AndroidHealthClinic

Slankere benen: cardio, kracht of beide?

Geen bitchfight hoor, ik heb genoeg liefde in mij, dus ook voor Patricidubbela.
Ze is nog steeds boos dat ik legpress een nutteloze oefening noemde, die elke debiel indrukwekkend kan doen.

Mensen verdedigen het alleen maar omdat ze er 'goed' in zijn, terwijl dat net zoiets is als trots zijn op je faeces.

:roflol:

Sjors haha

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 13:10 ----------

U serieus?

Ze is nog steeds boos dat ik legpress een nutteloze oefening noemde, die elke debiel indrukwekkend kan doen.

Mensen verdedigen het alleen maar omdat ze er 'goed' in zijn, terwijl dat net zoiets is als trots zijn op je faeces.
En ik maar denken dat ik goed bezig was:rolleyes:
voordeel is wel dat ik dan elke dag trots kan zijn ipv alleen als ik getraind heb! :D

Jij niet dan?

inbe4 topic gaat van benen trainen over na het praten over poep..

Origineel gepost door basvanharen [Afbeelding niet meer beschikbaar]
waarom wil je dunne benen niemand vind dat aantrekkerlijk hoor maar goed

voor dunne /droge benen/
ik zal lichte squats doen en walking lunges door sportschool heen lopen
licht gewicht hoge herhalingen verderest denk ik dat je benen all heeldun zijn
ivm ik weet niet of je heel veel kan squaten of heel lang een benen sport hebt gedaan
voetbal etc..
ik denk zelf dat je beter je benen dikker kan maken en je kont met squats.
denk ook dat genetish is bepaald

abducter train je je binnekant benen mee heeft niet veel zin leg pres worden je benen juist dikker van geloof ik

Haha is deze man srs???

Sjors haha

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 13:10 ----------

U serieus?

Deels wel ( minus beetje prikken voor de lulz )

LP is prima als toevoeging als je al ontwikkelde benen hebt, in narrow stance op high reps om even flink te pompen, maar verder krijgt het mijns inziens teveel eer toebedeeld.
Daarbij is het ook een machine waar veel mensen niet normaal op trainen. Ik heb echt de gekste dingen zien gebeuren op dat ding met een rom van een centimeter.

Een beginner moet gaan bouwen op squats, lunges, leg extension, ro/sldeadlift en paar brute glute-oefeningen.
Daarmee maak je benen, in mijn optiek. Verbaasd dat je echt?

Boos??? Nee joh, hoe kom je daarbij?

Jij hebt veel dingen in je trainingen waar ik het nut niet van inzie (zoals waarom je in vredesnaam als vrouw side bends zou gaan doen), maar dat is jouw keuze. Als iets voor jou werkt, dan doet het dat. Simpel.
Maar om nu overal zulke dramatische dingen aan beginners te verkondigen, tjah daar heb ik wel moeite mee. Het is de kunst om uit te vogelen wat voor iemand werkt, en een legpress kan daar prima onder vallen. Kan. Hoef niet.

En indrukwekkend doen? Komop zeg, de enkeling die weet met welke gewichten ik train, weet het meestal niet eens via mijzelf.

Verder heb ik totaal geen trek in een wellus nietus gedoe, want blijkbaar ben je daar wel goed in. Ik zie t wel als je er nog iets inhoudelijks op te zeggen hebt. En zo niet, dan wens ik je alsnog een fijne dag :)

Jij hebt veel dingen in je trainingen waar ik het nut niet van inzie (zoals waarom je in vredesnaam als vrouw side bends zou gaan doen), maar dat is jouw keuze.

Niks mis met side bends

Alleen is er in mijn gym een vrouw die ze doet met dumbbells in beide handen.......

Deels wel ( minus beetje prikken voor de lulz )

LP is prima als toevoeging als je al ontwikkelde benen hebt, in narrow stance op high reps om even flink te pompen, maar verder krijgt het mijns inziens teveel eer toebedeeld.
Daarbij is het ook een machine waar veel mensen niet normaal op trainen. Ik heb echt de gekste dingen zien gebeuren op dat ding met een rom van een centimeter.

Een beginner moet gaan bouwen op squats, lunges, leg extension, ro/sldeadlift en paar brute glute-oefeningen.
Daarmee maak je benen, in mijn optiek. Verbaasd dat je echt?
Als toevoeging? Legpress is legpress, meer is er niet over gezegd.

Je bent weer lekker aan het draaien. Net als dat topic over kip, waar je boos werd omdat je het had over kip in een andere verpakking. Kip is kip, legpress is legpress.

LP is overrated, goed topic.

Niet weer die Side bends discussie haha

Boos??? Nee joh, hoe kom je daarbij?

Jij hebt veel dingen in je trainingen waar ik het nut niet van inzie (zoals waarom je in vredesnaam als vrouw side bends zou gaan doen), maar dat is jouw keuze. Als iets voor jou werkt, dan doet het dat. Simpel.
Maar om nu overal zulke dramatische dingen aan beginners te verkondigen, tjah daar heb ik wel moeite mee. Het is de kunst om uit te vogelen wat voor iemand werkt, en een legpress kan daar prima onder vallen. Kan. Hoef niet.

En indrukwekkend doen? Komop zeg, de enkeling die weet met welke gewichten ik train, weet het meestal niet eens via mijzelf.

Verder heb ik totaal geen trek in een wellus nietus gedoe, want blijkbaar ben je daar wel goed in. Ik zie t wel als je er nog iets inhoudelijks op te zeggen hebt. En zo niet, dan wens ik je alsnog een fijne dag :)

Nu ben ik heel benieuwd naar je fundering over side-bends :D Of heb je ook ooit ergens iemand horen roepen dat je er een dikke middel van krijgt? Please say no.

Ik ben van mening dat je dingen adviseert opdat mensen niet dingen zelf hoeven uit te vogelen.
In de dynamische benadering van squats vs legpress, verliest die legpress. Waarom zou je het dan adviseren? aan een beginner? Omdat het lekker voelt? Nutella is lekker.

nooooo not again:eek:

Nu ben ik heel benieuwd naar je fundering over side-bends :D Of heb je ook ooit ergens iemand horen roepen dat je er een dikke middel van krijgt? Please say no.

Ik ben van mening dat je dingen adviseert opdat mensen niet dingen zelf hoeven uit te vogelen.
In de dynamische benadering van squats vs legpress, verliest die legpress. Waarom zou je het dan adviseren? aan een beginner? Omdat het lekker voelt? Nutella is lekker.
En weer aan het draaien. Voorspelbaar.

Terug
Naar boven