AndroidHealthClinic

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Likeminded people die kapsalon en chips als avondeten nemen en vervolgens beweren dat ze vet worden van de medicijnen.

Oke man 👌

Comon dude je weet heus wel wat ik bedoel.

Ik ben het verder met je eens dat hij totaal niet in een positie is om te gaan kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen in nederland horen schizofrenie en denken gelijk aan een TBSer dankzij de media.
Had ik nooit moeten zeggen dat ik schizofrenie heb.

En dan maakt hij een nieuw account met tips en gaat het riedeltje weer verder. Deze man moet snappen dat wat hij doet niet slim is. Wordt hij niet tegengehouden of valt het kwartje niet is het jammer maar er valt weinig aan te doen, welcome to the internet
Het probleem is, hij snapt het niet, dan kunnen wij hem verder niet meer helpen. Op dit forum blijven is ook niet echt raadzaam.

• Like
Waarderingen: Apw
Het probleem is, hij snapt het niet, dan kunnen wij hem verder niet meer helpen. Op dit forum blijven is ook niet echt raadzaam.
Ik heb al iets van 10x gezegd, ik heb al test en deca gebruikt zonder problemen.
En nu ga ik alleen maar test gebruiken.

Ik heb al iets van 10x gezegd, ik heb al test en deca gebruikt zonder problemen.
En nu ga ik alleen maar test gebruiken.
Elke vorm van anabolen steroiden kan psychose veroorzaken! Dat jij het de eerste keer niet hebt gehad wil niet zeggen dat het nooit zal voorkomen. Waarom praat je niet eventjes met je huisarts over de combinatie van jouw conditie, je medicijnen en roid gebruik. Kijken of hij het een verstandig idee vind. Maar jij weet al dat hij dit ten strengste zal verbieden. Waarom ben jij zo koppig?

Elke vorm van anabolen steroiden kan psychose veroorzaken! Dat jij het de eerste keer niet hebt gehad wil niet zeggen dat het nooit zal voorkomen. Waarom praat je niet eventjes met je huisarts over de combinatie van jouw conditie, je medicijnen en roid gebruik. Kijken of hij het een verstandig idee vind. Maar jij weet al dat hij dit ten strengste zal verbieden. Waarom ben jij zo koppig?
Testosteron maakt je lichaam zelf aan. het is geen 19nor ofzo en het is ook geen harddrugs

Testosteron hoeft geen agressie op te wekken maar t KAN wel

Agressie en de hersenen
Er valt een verschil waar te nemen tussen agressief gedrag bij mannen en vrouwen. Verantwoordelijk voor het onderscheid is het mannelijke hormoon: testosteron. Hoe hoger het testosteron gehalte in het bloed is, hoe groter de kans op agressief gedrag. Zo zijn mannen tussen de 15 en 25 jaar, statistisch gezien, het meest agressief omdat zij de hoogste waarden testosteron hebben. Hoe lager het testosteron is, hoe kleiner de kans op agressief gedrag is. Uit een onderzoek van Dabbs & Morris (1990) blijkt dat mannen met een hoog testosterongehalte in hun bloed vaker betrokken zijn bij vechtpartijen, meer alcohol en⁄of drugs gebruiken, zich vaker en sneller in de nesten werken. Hoewel testosteron een invloed heeft op de mate van agressie, is hiermee niet gezegd dat het hormoon verantwoordelijk is voor het ontstaan van agressiviteit.

Testosteron hoeft geen agressie op te wekken maar t KAN wel

Agressie en de hersenen
Er valt een verschil waar te nemen tussen agressief gedrag bij mannen en vrouwen. Verantwoordelijk voor het onderscheid is het mannelijke hormoon: testosteron. Hoe hoger het testosteron gehalte in het bloed is, hoe groter de kans op agressief gedrag. Zo zijn mannen tussen de 15 en 25 jaar, statistisch gezien, het meest agressief omdat zij de hoogste waarden testosteron hebben. Hoe lager het testosteron is, hoe kleiner de kans op agressief gedrag is. Uit een onderzoek van Dabbs & Morris (1990) blijkt dat mannen met een hoog testosterongehalte in hun bloed vaker betrokken zijn bij vechtpartijen, meer alcohol en⁄of drugs gebruiken, zich vaker en sneller in de nesten werken. Hoewel testosteron een invloed heeft op de mate van agressie, is hiermee niet gezegd dat het hormoon verantwoordelijk is voor het ontstaan van agressiviteit.
Zover ik weet versterkt testosteron gewoon je persoonlijkheid. En ik ben geen agressief persoon.

Ik heb een kerel gekend met hetzelfde probleem als TS. Deze gast was ook drugs geil. Hij heeft alles gebruikt tot heroine aan toe. Hij heeft steroiden gebruikt, hij was groot. Door geld gebrek dronk hij op het eind nog maar. Deze vent kreeg op zijn 34e een hartaanval. Hij overleefde het niet.

Ik heb een kerel gekend met hetzelfde probleem als TS. Deze gast was ook drugs geil. Hij heeft alles gebruikt tot heroine aan toe. Hij heeft steroiden gebruikt, hij was groot. Door geld gebrek dronk hij op het eind nog maar. Deze vent kreeg op zijn 34e een hartaanval. Hij overleefde het niet.
Ik drink niet, heb al 2 maanden geen drugs gebruikt. En ben nu aan het stoppen met roken.
Heb vandaag maar 3 shaggies gerookt.

Heb mijn routine aangepast. Ik ga puur focusen op deadlift.

2-3 x per week
Deadlift3 x 5-8
Overhead Press3 x 8-12
Leg Press3 x 8-12
Weighted Pullup3 x 8-12
Weighted Dip3 x 8-12
DB Row3 x 8-12
DB Curl3 x 8-12
DB Lying Triceps Extension3 x 8-12

Anabolen zijn geen drugs het zijn hormonen.

Je komt hier puur om goedkeuring te zoeken voor het misbruik van deze middelen. Dit ga je hier niet krijgen. Ieder lid met een positief IQ zal je afraden om dit te gaan doen, iedereen in je omgeving die ook maar iets om je geeft zal je afraden dit te doen. Het feit blijft, je WIL het zelf, verreweg van verstandig, super slechte beslissing. Je gaat jezelf kapot maken, zowel mentaal als fysiek.
Ga je gang met het misbruiken van dit soort shit, maar kom niet hier om je keuzes te verantwoorden en/of verdedigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven