AndroidHealthClinic

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heel raar dat je op deze kcals niet afvalt, je bent 1.83m met buikje. Ik heb ook al 100.000x geschreven, dat als je niet of niet voldoende afvalt, meer moet bewegen, of minder kcals naar binnen werken !
Jaa ik maak momenteel tussen 10-14 K stappen gym uurtje en doe 20 min cardio.

Maar ja daarom wou ik eerst dus naar 1700 gaan want zo iets had ik dus al verwacht.
want met de snelheid waarmee ik nu afval denk ik dat ik dus in een tekort van 250/300 zit ipv 500 me maintaince is blijkbaar erg laag
alleen wat ik niet snap he is toen ik 6/7 kg lichter was en zelfde beweging activiteit had alleen meer sets in de gym.
was me onderhoud 3K en nu ongv 2200/2300

Verder hoe me dag eruit ziet.

Heel lang reizen voor school
Dan hele dag op school zitten
weer lang reizen
Kom ik eindelijk thuis kook ik snel ff wat voor mezelf eet ik.
Ga ik uurtje sporten + 20 min cardio
Heb 1 uur en 30 min de tijd maar reistijd is ook mee geteld
kom ik thuis eet ik snel nog ff wat
en dan is het alweer tijd om te slapen.

Doe er je voordeel mee, en kijk een week op 1700(werkelijke) kcals aan.
Hoeveel vet etc eet je dagelijks ?

Doe er je voordeel mee, en kijk een week op 1700(werkelijke) kcals aan.
Hoeveel vet etc eet je dagelijks ?
Zal ik doen man weet dat 1900 al erg laag aanvoelde maar goed hiermee moet je sufferen! anders boek je geen resultaat

Vet ongv 70/80 gram

Hoelang is heel lang reizen ? Kun je niet een deel fietsen of lopen, hoeft dat niet in de gym.
En je schooldag, Hoelang duurt die nou echt ?

Jaa ik maak momenteel tussen 10-14 K stappen gym uurtje en doe 20 min cardio.

Maar ja daarom wou ik eerst dus naar 1700 gaan want zo iets had ik dus al verwacht.
want met de snelheid waarmee ik nu afval denk ik dat ik dus in een tekort van 250/300 zit ipv 500 me maintaince is blijkbaar erg laag
alleen wat ik niet snap he is toen ik 6/7 kg lichter was en zelfde beweging activiteit had alleen meer sets in de gym.
was me onderhoud 3K en nu ongv 2200/2300
Misschien is het een idee om een gehele dag van je kcal tellingen te delen om te laten controleren of hierin misschien een fout wordt gemaakt.

• Like
Waarderingen: mrc
Hoelang is heel lang reizen ? Kun je niet een deel fietsen of lopen, hoeft dat niet in de gym.
En je schooldag, Hoelang duurt die nou echt ?
Reizen is 3.5 uur
Pak de fiets naar het station vanaf daar doe ik openbaar vervoer
Schooldag van 09:00 - 17:00

Wat betekent tellingen te delen?
Gewoon wat je vandaag gegeten hebt precies. Ik at vandaag 2 volkoren boterhammen, 1 meergranen boterham elk met een klein beetje boter en klein beetje chocopasta, 250g gebakken aardappelen, 200g varkenshaas, 10g rund vet, 30g whey, 100ml melk. Straks nog 400g spinazie met 2 eiwitten erdoor en 150g zalm gebakken in beetje rijstolie

Heb je al anabolen overwogen? Als niks meer helpt kan dit misschien net ff dat extra zetje geven.

Eey luister a kkr fl**ker wacht maar bro
over paar maanden ga je zien dat ik lean ben

• Love
Waarderingen: AK
Gewoon wat je vandaag gegeten hebt precies. Ik at vandaag 2 volkoren boterhammen, 1 meergranen boterham elk met een klein beetje boter en klein beetje chocopasta, 250g gebakken aardappelen, 200g varkenshaas, 10g rund vet, 30g whey, 100ml melk. Straks nog 400g spinazie met 2 eiwitten erdoor en 150g zalm gebakken in beetje rijstolie
Oohh zoo

5 ml olijf olie om te koken
1 tijgerbolletje van 65 gram
4 ei 200 gram

1 banaan 100 gram zonder schill

Avond eten gesplits door 2e

20 gram italiaanse pasta kaas
180 gram mager rundergehakt
136 gram pasta
150 gram bolognese saus
5 ml olijf olie om te koken

500 gram kwark