MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
mooi, mooi! het gaat lopen.:)

Met zulke lage gewichtjes hersteld iedereen snel natuurlijk. ;)
Skinnie, je bent nog niet begonnen met je nieuw gekozen systeem en je wijkt er weer al vanaf!
Maar dat herken ik wel hoor. :D

Goed bezig man!
Monsterlijke training!

Hier! :hornyna: Hoppa! :hornyna:Hier! :hornyna: Hoppa! :hornyna:Hier! :hornyna: Hoppa! :hornyna:

Hier! :hornyna: Hoppa! :hornyna:Hier! :hornyna: Hoppa! :hornyna:Hier! :hornyna: Hoppa! :hornyna:

Met zulke lage gewichtjes hersteld iedereen snel natuurlijk. ;)
Skinnie, je bent nog niet begonnen met je nieuw gekozen systeem en je wijkt er weer al vanaf!
Maar dat herken ik wel hoor. :D

Goed bezig man!
Monsterlijke training!

wat? hoezo? wat lage gewichten? zijn monstergewichten en omdat ik mijn biceps, onderamen, rug, been, schouder, tricepsspieren gescheurd heb gehad doe ik rustig aan... ben aan het opbouwen hoor:mad:

murmel, murmel.. lage gewichtjes.. murmel, murmel

Hahaha! :roflol:
Ik was gewoon je test even een boost aan het geven man! ;)

mooie training maar wat een lage gewichten!

Dat kun je makkelijk, en wij zullen je er alleen maar meer door gaan aanbidden! :hornyna:

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Maar hoezo noem jij de beweging van een "Seated Triceps extension" drukken..? :dunno:

Dat kun je makkelijk, en wij zullen je er alleen maar meer door gaan aanbidden! :hornyna:

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Maar hoezo noem jij de beweging van een "Seated Triceps extension" drukken..? :dunno:

bankdrukken!!! :mad:
en als ze om 22.00 gaan seiken van... euh... meneer de sportschool gaat dicht omdat het me nog niet gelukt is dan word ik zo kwaad dat ik thuis mijn moeder een flinke beuk geef:mad:

Zal ze lere!

Het is gewoon je moeder d'r schuld Skinnie.
Ik zou haar gewoon voor de zekerheid preventief al even een beuk geven.

:jk: Niet doen éh, mafkees! :D

maak je wel een filmpje? met die bodybuilder rom van je!

ze zijn aan het filmen op de sportschool met roelly, ik ga denk ik flink bekkentrekken achter hem als hij aan het poseren is:)
ga ik breed voor hem langs lopen:o

Ga gewoon "in het licht" staan zodat de opnames allemaal mislukken. ;)

ben wel bang dat ik in soort van trance raak als ze me filmen en dat ik dan gewoon mijn broek laat zakken ofzo en dan mijn bengelende piemol eruit haal en mijn testikels!!:eek:

All the more fun, en weer een extra afzetmarkt voor de video! :D
Hier! :hornyna: Hoppa!

jeeuj skinnie :lifter::clap:
:hornyna:

zie het al voor me... roelly aan het trainen met een filmploeg enzo en op de achtergrond zie je mij staan.. ogen wazig, mond wijd open met kwijlslierten, broek en onderbroek op mijn enkels en mijn piemol en testikels die heen en weer bengelen:eek:

Terug
Naar boven