MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

zie het al voor me... roelly aan het trainen met een filmploeg enzo en op de achtergrond zie je mij staan.. ogen wazig, mond wijd open met kwijlslierten, broek en onderbroek op mijn enkels en mijn piemol en testikels die heen en weer bengelen:eek:

:roflol::roflol:

lekker heur koning skinnie :D

zie het al voor me... roelly aan het trainen met een filmploeg enzo en op de achtergrond zie je mij staan.. ogen wazig, mond wijd open met kwijlslierten, broek en onderbroek op mijn enkels en mijn piemol en testikels die heen en weer bengelen:eek:

hahahah dan wil bsn gelijk met jou door ipv roelly:P

Doen Skinnie je bent dan ook gigantisch!

• Topic Starter Topic Starter

dank je!:)

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

dank je:)

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Doen Skinnie je bent dan ook gigantisch!

training van gisteren borst/triceps.

oma was er weer met roelly die net aan het T-bar rowen was toen ik binnenkwam, dacht met pffff 190 kg.. wow.
ik moest weer geweldig pissen toen ik binnen kwam, maar die T- bar stond precies voor de deur die naar de wc gaat en roelly staat net uit te puffen van een setje en ook flink in de weg.
skinnie: ik moet er langs, moet pissen
roelly: mmrrwwrrbbbrrr en stapt aan de kant.
skinnie: mmmwwwrrrmmmrrr

ik heb met "de roelly" gesproken:)

bankdrukken:

20 x 40 kg. opwarmen
15 x 40 kg. opwarmen
12 x 60 kg. opwarmen
8 x 80 kg. opwarmen
4 x 100 kg. opwarmen
1 x 120 kg. opwarmen.
3 x 6 x 120 kg. volgende keer zwaarder

incline, minder opwarmsets en dan...

3 x 4 x 120 kg

machinepres, gaat maar tot 100 kg... maar heb het teruggaan tergend langzaam gedaan... 4/5 seconden

3 x 6 x 100 kg.

triceps CGBP

paar opwarmsets en dan..

3 x 4 x 110 kg

pushdown, paar opwarmsets en dan

3 x 4 x 90 kg

roelly was aan het poseren toen ik klaar was.. er werden foto's genomen niet gefilmd, ik stond in het verlengde van de camera en hoorde stemmen die zeiden.. skinnie doe je broek uit, skinnie doe je broek uit..

Laatst bewerkt:
geduld skinnie, komen vast een paar leuke berichtjes... geduld...

Nice train skinnie!! Hoppa!

Dit ziet er beter uit. Was Roelly nog onder de indruk van je?

:roflol: wat een verhaal ook weer erbij :roflol:

stevige presses Skinnie ! Good job :thumbs:

Haha train je serieus in de zelfde gym als hem? :hornyna: :hornyna: :hornyna: :hornyna: :hornyna:

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Dit ziet er beter uit. Was Roelly nog onder de indruk van je?

dank je:) denk het wel... hij gluurde naar mijn biceps..

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

:roflol: wat een verhaal ook weer erbij :roflol:

stevige presses Skinnie ! Good job :thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Haha train je serieus in de zelfde gym als hem? :hornyna: :hornyna: :hornyna: :hornyna: :hornyna:

ja serieus, eerst trainde hij bij flexx en ik ook, flexx stopte ermee en nu allebei bij bodies

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

hahahah dan wil bsn gelijk met jou door ipv roelly:P

mijn ouders zijn mijn sponsors:)

Skinnie, willen jouwn ouders mij ook sponsoren?

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

dank je:) denk het wel... hij gluurde naar mijn biceps..

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

ja serieus, eerst trainde hij bij flexx en ik ook, flexx stopte ermee en nu allebei bij bodies

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

mijn ouders zijn mijn sponsors:)

lieve pappa&mamma:)

in ieder geval intellectueel hoog gesprek met roelli! xD en sterke presses.

Inclines zijn sterk.

Skinnie = held

Terug
Naar boven