AndroidHealthClinic

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wel lang hoor maar als je 3.5u reist kom je vast ook wel een gym tegen vlakbij. Trainingssessie pitstop en door kan toch ook?
Jaa genoeg gyms tegen
maar ik wil eerst namelijk koken en eten voordat ik ga trainen anders wordt het niks
en buiten wat kopen ben niet rijk he

Ik verstop me snel

Misschien een keto dieet proberen.
Een gast hier op het forum doet dit ook en hij doet me wel aan jou denken.
Gebruik je handschoenen met trainen?

Misschien een keto dieet proberen.
Een gast hier op het forum doet dit ook en hij doet me wel aan jou denken.
Gebruik je handschoenen met trainen?
Nee f**k handschoenen
en keto kan ik niet betalen
+ i love my carbs

Voor een rechtbank klinkt dit als een dreigement...
Het was een grapje
mensen die heel groot zijn worden vaak grapjes gemaakt met but can he fight or is he bulletproof
als je beetje op tiktok zit snapje wat ik bedoel

maar als politie mee kijkt ik ben niet van plan om deze winnie the pooh @AK neer te schieten
ik heb ook geen pistool thuis.

Jongens, doe eens kalm aan !

@Skinnyfatloser Kijk gewoon ff 7-10 dagen op 1700kcals aan.

Jaa genoeg gyms tegen
maar ik wil eerst namelijk koken en eten voordat ik ga trainen anders wordt het niks
en buiten wat kopen ben niet rijk he
Meal preppen een idee? Ik maak ook rijst met kip per 30 porties meestal, nog geen 5min roerbakken en klaar.
Als je aardappel krieltjes koopt bijv die voor gekruid is per 600g ofzo kun je afbakken en invriezen dan na ontdooien zijn ze ook in minuten goed.. dat soort dingetjes het kost je dan alleen vriesruimte daarvoor heb je leefruimte nodig maar vriezers zijn niet zo duur...
Gemak dient de mens al helemaal een mens dat kiest iets te willen dat intensief is en tijdrovend

Eet 1700 calorieën per dag 10k stappen en 3x per week cardio 20 min, je moet hier van afvallen.

wees wel eerlijk voor jezelf en het moet wel haalbaar zijn en niet jezelf voor de gek houden, om stiekem te gaan eten want onder je calorie behoefte moet je afvallen.

Je eet pasta in een cut? Dat zou ik per direct vervangen met aardappelen veel meer volumen! Olijf olie ook weer zonde vloeibare calorieën, kan je beter vetten hebben die je kan eten.

Je eet pasta in een cut? Dat zou ik per direct vervangen met aardappelen veel meer volumen! Olijf olie ook weer zonde vloeibare calorieën, kan je beter vetten hebben die je kan eten.
Het moet wel vol te houden zijn
ik vindt pasta lekker dus dat houden we erin ik noem het gebalanceerd eten.
en wat zou je dan aanraden ipv olijf olie?

Eet 1700 calorieën per dag 10k stappen en 3x per week cardio 20 min, je moet hier van afvallen.

wees wel eerlijk voor jezelf en het moet wel haalbaar zijn en niet jezelf voor de gek houden, om stiekem te gaan eten want onder je calorie behoefte moet je afvallen.
Doe momenteel 4 x per week cardio.
Welk tempo raad je aan ik doe op tempo 5/6
omdat ik al kapot van me kracht training ben

En als ik stiekem ga eten dan ben ik toch niet meer aan het cutten 😆

Gaat wel pittig worden hoor want 19K was al lastig maar goed als het makkelijk was was iedereen wel droog.

Enige wat ik me wel af vraag is hoe me onderhoud zo laag is geworden , want toen ik 7 kg lichter was paar jaartjes terug met ongv dezelfde beweging activiteit was mijn onderhoud 3K.
Nu 77 kg zwaarder is mijn onderhoud 2200

Heb je dan niet net als gewone mensen 20min nadat je bord spaghetti gehad hebt weer honger?
Jaa ik eet dus
70 gram pasta met 90 gram vlees daarna ga ik meteen trainen
dan eet ik het zelfde en vul ik de honger met kwark en ga ik slapen.

Doe momenteel 4 x per week cardio.
Welk tempo raad je aan ik doe op tempo 5/6
omdat ik al kapot van me kracht training ben

En als ik stiekem ga eten dan ben ik toch niet meer aan het cutten 😆

Gaat wel pittig worden hoor want 19K was al lastig maar goed als het makkelijk was was iedereen wel droog.

Enige wat ik me wel af vraag is hoe me onderhoud zo laag is geworden , want toen ik 7 kg lichter was paar jaartjes terug met ongv dezelfde beweging activiteit was mijn onderhoud 3K.
Nu 77 kg zwaarder is mijn onderhoud 2200
Je bent nu volwassen we hebben allemaal zo beetje tussen 23 & 27 jaar dat "oh" moment dat stofwisseling veranderd, je hebt ineens katers na nachtje zuipen enzo. Feit dat je net weer sport en je enigzins muscle memory hebt kan verklaren waarom je langzaam afvalt, miss raak je op dit moment wat vet kwijt terwijl je spieren meer water en glycogeen opslaan

Jaa ik eet dus
70 gram pasta met 90 gram vlees daarna ga ik meteen trainen
dan eet ik het zelfde en vul ik de honger met kwark en ga ik slapen.
Miss beetje bonen, linzen of kikkererwten ofzo toevoegen ik weet dat het er niet bij past maar het helpt wel vind zelf met beetje linzen wel fijn in bolognese saus omdat je ze nog amper merkt

Je bent nu volwassen we hebben allemaal zo beetje tussen 23 & 27 jaar dat "oh" moment dat stofwisseling veranderd, je hebt ineens katers na nachtje zuipen enzo. Feit dat je net weer sport en je enigzins muscle memory hebt kan verklaren waarom je langzaam afvalt, miss raak je op dit moment wat vet kwijt terwijl je spieren meer water en glycogeen opslaan
Ik betwijfel dat muscle memory zo snel gaat toch vooral als je in een tekort zit.

En aahh verklaart een hoop
Ben 24 ja.

Weet begin vorig jaar me onderhoud nog steeds rond de 3K zat maar toen was ik ook ongv 10 kg zwaarder , maar goed 10 kg zorgt er niet in eens voor dat je onderhoud met bijna 1000 cal verandert.

heb wel veel minder spiermassa natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven