus ergens zal er ook met de likes, het aantal comments, en/of het aantal mensen dat gekeken hebben misschien rekening mee gehouden worden...
Dat is zeker zo..en zo ging het bij mij vorig jaar mis, maar daar zeg ik maar niks meer over.Klopt, des te meer stemmen je hebt des te minder invloed een extra stem heeft.

Haha, thanks Ron. Maar dat gaat niet zo gebeuren natuurlijkSuper fysiek neergezet. Zeker top 3 wat mij betreft. The Admiral is wat mij betreft 1.
Drie lijken niet of nauwelijks gecut te hebben. Twee stuks met puffie nippels.
En eentje voldoet niet aan de foto eis.
Dus jij hoort twee te worden.![]()
Al heb je wel enigzins gelijkIs zeker geen gejank. Meer een constatering..

)
), 6 (t*ring
)
)
)
)
)
), 10, 8 (1f.)
)
)
)

(Dat was wel een extra apekop waard, doordat het eindelijk weer eens lekker ging)Elk jaar hetzelfde met stemmen hoor, de geeft 1-5, de ander stemt op gevoel, weer een ander alleen op persoon Y en X..
Niks nieuws imo, niets zo onvoorspelbaar als het gedrag van de gemiddelde dbber![]()
Voorwaarden om te stemmen, lijkt me dit jaar wel goed. Zou het stemmen enkel niet beter zijn zoals op een echte wedstrijd? Voorbeeld : 5 inzendingen = punten te verdelen van 1 tot 5. En geen voorlopige scores, zodat je je favoriet geen dienst kan bewijzen door zijn directe tegenstander onderuit te halen.

Haha, veel te proffesioneel voor DBB.Voorwaarden om te stemmen, lijkt me dit jaar wel goed. Zou het stemmen enkel niet beter zijn zoals op een echte wedstrijd? Voorbeeld : 5 inzendingen = punten te verdelen van 1 tot 5. En geen voorlopige scores, zodat je je favoriet geen dienst kan bewijzen door zijn directe tegenstander onderuit te halen.

Dit dus..Het is DBB en geen IFBB of IFWB of weet ik veel wat en de leden hier zijn geen echte juryleden die een criteria hanteren voor het tot stand komen van de puntentelling. Dus dan heeft zo'n officiele opzet ook niet zo heel veel zin. Feit dat je geen voorlopige score kunt zien, zegt niet zoveel, want je kunt prima inschatten wie van de deelnemers naast jouw eventuele favoriet waarschijnlijk hoog gaan eindigen en die dan alsnog een 1 kunnen geven. Iedereen heeft op zijn of haar manier zijn best gedaan en als het goed is alles uit de kan gehaald. Dat je dat niet hebt gedaan terwijl het wel kon, goed daar mag je best een minpunt op verdienen imo. Ik denk dat een puntentelling van 10 veel gelijkmatiger en eerlijker verdeeld zou kunnen worden, maar de mensen die stemmen blijven hetzelfde dus het resultaat zal ook weinig verschillen. Laatste worden is iets anders gevoelsmatig dan een 1 krijgen van iemand, want dat je laatste wordt in een deelnemersveld van betere(n) dat kan natuurlijk. Maar als je een 1 krijgt van iemand dan is het net alsof al jouw harde werk nergens voor geteld heeft (ervan uitgaande dat je ook hard hebt gewerkt om daar te komen).
:
Iedereen denkt er in elk geval altijd het zijne van, dat maakt DBB ook echt DBB![]()

Zo lijkt het idd wel altijd te gaan, net of je nooit de deficit dagen voorbij ziet komen.Vreemd, iedereen hier zegt altijd dat je op een uithonger dieet zit, maar elke dag opnieuw moet je hier komen bekennen dat je gisteren weer gek gedaan hebt EN DAT JE VANDAAG ZEKER MOET COMPENSEREN![]()