Fitness Seller

Slaap problemen, welke slaappillen?

niks pakken waar je verslaafd aan raakt zoals lorazopam ,alprazolam moest ik ook nemen wegens een angststoornis maar toen ik er mee stopte was het veel beter wel moeten afkicken en heel misselijk,moe etc voelen tijdens het afbouwen
Als je direct stopt blijf je trillen en kun je niet stilzitten

niks pakken waar je verslaafd aan raakt zoals lorazopam ,alprazolam moest ik ook nemen wegens een angststoornis maar toen ik er mee stopte was het veel beter wel moeten afkicken en heel misselijk,moe etc voelen tijdens het afbouwen
Als je direct stopt blijf je trillen en kun je niet stilzitten

know that feel bro , hoe lang heb jij genomen?
ik 1 jaar valium +- 20mg per dag

Ik zou van de benzodiazepines afblijven man. Als je ermee stopt slaap je helemaal voor geen meter meer.
Je ligt alleen maar te baden in je eigen zweet :P

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

en ongeveer 1 jaar alprazolam (r*tard) tussen de 1 en 4mg/dag

en zijn jullie fully healed? Mijn neuro systeem is zo hard on de war en dus nog herstellend dat ik nogaltijd geen bier kan verdragen. Toen ik net stopte met die vuile benzo's had ik last van hallucinaties , nachtzweten , trillen , hart steken , and the list goes on and on.
Echt puur vergif!

Een aantal jaren terug slaapproblemen gekregen door het cirkeltje van: wil morgen fit zijn dus moet goed slapen --> lukt niet---> raak gefrustreerd --> lukt niet
Het was puur spiegologisch bij mij, want heb nu niet veel slaapproblemen meer doordat ik weet dat ik altijd een dormicum inslaper of temazepam kan nemen. ik neem wekelijks gem. een halve of een hele van 1 van de twee.

Gvd wel honger van die dingen de volgende dag, een onverzadigbaar monster word je !

Bij menige slaappil schijnen sommige mensen vreemd gedrag te vertonen terwijl ze zich nadien niets meer herinneren. Voorbeeld is midden in de nacht gaan koken, of zelfs de auto wassen (lol). Iemand zoiets wel eens meegemaakt?

Een jointje voor het slapengaan helpt bij mij prima. En kan dan ook de hele nacht door..
Anders duurt het 2-2,5 uur, en wordt 4-5 keer op een nacht wakker.

Ik kom 's avonds moeilijk in slaap en zoek daarom goeie slaappilletjes. Ik weet dat benzo's zoals oxazepam erg goed werken maar dat vindt ik eigenlijk een beetje té ivm gezondheid en zelfs verslaving, of valt dat wel mee?

Verder heb ik ook wel melatonine geprobeerd maar daar merkte ik niet zoveel van.

Heeft iemand suggesties of opheldering?

Bedankt:)

PS. ga me aub niet vertellen dat ik helemaal geen pilletjes moet nemen
Ik zou zeggen gebruik melatonine 5mg te halen bij de apotheek. Je moet niet trainen of TV kijken voor het slapen gaan. Zorg ervoor dat je iets eet voor het slapen blijf gehydrateerd als je niet kan slapen ga uit je bed en doe iets tot je slaap krijgt lees bijv een boek. Als je piekert zou je pen en papier bij je moeten hebben en alles opschrijven voor het slapen dit zou helpen.

Ik zou zeggen gebruik melatonine 5mg te halen bij de apotheek. Je moet niet trainen of TV kijken voor het slapen gaan. Zorg ervoor dat je iets eet voor het slapen blijf gehydrateerd als je niet kan slapen ga uit je bed en doe iets tot je slaap krijgt lees bijv een boek. Als je piekert zou je pen en papier bij je moeten hebben en alles opschrijven voor het slapen dit zou helpen.

Eten vlak voor het slapen gaan wordt anders niet aanbevolen.

Heb ik ergens over gelezen, of ben ik nu echt de eerste die op het briljante plan komt om eens raad te vragen aan de huisarts?

:1e:
Karma onderweg?

Terug
Naar boven