Fitness Seller

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Oke, lachen man dat je bij hem traint.

Wel een ongelofelijke k*t training btw..

Ik ga ook volgen :D

Big bad Cor Paul = GOD. :bow:

hoe vaak train je dan per week?

wie is dan die zogenaamde ''roely'' :P ??
Give me pics

Laatst bewerkt:
:D Mooie stats idd. Denk je dat je een kans hebt tegen Skinnie of zijn jullie zowat gelijk qua bouw en kracht?

ik ben een stuk mooier dan skinnie, maar hij heeft meer succes in de kleedkamers (al is dat niet allemaal op vrijwillige basis natuurlijk)

Je kan het mooi vertellen jij ouwe praatjesmaker. :D

Nice presses, en zeker met zo'n volume is dat echt heel zwaar. Als je minder setjes / herhalingen zou draaien kun je volgens mij echt ontzettend zwaar gaan (150 op herhalingen? :eek:).

• Topic Starter Topic Starter

dank je:)

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Oke, lachen man dat je bij hem traint.

Wel een ongelofelijke k*t training btw..

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

hoe vaak train je dan per week?

3 x per week
maandag, woensdag en donderdag

gisteren weer een gigamonstertraining gehad die ik nog goed voel.
BTW heb afgelopen woensdag een rib gekneusd bij het bankdrukken, iets te hard laten bonksen op mijn ribbenkast, kan niet te diep ademhalen, opstaan doet pijn, en mijn rokershoest is ook niet erg prettig.klaag, klaag, klaag:(

maar toch gisteren een monstertraining gedaan:)

squat: 4 x 8 x 100 kg

kuiten 4 x 10 x 120 kg.

schouders, side raises 4 x 6 x 14 kg

reverse pec deck 4 x 6 x 40 kg

verder niets te doen op de sportschool, oma was er wel maar verder geen wedstrijdatleten of roelly, ze zat wat te lezen aan een tafel, dacht een cursus engels...

heb nog wel een paar gasten lopen aan te staren, vind ik leuk om te doen... gewoon naar ze blijven kijken tot ze zenuwachtig worden en weggaan.... achja .. ieder zijn hobby:)

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik even borsten moet roepen, denk dat er dan wel leuke berichtjes komen:)

BORSTEN!!!!!!!!

t**ten? Hoppa! :hornyna:

Van je training verwachtte ik wel iets meer maar het gaat de goede kant op.

Gelukkig heb je een prachtige hobby waarvan je ons mee laat genieten dus ga zo door! :D

Deze log heeft me voor de allereerste keer een whey shake door mijn neus laten lopen, door het lachen van dergelijke humoristische posts weliswaar.

Dank je skinnie, dank je voor deze geestverruimende ervaring! :D

t**ten? Hoppa! :hornyna:

Van je training verwachtte ik wel iets meer maar het gaat de goede kant op.

Gelukkig heb je een prachtige hobby waarvan je ons mee laat genieten dus ga zo door! :D

dank je, was idd een gigamonstertraining:)

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Deze log heeft me voor de allereerste keer een whey shake door mijn neus laten lopen, door het lachen van dergelijke humoristische posts weliswaar.

Dank je skinnie, dank je voor deze geestverruimende ervaring! :D

niks te danken:)

Terug
Naar boven