Fitness Seller

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je bent van natty naar 700mg Ace gegaan in een paar maanden? de t*ring vent....

Ben jij na het afrijden ook meteen in een Ferrari 488 Pista gestapt waar de traction controll uit gesloopt had?
ja dat was idd best dom
teveel gh15 gelezen. ik denk wel dat gh15 gelijk heeft maar de gevaren van tren onderschat

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet nog van de gh15 forums dat zon gast een hele vial deca in een keer in zn kont gespoten had.
Hij zag er niet echt breed uit. Paar maanden later zag hij eruit als een bodybuilder.

Ik weet nog van de gh15 forums dat zon gast een hele vial deca in een keer in zn kont gespoten had.
Hij zag er niet echt breed uit. Paar maanden later zag hij eruit als een bodybuilder.

1598133217553.png

Topic doorgelezen maar TS ik zou het niet doen als ik jouw was.
Denk niet dat het voor jouw is weggelegd.

Anabolen steroiden kunnen psychoses veroorzaken, niet enkel maar trenbolon. TS zijn mentale toestand is al niet voor naar huis te schrijven, de kans dat TS wederom een psychose zal krijgen is groot. Maar TS is eigenzinnig en wil dat risico wel lopen. Tsja, wat dat betreft zit er degelijk iets niet goed in zijn kop.

• Like
Waarderingen: Apw
Topic doorgelezen maar TS ik zou het niet doen als ik jouw was.
Denk niet dat het voor jouw is weggelegd.

Als hij echt onder begeleiding staat had ik graag gezien dat ze op de hoogte zijn van wat er allemaal speelt. Misschien zijn ze dat ook wel. Het doet wel wat met mij om een gozer van 25 zo te zien struggelen, snijdt erin. Ik heb helaas een dierbare verloren die heeft moeten lijden aan een psychose dus dit is gevoelig.

Lijkt allemaal lachwekkend dit, maar dit lijkt me vrij ernstig. Niet alleen topic sluiten maar ook account verwijderen.
Dit kan echt niet meer, na die laatste video heb ik het ook wel gehad. :eyes:

Ik wordt er ook een beetje flauw van dat TS zich maar moet blijven verhelderen en verdedigen.
Laten we hopen dat hij op tijd hier aan de bel kan trekken en alsnog de juiste hulp en ondersteuning kan krijgen.

Hij is dan ook vast niet de eerste die niet helemaal stabiel door het leven gaat en juiced.
Succes gozer !
Verander dat natty in je naam ff Mark :thumb:

Ik wordt er ook een beetje flauw van dat TS zich maar moet blijven verhelderen en verdedigen.
Laten we hopen dat hij op tijd hier aan de bel kan trekken en alsnog de juiste hulp en ondersteuning kan krijgen.

Hij is dan ook vast niet de eerste die niet helemaal stabiel door het leven gaat en juiced.
Succes gozer !
Verander dat natty in je naam ff Mark :thumb:
Maar wij hebben geen verstand van anabolen en schizofrenie volgens hem.

Hij heeft de juiste hulp gekregen door hem af te raden hiermee door te gaan. Hij raakt al in de war als hij wat minder shag rookt, kom op man.

De juiste hulp die hij vanuit zijn begeleid wonen krijgt heeft hij blijkbaar ook schijt aan. Ga je m nu ineens zielig vinden?

Lijkt allemaal lachwekkend dit, maar dit lijkt me vrij ernstig. Niet alleen topic sluiten maar ook account verwijderen.
Dit kan echt niet meer, na die laatste video heb ik het ook wel gehad. :eyes:
En hoe is hij dan precies geholpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven