Fitness Seller

Skullcandy , koptelefoon

koop een WESC of urban ears die zijn echt goed!!!!!

koop sennheiser cx300 oordopjes, vallen nooit uit, isoleert al het geluid van buiten en zijn zeer degelijk, normaal heb ik oordopjes binnen 2-3 weken wel kapot deze heb ik al 7 maanden intact. geluidskwaliteit is ook geniaal.

Ik gebruik Apple iPhone MB770GA Stereo Headset, ongeveer 20 EUR, en ben ermee zeer tevreden. Goede geluidskwaliteit, isoleert het geluid van buiten en zeer comfortabel.

groet

Laatst bewerkt:
koop sennheiser cx300 oordopjes, vallen nooit uit, isoleert al het geluid van buiten en zijn zeer degelijk, normaal heb ik oordopjes binnen 2-3 weken wel kapot deze heb ik al 7 maanden intact. geluidskwaliteit is ook geniaal.

Ik heb de CX500. Kost je €50,-, maar dan wel met bovenstaande voordelen. Normaal deed ik een maand of 3 met oordopjes, zit nu al aan 9 maanden denk ik :)

Dude.. Waarom?

Hebben mensen hier er ook altijd last van dat je de oordopjes na 2 weken weg kunt gooien, omdat 1 van de 2 kanten uitvalt?

Koop in ear. Gewoon Creative EP-630. Kost iets van 20 euro bij bol, heb je 3 verschillende maten voor in je oren. Perfect.

Ik heb de CX500. Kost je €50,-, maar dan wel met bovenstaande voordelen. Normaal deed ik een maand of 3 met oordopjes, zit nu al aan 9 maanden denk ik :)
dit is best ironisch, heb er 7 maanden mee gedaan alles werkte nog perfect totdat ik onder het trainen vrijdag met een oordopje aan mijn bankje bleef hangen toen ik opstond en er dus een oortje afligt, ik heb nu nieuwe besteld en wel de sennheiser cx300 II, een verbeterde versie van mijn oude cx300 waar ik al heel teverden over was.

wtf, focus je gewoon op je training :|

Koop je toch zo'n ding...

son_i_am_disappoint.gif

Gisteren deze gehaald van Philips, sluiten precies af in je oor, je hoort zelfs als het apparaat uit is, niets meer qua omgevingsgeluid:

21cv3f7.jpg

Hier heb ik ze vandaan: https://dixons.nl/artikel/7123997/Philips_SHE9550_10_hoofdtelefoon

Er zitten ook nog kleinere rubbere oortjes bij, die gebruik ik, dan kan ik ze verder in mn oren stoppen.
Bass is super btw :thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven