Fitness Seller

Sleeping Dogs (game)

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hoi massamonsters

Nog iemand die morgen Sleeping Dogs gaat kopen? Beetje een sandbox game zoals GTA: schieten, vechten, rijden en vrij rondlopen in de stad, maar dan in Hong Kong.

Ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van aangezien het de opvolger is van de True Crime games, en we weten allemaal dat dat k*tgames waren. Maar goed, de reviews zijn behoorlijk positief, de vakantie duurt nog twee weken en GTA 5 is nog niet voor meteen, dus waarom niet?

http://www.youtube.com/watch?v=cbCwjEwHwjk

ziet er wel vet uit idd:)

lijkt me helemaal 31 keer niks

Ben nog met saintsrow 3 bezig, maar speel echt bijna nooit

• Topic Starter Topic Starter
Net even de eerste missies gespeeld. Het ziet er best wel oké uit, vind ik. Natuurlijk niet zo goed als GTA, maar ook niet zo bagger als True Crime, het zit er ergens tussenin.

Ik wil hem absoluut proberen, maar ik wacht wel twee maandjes tot 'ie voor 25e af te halen is. 50/60 betaal ik alleen voor de toptitels (GTA5 en Black Ops 2 bijvoorbeeld)

• Topic Starter Topic Starter
Maar ****ing hell wat zijn die ondertitels klein. Iedereen heeft ondertussen een tv van 100cm en toch slagen ze er nog in om die ondertitels haast onleesbaar klein op het scherm te zetten.

Van t weekend gekocht in een Steam aanbieding voor 16 euro. Is het geld zeker wel waard, lijkt wel erg op GTA4 qua besturing, controls en minimap. Maar vechten is erg gaaf, beetje Mortal Kombat style met combinaties en je kunt de omgeving gebruiken. Voor een paar tientjes zeker wel een goede game.

Inmiddels uitgespeeld en zeker je geld waard, als je sandbox games waardeerd. Het vechtsysteem is met name goed uitgewerkt, je zult bij meerdere tegenstanders goed moeten timen want anders ben je dood na een paar klappen. Daarnaast kan je combo's maken om armen en benen te breken of een tegenstander af te ranselen middels een telefooncel/ frituurpan enzovoort. Ook kan je het hoofdkarakter naar wens aankleden (wat ook voordelen met zich meebrengt) en in auto's/ motoren handelen. Al met al een spel wat in mijn ogen de moeite waard is om te kopen, gezien het verfrissende vechtsysteem en de diversiteit. Geen absolute topper, maar ook meer dan een 'tussendoortje'.

Terug
Naar boven