Fitness Seller

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
160kg even op je borst laten rusten? :roflol:

Damn kerel ... geen spotter daar?

wel laten rusten met wat kracht eronder, dacht dat ik met een minuut rust ofzo het nog eens kon proberen, met een megafocus/concentratie.
ik tilde hem een beetje op, liet hem een beetje bonksen voor de veerkracht en uit alle kracht/woede die in me zit omhoog.
ik lag wel een beetje op mijn zijkant toen ik klaar was, met dat gekronkel van me:o
en een spotter... er staan 2 bankdrukbankjes met de kopeinden tegen elkaar was zo's suffe ecto bezig op het andere bankje met muziek in zijn oren, dacht zeker dat het zo hoorde.. zat suf te kijken naar me.
ik zag even later toen ik incline ging doen dat hij hem tussen de reps in ook op zijn borst liet rusten, nouja!

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

:roflol: Skinnie praat alsof het niks is.
Jammer dat je het net niet haalde, lag misschien wel aan de rust inderdaad!

denk het, ga echt 3 minuten rusten volgende week

lol 160kg niet halen dan maar paused toen en alsnog klaren die hap

NICE

Hard werken ouwe rot! Lekker schreeuwen tijdens het trainen, worden je longen weer schoon.

Ik volg het trouwens even niet skinny, je was toch aan het cutten of wat is je plan nu?
Krachtwedstrijden meedoen?

ach bij de training van afgelopen woensdag was ik geloof ik het minst aan het hijgen/buiten adem.
waar anderen voor pampus op de grond lagen te hijgen sprong ik als een jonge frisse mooie supergespierde god overeind en stak een peuk op:)
boeddha zeker?

Nee maar sterke BP Skinnie, netjes

hahahaha,

Niet normaal die skinnie, wat een gewicht en ff laten rusten... :roflol:

Doe morgen maar even voor bij xxl meet :) doe ik wel spotten!

Ik volg het trouwens even niet skinny, je was toch aan het cutten of wat is je plan nu?
Krachtwedstrijden meedoen?

was het plan, maar heb al mijn gewicht even nodig voor het vrachtwagentrekken.
misschien bankdrukwedstrijden... met die k*tschouder presteer ik boven mijn hoofd niks.. boomstamtillen ofzo..

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

boeddha zeker?

Nee maar sterke BP Skinnie, netjes

nee, zo'n griekse:)

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

hahahaha,

Niet normaal die skinnie, wat een gewicht en ff laten rusten... :roflol:

Doe morgen maar even voor bij xxl meet :) doe ik wel spotten!

daar ga ik alleen staren en swaffelen:)

‎"Er zitten twee kikkers op 't randje van de vijver. Zegt de een tegen de ander: als je nou over t randje kijkt zie je wormpjes zwemmen. Terwijl de andere kikker dat doet, stop de ene zijn derde beentje in de kont van de andere en zegt: 1 april kikker in je bil!"

skinnie net slappe lach:)

kan mijn vingers ook al amper bewegen, echt van die ectovingertjes die niet tegen 1rm kunnen:mad:

Als je ecto bent, heb je nu eenmaal ook ectovingertjes :(

knuffel? (no homo)

Goed bezig Skinnie! ;)
Pak het nou maar wat serieuzer aan man.
Zal ik je eens een schemaatje opsturen..?
Die 180 is een mooi streven voor de RAW wedstrijd man.

Goed bezig Skinnie! ;)
Pak het nou maar wat serieuzer aan man.
Zal ik je eens een schemaatje opsturen..?
Die 180 is een mooi streven voor de RAW wedstrijd man.

allereerst nog excuses voor die hele flauwe opmerking van me.

en schema is hartelijk welkom, heb nog nooit op kracht getraind.. in mijn begintijd weleens gedaan, wat een hoop blessures opleverde.. sinds die tijd altijd angstig gebleven voor loodzware gewichten.

Kijk naar mij.
Ik train zwaarder dan ik eerst deed, en knap er eigenlijk alleen maar van op.
Ik heb al eens eerder gelezen dat "ouwe mannen" niet meer hoog in reps moeten gaan voor het bulk van hun training, maar beter singles, doubles & triples kunnen doen.
Ik doe dat op een uitschietertje na ook, en het gaat redelijk goed met mijn ouwe, door reuma aangetaste karkasje. ;)
Ik neem aan dat je Excel hebt...

ja, heb excel..

Schema Skinnie.

Ik zal je een voorbeeld geven voor één bankdruk training per week.
Je kan er dan nog één doen die week, maar dan wel wat lichter (DE of RM)
Het is maar een voorbeeld éh?!
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden!
De schema's die Pjotr en Wim Wamsteekers enzo doen zijn voor mij wat veel van het goede, maar wel een goede manier gebleken natuurlijk.
Op de site van de NPB kun je ook schema's downloaden.
En je kunt bijv. ook eens René (Huggybear) zijn log doornemen om te zien hoe die het doet.
Je moet in ieder geval af van dat tot falen trainen, dat mag niet meer! ;)
En je rust nemen, maar niet te lang hoor.
Gewoon wat je zelf "lekker" vind.

Bijlagen

thanks! ga ik proberen.. eerste weken zeker een makkie.
maar is dit dan de enigste oefening voor borst? geen incline etc? of oefening erachter hoger in de reps? afmaker bedoel met flink wat pompwerk.
en ik doe triceps achter borst, doe ik met CGBP dan een beetje hetzelfde voor kracht?
en een pushdownoefening erachter voor wat pompwerk?

je vind jezelf oud?

Terug
Naar boven