Natuurlijk mag je/moet je nog andere oefeningen doen naast dit bankdrukken.
Zeker CGBP en Triceps extensions voor de triceps.
Als je kan is dippen ook super, maar dat is voor de zwakkere en zware jongens meestal nogal een probleem...

Hammer curls, Reverse curls en Barbell/Dumbbell curls voor de Biceps.
Side laterals, Bent laterals, Face Pulls, Upright rows en Shoulder/Dumbbell presses voor de schouders.
Squats, Deadlifts en Shrugs omdat die eigenlijk gewoon altijd moeten natuurlijk.

BOR, Dumbbell rows, Chin ups, Pull ups en/of Lat pull down voor de rug.
Gewoon al de usual suspects blijven doen Skinnie.
De CGBP zou ik laag in reps blijven (5/set) maar de rest mag je gewoon lekker super mega bonken knallen zoals je zelf wilt.
En zo ver als je herstel het aankan.

Probeer eerst die 160 eens te drukken.
Nee, druk gewoon die 160 eens eerst even (niet vergeten dat ik hem al eens 3x heb gedaan, dus jij gaat gewoon voor minimaal 5 reps met die 160)
Pas de gewichten gewoon aan naar wat jij realistisch denkt aan te kunnen.
Dat hoeft niet vanaf het begin, maar kan ook gaandeweg nog.
Ik denk wel dat je makkelijk in de valkuil zal trappen die je de gewichten in het begin wilt doen verzwaren, zodat je verderop in het schema vast loopt en ze weer zal moeten verlagen.
Dat is funest voor je gevoel, je zelfvertrouwen, en je positieve instelling.
Beter laat je het schema in het begin even wat licht zijn en ga je helemaal los op de assistance zoals CGBP en Rows enzo.
Het schema wordt als je goed gekozen hebt voor het aanvang, of doelgewicht snel genoeg zwaar.
Al zul je altijd goede dagen, en slechte dagen hebben natuurlijk.
Het zal je een goed gevoel geven als je bezig bent met een schema dat jou op een bepaalde datum 180 zal doen drukken, en de trainingen gaan lekker "makkelijk"

Allez. druk eerst die 160 maar eens een paar keer!
Succes.