Fitness Seller

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Kappen met roken dus! :thumbs:
Kont afvegen: laten doen.

even wat heel raars... ik kan mijn peuken bijna niet meer in mijn mond krijgen omdat mijn biceps nog zo opgezwollen zijn... vreemd.
btw krijg mijn kont ook niet meer goed afgeveegd, ken er net bij met de topjes van mijn vingers en krijg gelijk kramp als een gek in mijn lats.
wou het even kwijt....:p

skinnie, ik vind dat je naar een vet% van 6-8 moet trainen, word je eindelijk eens een echte man :)

• Topic Starter Topic Starter
skinnie, ik vind dat je naar een vet% van 6-8 moet trainen, word je eindelijk eens een echte man :)

ben echt zo opgewollen als een idioot, vorige week reteslecht gegeten...
afgelopen zondag als een gek aan het eten geslagen, maandag/dinsdag/ vandaag ook.
lijkt wel of mijn lichaam alle voeding gelijk in mijn spieren gooit.
na mijn werk even naar huis, vet meten, omtrek arm, buik,benen etc even meten...
en even wegen...

maar was toch van plan om er wat vet af te gooien, maar eerst bulken naar de 150 kg:)

150 ****ing kilo..
Ziek gewoon.

Go Skinnie, go!!

Stoppen met roken zeker doen, ga je de gains van je leven maken :D

Stoppen met roken zeker doen, ga je de gains van je leven maken :D

ik rook al 40 jaar en blow al 33 jaar, stoppen gaat niet meer lukken en waarom eigenlijk...?

afgelopen woensdag bij sarko aan het trainen geweest, moest er om 19.00 zijn, was om 17.00 thuis en moest om 18.30 weg en dacht: even kleine blow en een uur slapen... werd nog zo stoned als een garnaal wakker, even een paar caffeinepillen ingenomen mijn spullen gepakt en wegwezen.
verdwaal ik me daar in dordrecht! zo stoned als een aap aan het rondrijden daar:eek:

iets na 19.00 toch nog de lokatie gevonden en de caffeine begon gelukkig te werken:)

uit mijn wagen kon ik gelijk aan het hand over hand, moest me even kwaadmaken maar voelde me heel vredig door die blow:o

halverwege het touwtrekken bedacht ik me opeens dat ik een blessure aan mijn linkeronderarm had..shit!!!
ging toch nog goed gelukkig, alles op automatische piloot

een uur later was ik lekker nuchter, de start bij de harnaspull gaat nu razendsnel, en halverwege liep ik niet meer maar holde met die vrachtwagen achter me rug, ben echt retegoed!:)

gisteren ook nog getraint...

Roken vanaf je 10e?! Wow...
Misschien de volgende keer niet meer 'even een blowtje' vlak voordat je weg moet? :p

ik rook al 40 jaar en blow al 33 jaar, stoppen gaat niet meer lukken en waarom eigenlijk...?
Roken is slecht skinnie en als je niet meer rookt kan je beter trainen!!
Hehe nee jonge flauw 1 april grapje gewoon lekker jezelf naar de pl**ris roken doen wat je fijn vind zeggen ze dan maar altijd :D

ach bij de training van afgelopen woensdag was ik geloof ik het minst aan het hijgen/buiten adem.
waar anderen voor pampus op de grond lagen te hijgen sprong ik als een jonge frisse mooie supergespierde god overeind en stak een peuk op:)

maarrrrrrr de training van gisteren:

borst/triceps/zijkant schouders

even mijn kracht getest.....

bankdrukken

20 x 40 kg opwarmen
12 x 60 kg opwarmen
6 x 80 kg opwarmen
2 x 100 kg opwarmen
8 x 110 kg
5 x 120 kg
3 x 130 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
1 x 160 kg FAIL!!! kreeg hem 3/4 omhoog net dat laatste k*tstukkie niet:mad:
even op mijn borst laten rusten pffff.... me kwaad gemaakt en toch nog in de haltersteunen gekregen met een hoop gekronkel....
misschien langer rusten tussen de sets.. had een dikke minuut (1.15) gerust, misschien toch te weinig voor kracht.

incline

12 x 60 kg opwarmen
8 x 80 kg opwarmen
8 x 90 kg
6 x 100 kg
4 x 110 kg
pfff.... was zat dacht ik

triceps CGBP

12 x 60 kg opwarmen
8 x 80 kg opwarmen
en een zielige 4 x 12 x 80 kg erachteraan

ropepushdown

3 x 12 x 40 kg ook zielig

schouders side lateral raises

4 x 8 x 16 kg ook zielig

bankdrukken zit vlgs mij veel meer in, denk als ik 3 minuten gerust had ik die 160 kg makkelijk had kunnen hebben, maybe next week

Nice, toch 150kg! :bow:

Geen last gehad van je onderarm / schouders / whatsoever?

160kg even op je borst laten rusten? :roflol:

Damn kerel ... geen spotter daar?

:roflol: Skinnie praat alsof het niks is.
Jammer dat je het net niet haalde, lag misschien wel aan de rust inderdaad!

maak eens een filmpje van die megamonstergewichtenbench skinnie!

Nice, toch 150kg! :bow:

Geen last gehad van je onderarm / schouders / whatsoever?

onderarm niet, alleen last van bij draaien van onderarm
schouder voel ik nu wel, heb hem wat dieper laten zakken
maarrrr... een megapijn bij mijn binnenkant polsen, wel een soort van spierpijn.. ben geen 1 reps gewend denk ik

Moet je de volgende keer bij die 1RM's niet zo hard knijpen ;)

Terug
Naar boven