Fitness Seller

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is wat ik allemaal
al doe
alleen het hard trainen heb ik sinds ik terug in de gym ben moeilijk
Heb die drive niet meer om te knallen wat ik vroeger wel had.
probeer het nog steeds wel maar doe nu daarom weinig sets en in de sets die ik doe probeer ik alles te geven.
maar de hele gym slopen zoals ik vroeger dee lukt me niet meer helaas
Waarom niet?

Vroeger ?
Je bent 24 jaar 🤣

Dat weet ik dus niet….
Vroeger vondt ik het leuk om keihard te trainen lekker lang trainen goed volume draaien en hoge intensiteit in die setjes.

Toen ben ik gestopt met trainen
en sinds ik terug ben heb ik gewoon de hele drive verloren om zo hard te trainen ik vindt het aposluut niet meer leuk en het sloopt me helemaal nu om op die manier weer te trainen zoals ik eerst dee enige manier dat ik beetje in de buurt kom als ik super veel caffeine neem en tijdens de workout ook aan energy drankjes blijf sippen maar dat is niet zo gezond.

Maar we doen nu laag volume met intensiteit dat gaat gelukkig wel goed op die manier kan ik wel weer beetje hard trainen.
Hoewel nog steeds niet zoals vroeger.
Nu stoppen we bij technische falen dus wanneer ik het gewicht niet meer omhoog krijg.

Vroeger stopte we pas tot de spier echt helemaal niet meer kon. faalde we met 1 gewicht dan pakte we een wat lichter gewicht en gingen we daar mee verder
en eindigde de set ook vaak met partial sets / cheat reps puur om die spier helemaal af te breken.

Maar dat allemaal lukt nu niet meer

Bijzonder topic zo.

Alles is al verteld maar je wilt/kunt niet. Tsja, wat verwacht je verder dan nog hier vraag ik me af.

Bijzonder topic zo.

Alles is al verteld maar je wilt/kunt niet. Tsja, wat verwacht je verder dan nog hier vraag ik me af.
Verder kwa intensiteit heb ik ook een oplossing gevonden gewoon lager volume pakken

alleen de manier waarop ik eerst trainde lukt niet meer voor een of andere reden en zelf snap ik ook niet waarom.

Denk omdat ik de gym niet meer leuk vindt en vroeger wel
en omdat ik pas terug ben in de gym dus nog moet wennen enzo ipv meteen hard gaan

Dat weet ik dus niet….
Vroeger

Vroeger stopte we pas tot de spier echt helemaal niet meer kon. faalde we met 1 gewicht dan pakte we een wat lichter gewicht en gingen we daar mee verder
en eindigde de set ook vaak met partial sets / cheat reps puur om die spier helemaal af te breken.

Maar dat allemaal lukt nu niet meer
Werkte dat dan wel of was dat misschien ook teveel ?
Of heb je misschien leren trainen en sloop je de te trainen spier nu met 1a2 oefeningen en een paar setjes?

Hoeveel ben je nu afgevallen afgelopen 7-10 dagen ?

Werkte dat dan wel of was dat misschien ook teveel ?
Of heb je misschien leren trainen en sloop je de te trainen spier nu met 1a2 oefeningen en een paar setjes?
Toen trainde ik juist harder en sloopte ik de spier tot het niet meer kon zegmaar
Terwijl nu stop ik als het gewicht niet meer omhoog/omlaag krijg dat is genoeg voor failure heb ik begrepen.
eerst zochten we dan andere manieren om de spier nog meer te laten falen.
Gaat het gewicht niet meer omhoog/omlaag verlaagde we het gewichten en gingen we dam nog ff verder met een ander gewicht of en gebruikte dan partial reps.

Toen destijds werkte dat erg goed voor me

Maar ik ben ook pas sinds kort terug in de gym dus zou best kunnen dat ik nog moet wennen kwa volume intensiteit enzo

want wou van heel lang niks doen terug naar me oude trainings volume en intensiteit
misschien is dat het probleem wel.

Dus nu bouwen we langzamerhand op
en hopelijk gaan we trainen ook weer leuk vinden zoals eerst.

want wou van heel lang niks doen terug naar me oude trainings volume en intensiteit
misschien is dat het probleem wel.
Denk inderdaad dat daar je probleem zit. Gewoon rustig doorgaan en blijven verhogen. Kom je er wel weer.

Meteen weer volgas gaan, kan de kans op blessures vergroten. Kan je daarna weer opnieuw beginnen.

Toen trainde ik juist harder en sloopte ik de spier tot het niet meer kon zegmaar
Terwijl nu stop ik als het gewicht niet meer omhoog/omlaag krijg dat is genoeg voor failure heb ik begrepen.
Ik ga geen tips meer geven verder of wat dan ook.
Maar ben ik de enige die deze zin niet snapt?
Als je spier niet meer kan dan krijg je toch ook het gewicht niet meer omhoog/omlaag?

Dat is best weinig 270 gram. Btw je begon op 75-76 kg met je cut !
Je vroeg de afgelopen 7 dagen niet begin van me cut.

Begin van me cut begon ik op 77.20 kg
Zat ik 2200 calorieën was ik van 77.20 naar 77.15 gegaan in 7 dagen.

Toen wou ik op 1700 gaan maar toch 1900 gegaan wat jij zei en sinds dien ben ik idd 270 gram afgevallen.

Ik ga geen tips meer geven verder of wat dan ook.
Maar ben ik de enige die deze zin niet snapt?
Als je spier niet meer kan dan krijg je toch ook het gewicht niet meer omhoog/omlaag?
Klopt dat heet technische failure
maar je kan als je dan het gewicht wat verlaagd of partial reps doet nog paar extra reps uithalen.

Denk inderdaad dat daar je probleem zit. Gewoon rustig doorgaan en blijven verhogen. Kom je er wel weer.

Meteen weer volgas gaan, kan de kans op blessures vergroten. Kan je daarna weer opnieuw beginnen.
Dan zal dat het wel zijn want train wel veel chiller op 2 sets.
bouw het gewoon langzamerhand op dan.

Je vroeg de afgelopen 7 dagen niet begin van me cut.

Begin van me cut begon ik op 77.20 kg
Zat ik 2200 calorieën was ik van 77.20 naar 77.15 gegaan in 7 dagen.

Toen wou ik op 1700 gaan maar toch 1900 gegaan wat jij zei en sinds dien ben ik idd 270 gram afgevallen.
Heel raar dat je op deze kcals niet afvalt, je bent 1.83m met buikje. Ik heb ook al 100.000x geschreven, dat als je niet of niet voldoende afvalt, meer moet bewegen, of minder kcals naar binnen werken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven