MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
heb je nou nog altijd geen bodyweight bench? :p

als ik een goede dag heb druk ik 12 x 120 kg. vreemd een jaar geleden ofzo was het 12 x 130 kg.???
kracht verschilt altijd enorm bij me per training, soms voelt het echt als lood aan..
was woensdagnacht ook erg laat thuis..02.00 en om 05.00 weer op, denk 2,5 uur geslapen.
denk volgende week even 5-3-1 doen, kijk wel even..

Dik volume kerel!

heb je nou nog altijd geen bodyweight bench? :p
Je mag Skinnie niet pesten Rob! :mad:
als ik een goede dag heb druk ik 12 x 120 kg. vreemd een jaar geleden ofzo was het 12 x 130 kg.???
kracht verschilt altijd enorm bij me per training, soms voelt het echt als lood aan..
was woensdagnacht ook erg laat thuis..02.00 en om 05.00 weer op, denk 2,5 uur geslapen.
denk volgende week even 5-3-1 doen, kijk wel even..
Kijk, gaat die arme schat zich nog zitten verdedigen ook... :janken:

Monstertraining Skinnie!
VAn het lezen alleen al voel ik een beetje voorvocht in mijn joggingbroek druppen...
Ik weet niet of ik het "live" vol zou houden je niet te bespringen!

Waar zie je dat 132 abbo's?

Waar zie je hoeveel abbo's je hebt? :D

Waar zie je hoeveel abbo's je hebt?

Wààr zie je hoeveel abbo's je hebt?

eerst leuke berichtjes:mad:

en ik sta 3de op de abbo's ranking list:)

hummer 1ste
mcchick 2de

Ik heb gehoord dat oma een beetje gedeprimeerd is vanwege het gebrek aan talent van haar pupillen.
Ze dacht dat ze het neusje van de zalm had, maar nu ze Skinnie gezien heeft vraagt ze zich af: "wat heb ik me in mijn handen laten steken..?" (Oud Zeeuws gezegde :D)
Jaja, oma spreekt Zeeuws! :thumb:

Ik zat gisten wat tv te zappen en zag op National Geographic een stel grizzly beren in een
rivier zalm eruit meppen. En daarna op te smikkelen ... toen ik beter keek dacht ik Skinnie
ertussen te hebben gezien ...

Maar plots kwam Skinnie uit het bos gelopen en at verdorie al die beren op !

Ik heb gehoord dat oma een beetje gedeprimeerd is vanwege het gebrek aan talent van haar pupillen.
Ze dacht dat ze het neusje van de zalm had, maar nu ze Skinnie gezien heeft vraagt ze zich af: "wat heb ik me in mijn handen laten steken..?" (Oud Zeeuws gezegde :D)
Jaja, oma spreekt Zeeuws! :thumb:

dat zeeuws is een soort gilles de tourette zeker:)

oma zegt:iiiiieeeeeeeuuuuuuuuwwwwwww (hoppa!)

Da's geen Zeeuws Skinnie!

Jaja skinnie borsten weer lekker vol, kan je weer bij kleine baby's net doen alsof je hun moeder bent!
Hmm lekker aan je tepel zuigen!

Mmm skinnies tepels mm

134 abbo's:)
nog een paar en ik sta 1ste

Waar zie je hoeveel abbo's je hebt?

Terug
Naar boven