MuscleMeat

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Gewoon een normale doen.
Rustig beginnen.
minmaal 100 tot max 300 kcal onder de onderhoud gaan zitten en wat krachttraining.
Ik zou eerst kijken wat je onderhoud word ook met je studie enzo. Ik neem aan dat je nu vrij weinig doet.
Dus heeft je lichaam ook niet veel nodig
.

Laatst bewerkt:
Klopt maar ik dacht dat maintainen een beter idee was vandaar dat ik er nog niet ben.
is gewoon dat ik met een nieuwe studie begin en wat wel me nummer 1 prioriteit heeft dat is meer waar ik me druk om maak snapje ik wil me studie niet opfokken
maarja we zien het wel
Lees nou eens terug.
Ik typte toch
Gewoon een normale doen.
Rustig beginnen.
minmaal 100 tot max 300 kcal onder de onderhoud gaan zitten en wat krachttraining.
Ik zou eerst kijken wat je onderhoud word ook met je studie enzo. Ik neem aan dat je nu vrij weinig doet.
Dus heeft je lichaam ook niet veel nodig

Als het goed is, is er wel een verband tussen overgewicht en spiermassa kunnen ontwikkelen. Volgens mij heeft dat te maken met dat eiwitten minder goed worden opgenomen wanneer cellen resistent worden voor insuline. Overgewicht en insuline resistentie gaan vaak samen. Dat zal bij TS alleen wel meevallen me dunkt.
Dat is een theorie gebaseerd op niet trainende populatie. Met training en degelijke proteïne inname zien we dit niet gebeuren. Er zijn ook nog wel opmerkingen over die studies te plaatsen maar hoe dan ook is er geen data die het wel aantoont.

En inderdaad we hebben het in dit geval niet over absurde vet% zelfs niet ver voorbij 20. Wat in de meeste data/sporten een heel normaal % is.

.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven