Fitness Seller

Skinnyvet en bulken?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zeker getraind heb jaren getraind
alleen toen hele lange tijd gestopt en voeding was ruk amper proteïne
Dus bijna alles verloren toen
verder weet ik hoe ik moet cutten heb ik vroeger voordat ik stopte met de gym succesvol gedaan.
En heb sinds ik weer terug in de gym ben ook nog ff gecut mijn vet% was nog hoger
alleen ik wordt er te skinny door en boek niet echt optimaal progessie kwa spieren en kracht tijdens cut.
Mijn prioriteit is nu echt me gains terug pakken zodat wat iemand hier eerder ook zei het nog ergens op lijkt als ik cut
Hier geef je al antwoord op je eigen vraag.
Jouw prioriteit ligt bij bouwen.
Doen. :thumb:
Cutten kun je beter volgende voorjaar of over anderhalf jaar doen. Als je nu gaat cutten terwijl je eigenlijk wilt groeien, ontbreekt de motivatie om te cutten.

• Like
Waarderingen: GruX
Waarom niet op onderhoud eten, met voldoende eiwitten? Je bent nu in een positie waarin je sowieso gaat groeien..

Geduld is echt het belangrijkste. Agressieve cut zou ik echt nooit aanraden, omdat je dan veel spiermassa kan verliezen. Ik zal echt door cutten tot dat je echt droog ben en dan bukken
Ik zou ook eerst cutten, maar TS was bang dat er dan niets van hem overbleef. Dan is maintainen een goed alternatief.

Eigenlijk alles behalve nu een bulk inzetten.

Mensen maken continue dezelfde fout en dat is bulken wanneer je moet cutten en je cut gewoon to snel stoppen (opgeven). Eenmalig echt diep gaan heb je eigenlijk voor de rest van je sport carriere profijt van. Dat er niks van iemand overblijft is vrij accuraat, maar tevens een mooie reality check van hoeveel spiermassa nou daadwerkelijk iemand heeft.
100kg op de weegschaal kan bij verschillende personen namelijk een compleet ander beeld geven, maar “massa” is spiermassa word vaak gedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven