XXL Nutrition

Slaap problemen, welke slaappillen?

Slaapproblemen is ook beetje negatieve spiraal imo. Als je echt tijdje struktureel slecht slaapt wordt je steeds vatbaarder voor stress en daardoor slaap je weer slechter. Je komt dan in zo'n zombie staat. Nooit echt wakker en nooit echt slapen. Dat kan je dan wel goed doorbreken door bv 1 a 2 weken te slapen op slaaptabletten.

Zolpidem is minst verslavend. Maar eens met trench dat je daar wel beetje raar van kan worden.

Oxazepam of temazepam is goede slaaptablet.

Als je daar nog 2 gram phenibut bij stackt dan is het ko time.
Ik heb dat inderdaad geprobeerd met Zopiclon om het te doorbreken. Sliep er wel van maar je merkt ook meteen als je het niet meer neemt. Het is verslavend.

Ik heb nu zelf 5 mg amitriptyline (helft van de kleinste dosis, moet een pil doorsnijden). Dat wordt vaak in hele lage dosis als slaapmedicatie gebruikt. En moet zeggen het werkt goed.

Ik heb dat inderdaad geprobeerd met Zopiclon om het te doorbreken. Sliep er wel van maar je merkt ook meteen als je het niet meer neemt. Het is verslavend.

Ik heb nu zelf 5 mg amitriptyline (helft van de kleinste dosis, moet een pil doorsnijden). Dat wordt vaak in hele lage dosis als slaapmedicatie gebruikt. En moet zeggen het werkt goed.

Ben je wel eens in je slapeloze leven enkele maanden op reis geweest? Zonnig land. Lekker er tussenuit. Geen stress. In het zonnetje. Doen wat je leuk vind. Echt lekker ontspannen?

Ik ben ook altijd slechte slaper. Toen ik een keer paar maanden ging reizen en iedere dag weer een topdag was zonder stress. Slapen als een baby. Om 21:00 a 22:00 uur savond ging het licht uit. En om 7 uur werd ik wakker en vloog ik uit mijn bed. Nieuwe dag. Dag waar ik zoveel zin in had dat ik geen minuut langer wilde blijven liggen.

Was voor mij wel een moment van: hmmz. Ik ben hier zo 'zen' dat wel of niet slapen niet eens iets is waar ik mee bezig ben.

Aanradertje ;)

Ben je wel eens in je slapeloze leven enkele maanden op reis geweest? Zonnig land. Lekker er tussenuit. Geen stress. In het zonnetje. Doen wat je leuk vind. Echt lekker ontspannen?

Ik ben ook altijd slechte slaper. Toen ik een keer paar maanden ging reizen en iedere dag weer een topdag was zonder stress. Slapen als een baby. Om 21:00 a 22:00 uur savond ging het licht uit. En om 7 uur werd ik wakker en vloog ik uit mijn bed. Nieuwe dag. Dag waar ik zoveel zin in had dat ik geen minuut langer wilde blijven liggen.

Was voor mij wel een moment van: hmmz. Ik ben hier zo 'zen' dat wel of niet slapen niet eens iets is waar ik mee bezig ben.

Aanradertje ;)
zou me best een heel super plan lijken.. alleen tijd en geld ontbreken ervoor...
zal het moeten doen aankomend weekend met een lang weekend in een hotelletje.. voor nu...:o

zou me best een heel super plan lijken.. alleen tijd en geld ontbreken ervoor...
zal het moeten doen aankomend weekend met een lang weekend in een hotelletje.. voor nu...:o

Heel duir hoeft het niet te zijn. En ja, als je al zoveel jaar slecht slaapt. Misschien eens voor jezelf prioriteiten stellen wat nu echt belangrijk is in je leven.

Bij mij duurde het wel een maand voordat het kwartje viel.

Ik weet wel dat voor mij slecht slapen direct resultaat is van stress (onbewust meestal, het voelt niet echt als stress ofzo).

3 maanden er tussenuit. Na 15 jaar slapeloosheid zou je dat jezelf misschien wel eens moeten gunnen.

Heel duir hoeft het niet te zijn. En ja, als je al zoveel jaar slecht slaapt. Misschien eens voor jezelf prioriteiten stellen wat nu echt belangrijk is in je leven.

Bij mij duurde het wel een maand voordat het kwartje viel.

Ik weet wel dat voor mij slecht slapen direct resultaat is van stress (onbewust meestal, het voelt niet echt als stress ofzo).

3 maanden er tussenuit. Na 15 jaar slapeloosheid zou je dat jezelf misschien wel eens moeten gunnen.
T is ook niet dat ik het mezelf niet gun... maar heb ook nog een man thuis.. en een vaste baan die ik niet kwijt wil (zitten even wat meer persoonlijke haken en ogen aan... )... en zo zijn er veel dingen die meespelen..
Slecht slapen is bij mij ook een groot deel stress geweest... en ik weet de grootste veroorzaker wel. en die verdwijnt nu zo langzamerhand. En ook dat voelde niet eens als stress.. maar het was en is er nog wel. Dus ik snap je heel goed.

Ik slaap nu sinds 3 weken gemiddeld een 5 a 6 uur per nacht... en in het weekend heel soms dat ik nog even terugduik en nog een uurtje pak. Gewoon omdat ik opeens dan de rust vind en ook slaap. Dus kijk ik het eerst zo een tijdje aan... en anders kan ik altijd nog zien naar jouw optie.... want ik denk dat dat me best nog heel veel verder kan helpen.

Dus dank je voor je tip. :) Ik hou het zeker in gedachte.

Temazepam 20 mg doet het nog steeds goed bij mij.

Zma bevordert de slaap goed :)

Probeer het iedergeval natuurlijk te houden. Ik zou zeggen verhoog de dosis melatonine en probeer 5-htp daar krijg je bizar rare dromen van jongen! Echt geweldig ik neem altijd een pilletje voor het slapen gaan en vind slapen hierdoor 'leuk' geworden.

meditatie is echt een van de grote medition van de slaap. proberen om meditatie en dit is echt geweldig. eigenlijk heb ik dit soort porblem geconfronteerd zodra advertentie heb mijn oplossing formulier hier.

WUT+_99bf36cccba0b8c8b1f851a30096a721.jpg

Vast uur gaan slapen, vast uur opstaan. Veel fysieke inspanningen doen in de dag. En inderdaad rukken vooraleer je gaat slapen helpt ook.

Zeker niet aan die benzo crap begingen want dat is gewoonweg tijdelijke rommel.

Als je te veel piekert vooraleer je gaat slapen helpen benzo's ook niet want die maken je lichaam moe, niet je geest. Zo ervaarde ik het tenminste.

PAm aanraden , rot op joh...

Melatonine ja 3mg

Iemand ervaring met GABA ?

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/gaba/now-foods/gaba-now-foods/

Mag je er van verwachten wat er staat in de beschrijving?

Ik heb er weleens een paar van een vriend gekregen, ook GABA bij body en fit shop gekocht. Ik kan me herinneren dat het wel in een ander potje zat (zwart potje). Persoonlijk kon ik er wel goed door slapen, alleen als het begon te werken kreeg ik een jeukend gevoel in mijn kaak en nek en daarna kun je vrij snel in slaap vallen. Tenminste ik.

Sleepzz bij kruidvat, werkt op basis van je lichaamseigen melatonine. Heb het ook
een tijdje gebruikt en bij het innemen van 3-6 pilletjes ruim een halfuur voor je gaat
slapen, slaap je als een roosje :)

Over pillen kan ik je geen advies geven, maar mocht je het zonder willen proberen, het is mogelijk, het lukt de meeste mensen al duizenden jaren ;)

- Geen pre-workouts / cafeine producten na avond eten.
- structuur
- donkere / stille omgeving

maar het belangrijkste... voordat je gaat slapen een tijdje niks doen. En dan bedoel ik echt helemaal niks. Geen beeldschermen, geen werk, niet druk maken om iets, niet denken aan dingen die moeten etc.

Als je weet dat je te druk bent om in je bed te gaan liggen... Doe het dan niet. Ga op je bed zitten of in een stoel, dimm the lights, clear your head.

Ik ben nooit echt een fan van slapen geweest en er altijd slecht in geweest. maar als ik zeker wil weten dat ik kan slapen, pak ik het op die manier aan.

het beste is een goede inslaper zoals zolpidem werkt perfect voor heb al eeuwe serieus slaapproblemen enige wat je niet moet doen is het echt elke dag gaan nemen en proberen periodes intelassen van gwn het niet te nemen ivm. gewenning

Ik gebruik al 8 jaar zoplicon en dan meestal een halve van 7,5 mg en soms 1 hele van 7,5 mg.
Probeer het alleen te nemen als ik echt niet kan slapen en de volgende dag moet werken en als ik vrij ben de volgende dag dan niet.
Krijg er standaard 30 per maand maar na al die jaren dus inmiddels een aardige voorraad voor backup lol

cardio smorgens , zma voor het slapen. en idd vlak voor je gaat pitten halve liter melk.
Ga zeker niet aan de benzo's die shizzle is harder als heroin.

Terug
Naar boven