Ik ga stuk š¤£Hij bukt onder de douche, voor iedereen wie zin heeft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga stuk š¤£Hij bukt onder de douche, voor iedereen wie zin heeft.
Klopt maar beter dan niks overhouden en opnieuw beginnen dan met dit body fat % bulken. Dan bouw je geen spiermassa op maar vet en vroeg of laat moet je extra lang droog trainen om het er allemaal af te krijgenIk zou ook eerst cutten, maar TS was bang dat er dan niets van hem overbleef. Dan is maintainen een goed alternatief.
Eigenlijk alles behalve nu een bulk inzetten.
Eens maar voor vele is het ook moeilijk om een dieet vol te houden, dat ze in het weekend compleet of gaan en duizenden calorieƫn benutten.Mensen maken continue dezelfde fout en dat is bulken wanneer je moet cutten en je cut gewoon to snel stoppen (opgeven). Eenmalig echt diep gaan heb je eigenlijk voor de rest van je sport carriere profijt van. Dat er niks van iemand overblijft is vrij accuraat, maar tevens een mooie reality check van hoeveel spiermassa nou daadwerkelijk iemand heeft.
100kg op de weegschaal kan bij verschillende personen namelijk een compleet ander beeld geven, maar āmassaā is spiermassa word vaak gedacht.
300/500 kcal tekort maandag tm vrijdag is 1500/2500 kcal tekortEens maar voor vele is het ook moeilijk om een dieet vol te houden, dat ze in het weekend compleet of gaan en duizenden calorieƫn benutten.
Dat werkt zo niet, een hoger vet% beperkt je spiermassa gains niet. Daarbij heeft hij helemaal niet veel vet.
Ja klopt , je kan af en toe wel cheaten maar dan een maaltijd maar sommige mensen kunnen gewoon niet een dieet volgen300/500 kcal tekort maandag tm vrijdag is 1500/2500 kcal tekort
Zaterdag en zondag yolo blaas je dat tekort zo weg, wat resulteert in aankomen š
@AK wat is jou mening hierover. Het is zo toch hoe droger/ laag vet percentage je bent hoe beter kwaliteit spiermassa je gaat aanzetten? Het heeft totaal geen nut om met 20% bodyfat te bukken en deze jongen heeft geen blokken niks zal niet lager zijn dan 15%Dat werkt zo niet, een hoger vet% beperkt je spiermassa gains niet. Daarbij heeft hij helemaal niet veel vet.
.-10% van onderhoud
10-12% bf, dat is dus net zo lang tot je volledige buikspieren wel heel eind zichtbaar zijn.
Mensen maken continue dezelfde fout en dat is bulken wanneer je moet cutten en je cut gewoon to snel stoppen (opgeven). Eenmalig echt diep gaan heb je eigenlijk voor de rest van je sport carriere profijt van. Dat er niks van iemand overblijft is vrij accuraat, maar tevens een mooie reality check van hoeveel spiermassa nou daadwerkelijk iemand heeft.
100kg op de weegschaal kan bij verschillende personen namelijk een compleet ander beeld geven, maar āmassaā is spiermassa word vaak gedacht.
Als het goed is, is er wel een verband tussen overgewicht en spiermassa kunnen ontwikkelen. Volgens mij heeft dat te maken met dat eiwitten minder goed worden opgenomen wanneer cellen resistent worden voor insuline. Overgewicht en insuline resistentie gaan vaak samen. Dat zal bij TS alleen wel meevallen me dunkt.Dat werkt zo niet, een hoger vet% beperkt je spiermassa gains niet.
Cutten dusMaar als ik in de spiegel kijk zie ik wel gewoon dat ik te dik ben.
.
.Als het goed is, is er wel een verband tussen overgewicht en spiermassa kunnen ontwikkelen. Volgens mij heeft dat te maken met dat eiwitten minder goed worden opgenomen wanneer cellen resistent worden voor insuline. Overgewicht en insuline resistentie gaan vaak samen. Dat zal bij TS alleen wel meevallen me dunkt.
.@AK wat is jou mening hierover. Het is zo toch hoe droger/ laag vet percentage je bent hoe beter kwaliteit spiermassa je gaat aanzetten? Het heeft totaal geen nut om met 20% bodyfat te bukken en deze jongen heeft geen blokken niks zal niet lager zijn dan 15%
.Nog een tip MyFitnessPal kan je best vrij zijn in je voeding maar wel alles duidelijk in zien ik vind dit super fijn
.Als jij nu gaat bulken word je alleen maar vetter en vetter.
Als dan een (normale) cut gaat doen, dan zou dat een lange worden en blijft er alsnog weining van je over.
Je kan beter gewoon nu een cut in gaan tot rond de 10% en dan een (lean) bulk gaan starten.
Je zit nu rond de 20% dat is gewoon simpel weg te hoog.
Tenzij je wilt gaan sumo worstelen. Dan moet je lekker gaan bulken
.De laatste keer dat je jezelf druk maakte over je aanpak is inmiddels een maand geleden. Ben je überhaupt ergens in gevorderd?
Gewoon een normale doen.Ben ook van plan om te cutten nu
enige vraag is zou een normale cut veel effect hebben op me studie kwa energie levels? want me studie vraagt al best veel van me dus een aggresieve cut gooien gaat em nu niet worden